Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:48 
 
Hardtraxxer

Wat een k** anthem!
Geen gehoor... die kicks zijn echt te stuiterwekkend gewoon ^_^.
En dat gejank is ook niet om aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Stiekem heb ik best wel medelijden met Dov. Komt er weer eens een aardig plaatje uit, gelooft niemand het. :P

Dit is geproduceerd door Audiofreq (Sam)... Kan je aan alle kanten horen. Het zijn Sam zn kicks, de mixintro is 1 blok lang, wat eigenlijk alleen Sam in zn laatste tracks doet, sounds klinken een beetje Audiofreq achtig.. T is gewoon niet gemaakt door Dov!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 12:28 
 
Hardtraxx Elite

Kwisniks schreef:
Stiekem heb ik best wel medelijden met Dov. Komt er weer eens een aardig plaatje uit, gelooft niemand het. :P


Ja maar dat hoor je dan ook zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 13:23 
 
Hardtraxxer

Wow.. die kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het een prima plaatje, enig opmerking is dat het te lang duurt voordat ie echt opgang komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:03 
 

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Wat een k** anthem!
Geen gehoor... die kicks zijn echt te stuiterwekkend gewoon ^_^.
En dat gejank is ook niet om aan te horen.

Zozo, de kicks zijn dus stuiterwekkend ... Leg je dat even uit voor mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Vergeleken met Shock Your Senses nog steeds?, kom toch op man. De afwerking in die plaat is toch vele malen beter, de plaat is 100x origineler (noem eens een plaat die er op lijkt) en de elementen zijn veelal vernieuwend. Dit is gewoon weer meer van hetzelfde.

Ik heb hier overigens twee subs staan (Logitech Z4 met bass voluit en Yamaha HS10W), maar er zit toch echt amper bass in deze plaat. Dus ik weet niet waar jij de lage tonen hoort, ik hoor ze alleen tijdens het pitchen. En ik heb nog nooit gehad dat iets live anders klonk dan thuis, dus schijnbaar is dit een betrouwbare weergave.


Dat je dat soort hardstyle uberhaupt vergelijkt met de tegenwoordige hardstyle.
Toen de tijd vond ik niks origineel aan shock your senses.

Dan kan ik ook wel Nobody Said It Was Easy gaan vergelijken met X-Tinction van EA. Zelfde genre, Compleet andere sounds. Dat neemt niet weg dat de platen bijde goed in elkaar zitten. (Ja X-Tinction was in zijn tijd ook een grijsgedraaide plaat op elk feest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 07:58 
 

D-Nemacyst schreef:
Lyst schreef:
Vergeleken met Shock Your Senses nog steeds?, kom toch op man. De afwerking in die plaat is toch vele malen beter, de plaat is 100x origineler (noem eens een plaat die er op lijkt) en de elementen zijn veelal vernieuwend. Dit is gewoon weer meer van hetzelfde.

Ik heb hier overigens twee subs staan (Logitech Z4 met bass voluit en Yamaha HS10W), maar er zit toch echt amper bass in deze plaat. Dus ik weet niet waar jij de lage tonen hoort, ik hoor ze alleen tijdens het pitchen. En ik heb nog nooit gehad dat iets live anders klonk dan thuis, dus schijnbaar is dit een betrouwbare weergave.


Dat je dat soort hardstyle uberhaupt vergelijkt met de tegenwoordige hardstyle.
Toen de tijd vond ik niks origineel aan shock your senses.


+1

Dit is toch echt appels met peren vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 09:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

(Sensation) Black anthems met elkaar vergelijken is niet echt appels met peren hoor. Helemaal als het gaat om originaliteit van de plaat. Vergelijk de originaliteit van Shock Your Senses met de platen die destijds uitkwamen of van mij part met de platen die nu uitkomen, mocht je van mening zijn dat vroeger alles nog meer hetzelfde klonk. Het gaat mij om het punt dat SYS in 2005 echt uniek was, er is geen plaat die je er ook maar mee kunt vergelijken, dus er niets aan origineel vinden is gewoon maar wat uit je nek lullen, durf te wedden dat jij geen 1 soortgelijke plaat op kunt noemen, laat staan een hele reeks.
Dit soort hardstyle daarentegen komt wekelijks uit, enige verschil is dat er black in de vocalen wordt genoemd. Maar goed, schijnbaar is een nieuw melodietje al voldoende tegenwoordig om divers en origineel te zijn. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:15 
 

Ja maar dat is tegenwoordig het probleem ook, bijna niets is meer origineel als je het met vroeger gaat vergelijken. Black Anthem van vorig jaar was inderdaad wel nog redelijk origineel vergeleken met deze plaat (Anthem 2012), naar mijn mening. Maar als je Anthems gaat vergelijken, dan moet je niet de platen van tegenwoordig vergelijken met platen uit 2005, want zo kun je dan nog wel een tijdje doorgaan.

Maar nogmaals, tegenwoordig is dat het probleem nu juist, als je gaat kijken naar originaliteit dan ben je al snel klaar. Zo kun je ook TV programma's vergelijken met vroeger. Tegenwoordig is ook veel van hetzelfde en weinig meer uniek of origineel helaas, vandaar dat er dus ook minder mensen naar die programma's kijken. Zo dus ook met onze Hardstyle, veel meer oude rotten om het zo maar te noemen, haken af. Vooral met inderdaad de zoveelste 13 in een dozijnen track.

Echter weerhoudt mij dat er niet van om te zeggen dat ik het toch appels met peren vind vergelijken. Dit is gewoon helaas de "Hardstyle van nu". Dit kun je gewoon niet met elkaar vergelijken. Ga je dat wel doen, dan ga je jezelf alleen maar nog meer ergeren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

*Je wilt het niet met elkaar vergelijken omdat het pijnlijk is, dat is iets anders dan het niet met elkaar mogen vergelijken.
Ik ben niet iemand die altijd maar met de tijd mee gaat, ik weet dat er veel originelere anthems zijn uitgebracht door de jaren heen en ga mijzelf dus niet voor de gek houden met het idee dat dit een origineel anthem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:37 
 

Lyst schreef:
*Je wilt het niet met elkaar vergelijken omdat het pijnlijk is, dat is iets anders dan het niet met elkaar mogen vergelijken.
Ik ben niet iemand die altijd maar met de tijd mee gaat, ik weet dat er veel originelere anthems zijn uitgebracht door de jaren heen en ga mijzelf dus niet voor de gek houden met het idee dat dit een origineel anthem is.


Dat deze origineel is heb ik ook nooit beweerd :P

Maar nee, je mag van mij alles met elkaar vergelijken, echter valt dit nergens mee te vergelijken, alleen met de hedendaagse releases omdat ze teveel overeenkomsten vertonen helaas.

Track zelf is niet heel verkeerd overigens, echter doet het mij totaal niks, zoals zoveel releases van tegenwoordig.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle