Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De meningen zijn hier overduidelijk lekker verdeeld.

De één vindt het een ongelofelijke kutplaat en de ander vind 'm weer heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Prophet draait nu het plaatje van HHZ: Just say my name, Thats all i need
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen..... Best lekker plaatje :).

Intro is voor mij zeker in orde, zit een redelijk lekker duister sfeertje in....
Alleen, de break is wel erg lang en de kicks gaan weer nergens heen :cry: .

Dov, als je dit leest : Ja zelfs ik kan positief zijn over een track van je :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 11:27 
 

Ik vind hem erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Maximum schreef:
Festuca schreef:
Gewoon geproduceert door Audiofreq maargoed :)

Ik denk dat Ran-D ook een aardig handje geholpen heeft, als ik dit zo hoort. Is nog een redelijk lekker nummer geworden, zit een lekker sfeer in. :thumbup: Vind het alleen heel raar dat The Prophet voor de tweede keer op rij het anthem heeft mogen maken en dat hij dit zws niet alleen noch zelf gemaakt heeft. :/

nope alleen vocals

Bron? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jesuz FUCKING Christ wat is dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:32 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
nope alleen vocals


die vocals zijn niet van ran-d denk ik . ze lijken er wel op. Maar the prophet gebruikt vaker dit soort vocals die op ran-d lijken. (denk aan The Prophet - Really Don't Care of zijn vorige Black anthem) Anders zou Ran-D ook wel credit krijgen.

edit: vocals zijn wel ran-d.

Citaat:
Jesuz FUCKING Christ wat is dit


Black 2012 anthem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Festuca schreef:
nope alleen vocals

Bron? :P

Wildstylez *inkoppertje* ^^

OT:
Eindelijk weer eens een degelijk plaatje van The Prophet, kicks hadden wat beter gekund, maar sfeer & drive zijn wat mij betreft goed gedaan. :)
Vocals van vorig jaar vond ik wel een stuk beter trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:23 
 

Opzich is hij niet zo heeeeeel erg slecht, die vocals. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
timmilo93 schreef:
heb een beetje respect voor de the prophet, vind het een goed nummer lekkere sfeer en er is niks mis met die kicks. topanthem :clap:


Heeft btw niks met de track te maken :) , als je dit geen fijne track vindt kan je nog wel respect hebben voor de man.

Dat zeg je inderdaad helemaal correct. Het staat namelijk los van deze track dat ik geen respect voor 'm heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 16:50 
 
Artiest

Dat mensen dit nu echt slecht vinden vanwege de break en de pitch kicks. Die dingen die pitchen al sinds 2006, je moet een keer met de tijd mee gaan he mensen ;)
De break is gewoon een lekker mee zing moment, vette sfeer erin ook. Hele toffe intro sounds en die climax klapt er heerlijk op. Melodie was echt wennen, maar vind het nu zonde dat er geen 2de climax in voor komt. De outro is ook gewoon een lekker rag stukje. Vind dit echt een van de beste platen die ik heb gehoord het afgelopen jaar en we zijn tot nu toe al verwend met de tracks die we te horen hebben gekregen, dus zegt genoeg imo. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Met de tijd meegaan is voor meelopers. De kicks hebben amper bass, zijn dus niet meer dan een hoopje gekraak. De vocals vind ik gay en cheesy. De melodie is simpel en niet bijzonder en de pitchkicks, tja daar zit tenminste nog wel een beetje bass in; maar blijven natuurlijk een afschuwelijk lelijk geluid. Vergelijk dit met Shock Your Senses en kijk hoe erg het gesteld is met de kwaliteit, originaliteit, diversiteit en creativiteit van deze plaat. Nee dit is gewoon zielig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit een lekker plaatje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 18:45 
 
Artiest

Lyst schreef:
Met de tijd meegaan is voor meelopers. De kicks hebben amper bass, zijn dus niet meer dan een hoopje gekraak. De vocals vind ik gay en cheesy. De melodie is simpel en niet bijzonder en de pitchkicks, tja daar zit tenminste nog wel een beetje bass in; maar blijven natuurlijk een afschuwelijk lelijk geluid. Vergelijk dit met Shock Your Senses en kijk hoe erg het gesteld is met de kwaliteit, originaliteit, diversiteit en creativiteit van deze plaat. Nee dit is gewoon zielig.


Ik probeer de discussies vaak gewoon te vermijden tegenwoordig, maar ga er toch even op in.
Dat je met de tijd meegaan voor meelopers vindt is goed, dat je het cheesy en gay vocalen vindt maakt me allemaal ook niets uit. Alleen geen bass? Ik kan zowel horen als zien dat er echt wel een aardige portie laag in zit.
De termen die je verder noemt, kwaliteit, originaliteit en creativiteit zijn allemaal subjectief en verschillen dus per persoon. Ik vind de melodie namelijk erg origineel en creatief, ik vind de plaat ook kwaliteit uitstralen. Dan geef ik je diversiteit cadeau, aangezien die idd enigszins 'te bewijzen' valt. Hoewel zelfs dat al subjectief kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2012 20:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vergeleken met Shock Your Senses nog steeds?, kom toch op man. De afwerking in die plaat is toch vele malen beter, de plaat is 100x origineler (noem eens een plaat die er op lijkt) en de elementen zijn veelal vernieuwend. Dit is gewoon weer meer van hetzelfde.

Ik heb hier overigens twee subs staan (Logitech Z4 met bass voluit en Yamaha HS10W), maar er zit toch echt amper bass in deze plaat. Dus ik weet niet waar jij de lage tonen hoort, ik hoor ze alleen tijdens het pitchen. En ik heb nog nooit gehad dat iets live anders klonk dan thuis, dus schijnbaar is dit een betrouwbare weergave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 07:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Slim gedaan voor Sam.. Een track van hm die een stuk beter is dan de rest van zn plaatjes, en vervolgens wordt ie uitgebracht onder de naam van The Prophet... Overigens vind ik t best een lekker plaatje! Kicks hadden wat beter gekund, maar verder zit er iig wel een lekkere drive in
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 10:22 
 
Hardtraxx Addict

vind t wel een lekker plaatje opzich
alleen vind ik die vocalen vreselijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 16:20 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hans Teeuwen verwoorde 't een keer erg mooi, iets in dat stukje met band..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet helemaal mijn trackje,maar ik heb WEL hele erge zin in BLACK!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:39 
 
Hardtraxx Newbie

jaron123 schreef:
timmilo93 schreef:
heb een beetje respect voor de the prophet, vind het een goed nummer lekkere sfeer en er is niks mis met die kicks. topanthem :clap:


Heeft btw niks met de track te maken :) , als je dit geen fijne track vindt kan je nog wel respect hebben voor de man.


Ja maar veel mensen hier lopen hem wel af te zeiken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 21:06 
 
Hardtraxx Newbie

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vindt dit nog redelijk goed te doen hoor.. Geen super plaat maar vind dat het nog redelijk in elkaar zit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 18:53 
 
Hardtraxx Newbie

zit absoluut een sound van ran-d in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:00 
 
Hardtraxx Addict

Stiekem heb ik best wel medelijden met Dov. Komt er weer eens een aardig plaatje uit, gelooft niemand het. :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle