Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 11:57 
 

Xerenetox schreef:
JEFSKIII schreef:
Dan vind ik die Everlasting nog een beestentrack vergeleken met deze.

Dacht dat Everlasting bij deze bijkwam in de release van wat ik hoorde?


Denk het niet gezien de cover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Xerenetox schreef:
JEFSKIII schreef:
Dan vind ik die Everlasting nog een beestentrack vergeleken met deze.

Dacht dat Everlasting bij deze bijkwam in de release van wat ik hoorde?


Denk het niet gezien de cover.

Las dit net...

Maybe Everlasting comes with this release.. but thats 50% chance..
nah, they would've mention it on cover then

Yes but at the place where the cover is placed.. they used Everlasting in the filename...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:30 
 

Dan zien we het maandag wel of die erbij zit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb echt het idee dat ik vanaf 2:00 naar een outro aan het luisteren ben, er gebeurt helemaal niks meer.

De eerste minuut vond ik wel ok. Lekker Old Skool vibeje heeft het wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Less is more hè jongengs
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 18:26 
 
Hardtraxxer

Als ik van iedereen altijd reacties,opmerkingen,toevoegingen en meningen hoor.
Kan ik voor mezelf de conclusie trekken, ik heb de slechtste smaak van Nederland:P!!

Maar ik vind het een gaaf nummer, vooral als ik hem bij een feest hoor!

Maakt me niet uit wat anderen er van vinden ik vind em hard haha:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:00 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Q-Dominic schreef:
Dit is een plaat die je echt live moet horen. Nu paar keer zo geweest (voor het eerst een paar keer tijdens Defqon toen ook nog niet bekend was van wie die was) en dan klinkt ie echt heel dik, ook de kicks.. Thuis vind ik m inderdaad ook een stuk minder

Of je koopt gewoon een goed geluidssysteem.


Ik snap je niet, wil je hiermee zeggen dat je de live ervaring van een plaat met het juiste geluidsysteem thuis kan nabootsen? Juist.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat kan wel degelijk. Alleen mijn buren vinden dat niet fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 00:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer komt de kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Elexz schreef:
Q-Dominic schreef:
Dit is een plaat die je echt live moet horen. Nu paar keer zo geweest (voor het eerst een paar keer tijdens Defqon toen ook nog niet bekend was van wie die was) en dan klinkt ie echt heel dik, ook de kicks.. Thuis vind ik m inderdaad ook een stuk minder

Of je koopt gewoon een goed geluidssysteem.


Ik snap je niet, wil je hiermee zeggen dat je de live ervaring van een plaat met het juiste geluidsysteem thuis kan nabootsen? Juist.. :x

Nee, als je gewoon een goed geluidssysteem hebt weet je hoe het live klinkt. Dus of je hebt dat niet, of je hebt nog nooit live Hardstyle gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 17:10 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Nee, als je gewoon een goed geluidssysteem hebt weet je hoe het live klinkt. Dus of je hebt dat niet, of je hebt nog nooit live Hardstyle gehoord.


Zulke dikke lulkoek. Ik heb gewoon een logitek Z5500 setje, geen monitoren maar wel een hele dikke sub. Toch is de ervaring van een plaat totaal anders als je m hoort in bijvoorbeeld de HMH of het Gelredome, of buiten op een festival waar geluid zich ook totaal anders ontwikkelt. Als jij vindt van niet heb jij volgens mij nog nooit hardstyle live gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Elexz schreef:
Nee, als je gewoon een goed geluidssysteem hebt weet je hoe het live klinkt. Dus of je hebt dat niet, of je hebt nog nooit live Hardstyle gehoord.


Zulke dikke lulkoek. Ik heb gewoon een logitek Z5500 setje, geen monitoren maar wel een hele dikke sub. Toch is de ervaring van een plaat totaal anders als je m hoort in bijvoorbeeld de HMH of het Gelredome, of buiten op een festival waar geluid zich ook totaal anders ontwikkelt. Als jij vindt van niet heb jij volgens mij nog nooit hardstyle live gehoord..


..... Als je bepaalde platen live gehoord hebt, en je hebt het ook niet live gehoord, weet je het verschil, en weet je dus ook of bepaalde platen wel of niet tot hun recht komen live ja of nee, ten opzichte van wat je door je speakers hoort. Dat is niet plaat-gebonden. Als je weet hoe deze plaat door je eigen speakers klinkt, weet je ook dat dit live net zo hard zuigt als door je speakers thuis, omdat het gewoon puur zaad is. En dan heb ik het niet alleen over de plaat als geheel, maar ook het gebruik van samples, ritme, synth etc apart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Elexz, dat is nog steeds smaak gebonden. Ik vind deze plaat live ook veel beter. Je presenteert je mening nu als een feit. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 01:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
@ Elexz, dat is nog steeds smaak gebonden. Ik vind deze plaat live ook veel beter. Je presenteert je mening nu als een feit. ;)

Tja ach, ik vind het hele concept ''deze plaat klinkt live veel vetter dan thuis!'' zo'n bullshit.. Als je een beetje hardstyle-kennis, een normaal geluidssysteem en een aantal keren live hardstyle gehoord hebt weet je echt wel wanneer een zaadplaat die je thuis luistert, live net zo zaad is als door je eigen speakers. Dat het geluid live anders tot zijn recht komt is bij elke plaat zo, en is imo kansloos om als argument op 1 plaat te gebruiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 14:05 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
Als je weet hoe deze plaat door je eigen speakers klinkt, weet je ook dat dit live net zo hard zuigt als door je speakers thuis, omdat het gewoon puur zaad is. En dan heb ik het niet alleen over de plaat als geheel, maar ook het gebruik van samples, ritme, synth etc apart...


Door dit soort opmerkingen kan ik je eigenlijk al niet meer serieus nemen dus bedankt daarvoor..

Elexz schreef:
Tja ach, ik vind het hele concept ''deze plaat klinkt live veel vetter dan thuis!'' zo'n bullshit.. Als je een beetje hardstyle-kennis, een normaal geluidssysteem en een aantal keren live hardstyle gehoord hebt weet je echt wel wanneer een zaadplaat die je thuis luistert, live net zo zaad is als door je eigen speakers.


Volgens mij ontbreekt het jou een beetje aan kennis of ervaring want er zijn zo ontzettend veel nummers die het live heel goed doen maar thuis in je kamer gewoon saai (of te simplistisch) klinken.

Is het in jouw optiek kansloos om als ''argument'' te gebruiken dat een plaat het live beter doet dan thuis?..
Ten eerste is het geen argument, het is een mening waarom ik deze plaat nu meer waardeer dan als ik m voor het eerst achter m'n pc had gehoord. Ten tweede vind ik het vrij zielig dat je de term kansloos gebruikt omdat je jezelf totaal tegenspreekt in 1 zin. Als geluid live bij elk nummer anders tot zijn recht komt kan je ervaring thuis dus ook totaal anders zijn dan op een groot dance-feest. Ik vond een nummer op een feest vet klinken maar thuis in mn kamer wat minder, goh wat raar dat ik dat zeg! Beetje apart van jou om te zeggen dat ik er dan maar geen verstand zal hebben heb als ik dat zo vind. Lijkt me eerder omgekeerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 14:41 
 

Elexz schreef:
_theon_ schreef:
@ Elexz, dat is nog steeds smaak gebonden. Ik vind deze plaat live ook veel beter. Je presenteert je mening nu als een feit. ;)

Tja ach, ik vind het hele concept ''deze plaat klinkt live veel vetter dan thuis!'' zo'n bullshit.. Als je een beetje hardstyle-kennis, een normaal geluidssysteem en een aantal keren live hardstyle gehoord hebt weet je echt wel wanneer een zaadplaat die je thuis luistert, live net zo zaad is als door je eigen speakers. Dat het geluid live anders tot zijn recht komt is bij elke plaat zo, en is imo kansloos om als argument op 1 plaat te gebruiken...

Neehoor. Ben al een paar keer aangenaam verrast op een event
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 16:39 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Neehoor. Ben al een paar keer aangenaam verrast op een event


Same ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een rommel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Q-dominic
Ok, jij begrijpt het dus al helemaal niet. En met 'mensen zoals jij' ga ik niet eens in discussie als er op deze manier gediscussieerd wordt ;)

@ Almighty
Dat is iets anders dan dat je een plaat thuis vergelijkt met hoe hij live klinkt/zal klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:20 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
@ Q-dominic
Ok, jij begrijpt het dus al helemaal niet. En met 'mensen zoals jij' ga ik niet eens in discussie als er op deze manier gediscussieerd wordt ;)

@ Almighty
Dat is iets anders dan dat je een plaat thuis vergelijkt met hoe hij live klinkt/zal klinken.


lekker terug gekomen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:36 
 

Elexz schreef:
@ Almighty
Dat is iets anders dan dat je een plaat thuis vergelijkt met hoe hij live klinkt/zal klinken.

Nee, dat is precies wat ik bedoel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Elexz schreef:
@ Q-dominic
Ok, jij begrijpt het dus al helemaal niet. En met 'mensen zoals jij' ga ik niet eens in discussie als er op deze manier gediscussieerd wordt ;)

@ Almighty
Dat is iets anders dan dat je een plaat thuis vergelijkt met hoe hij live klinkt/zal klinken.


lekker terug gekomen :thumbup:

Ach, ik ga niet eens moeite in kindjes zoals jij steken ;)

@ Almighty, nee, daar staat iets anders dan wat jij zegt. Lees maar goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:04 
 
Hardtraxxer

Ten eerste ben ik volgens jouw profiel in ieder geval ouder dan jij, en ten tweede was jij degene die begon met denigrerende trieste opmerkingen over andermans mening.. Vervolgens er ook niet meer op in willen gaan.. Wie is er kinderachtig bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Ten eerste ben ik volgens jouw profiel in ieder geval ouder dan jij, en ten tweede was jij degene die begon met denigrerende trieste opmerkingen over andermans mening.. Vervolgens er ook niet meer op in willen gaan.. Wie is er kinderachtig bezig :)

Haha, profiel vergelijken ook nog :yay: Heerlijk dit. Ooit van innerlijke leeftijd gehoord? ;)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle