Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

BOOM of Punk MF vind ik beter als deze 13 in een dozijn meezingplaat. de 2 eerder genoemden zit nog iets van vernieuwing in, dit is gewoon meeliften op het succes van andere popbreaks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Niet zo netjes om op die manier je mening te uiten in een openingspost...??? Of kan dat gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 14:01 

Jay schreef:
het is niet zozeer haten...
*letters*
hij alles verpest

hardstyle is niet voor teddyberen en knuffelen GDVd

Hey welkom bij de club
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:03 

Hardtraxxer

Jay schreef:

meer frustratie over wat hardstyle dezer dagen is geworden. Zoals wootum als aangeeft het is echt drie keer driet wat er aan mainstream uitkomt.

Ik heb het idee dat vooral de scantraxx boys (met profit als aanvoerder) het meer en meer commercieel aanpakken.
ze produceren wat verkoopt, met weinig variatie, en de term hardstyle is aan het vervagen

hardstyle was een stroming die zich afzette tegen house / trance en commerciele bullshit, het was rauw en hard waarbij de hoofdzaak
was om gewoon stevig te beuken en lekker los te gaan. Tegenwoordig :

- Heart signs (dit vind ik zo bah)
- te lange breaks met aanstekermomentjes en meezing handjeklap mensjes
- elke video die ze maken is ook hetzelfde of komt op het zelfde neer

hardstyle krijgt een te hoog teddybeer gehalte en de profit heeft hier een grote bijdrage in, daarom moet die man gewoon de scene uit voordat
hij alles verpest

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 11:30 

Hardtraxxer

Vind m opzich nog niet zo heel slecht, maar mensen KAP NOU EENS MET DIE FUCKING HEART SIGNS AUB...

sorry moest er ff uit;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 11:36 

Hardtraxx Addict

Jay schreef:

meer frustratie over wat hardstyle dezer dagen is geworden. Zoals wootum als aangeeft het is echt drie keer driet wat er aan mainstream uitkomt.

Ik heb het idee dat vooral de scantraxx boys (met profit als aanvoerder) het meer en meer commercieel aanpakken.
ze produceren wat verkoopt, met weinig variatie, en de term hardstyle is aan het vervagen

hardstyle was een stroming die zich afzette tegen house / trance en commerciele bullshit, het was rauw en hard waarbij de hoofdzaak

hardstyle krijgt een te hoog teddybeer gehalte en de profit heeft hier een grote bijdrage in, daarom moet die man gewoon de scene uit voordat
hij alles verpest

Soms probeer ik het ook op papier te zetten, maar kom dan altijd uit op 80.000 pagina's. Dit tekstje vind ik wel een mooie ;) +1.

Hardtrance ftw. Fuck hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 12:09 

Hardtraxx Elite

Shockblitz schreef:
toen prophet begon groot te worden had ie best harde nummers. nu vind ik het maar een beetje op house en techno gaan lijken

was het maar zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 13:19 

Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
Jay schreef:

hij alles verpest

Soms probeer ik het ook op papier te zetten, maar kom dan altijd uit op 80.000 pagina's. Dit tekstje vind ik wel een mooie ;) +1.

Je reageert wel erg vaak in de hardstyle sectie van dit forum voor iemand die hardstyle haat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 16:04 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
FRArnold schreef:
Niet zo netjes om op die manier je mening te uiten in een openingspost...??? Of kan dat gewoon?

De poster bewijst dat het mogelijk is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 16:51 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Slap aftreksel van Lose My Mind.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 19:12 

Hardtraxx Addict

The Prophet - Ordinary Life (Official videoclip)

Written by Dov J. Elkabas, S. vd Berg
Produced by Dov J. Elkabas
Published by DJ Publishing / Chrysalis Songs Benelux
(p) & (c) 2012 Scantraxx

Iemand enig idee wie dat is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 20:41 

Hardtraxx Elite

Squid schreef:

(p) & (c) 2012 Scantraxx

Zal wel de vocalist zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 08:22 

Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
Squid schreef:

(p) & (c) 2012 Scantraxx

Idk maar hij heeft een kapsalon in Utrecht

ON: wat een boutplaat

schoot in de lach
on: ordinari
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:47 

Hardtraxxer

emmerick schreef:
Elexz schreef:
Jay schreef:

hij alles verpest

Je reageert wel erg vaak in de hardstyle sectie van dit forum voor iemand die hardstyle haat.

nogmaals : het is niet zozeer haten... en ik haat hardstyle niet ik vind alleen jammer waar het naar toe gaat. Ik zal altijd van hardstyle houden want dat ik het tegenwoordig steeds minder vind betekend niet dat ik de oude jaren vergeet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:49 

Hardtraxx Addict

Jay schreef:
nogmaals : het is niet zozeer haten... en ik haat hardstyle niet ik vind alleen jammer waar het naar toe gaat. Ik zal altijd van hardstyle houden want dat ik het tegenwoordig steeds minder vind betekend niet dat ik de oude jaren vergeet

Exact dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:05 

Hardtraxxer

Ach, hartjes enzow.... Ik wil wel een keer tussen DAT vrouwelijk schoon willen staan hor. :evil: Scandinaviƫ? Australiƫ? Sfeertje lijkt me er niet onder lijden iig.
Opzich wel een lekker zomers plaatje, niets mis mee imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:29 

Hardtraxxer

Jay schreef:

hij alles verpest

De hoofdzaak is nog steeds beuken en losgaan dat moet ten eerste wel even gezegd worden ;)
Muziek evolueert en ik snap heel goed dat deze richting er een is die niet jouw smaak is. Toch heb je nu veel meer keuzes en subgenres binnen hardstyle dan dat je die had in het begin.
Hoewel dit soort platen inderdaad (te) makkelijk scoren zijn bij het grote publiek heb je als je alleen al kijkt naar een decibel inmiddels 4 stages waar verschillende hardstyle wordt gedraaid. Early, Raw, Euforisch en een mainstage wat vaak inderdaad veel handjeklap is met een wat hardere artiest afgewisseld.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar Theracords artiesten die (teminste in hoeverre ik het mee krijg) steeds meer geboekt worden en early hardstyle wat ook op steeds meer feesten een plaats krijgt kun je niet anders dan concluderen dat het genre veel breder is geworden. En zelfs de mainstream wordt (afgezien van die bootleggs die imo veel te veel aandacht krijgen op dit forum waardoor het lijkt alsof de hele scene aan het vervuilen is) ook weer intressanter met de laatste producties van bijvoorbeeld frontliner en headhunterz die door het merendeel enorm gewaardeerd worden.

Zelf stoor ik me niet zo aan die hartjes en sitdowns (die overigens al jaren worden gedaan! bijv: IQ09), de sfeer is nog altijd super op de feestjes en in 2009 liepen we ook de polonaise door de HMH met Xqlusive Holland. ''Hoort'' ook niet maar heb niemand horen klagen :P

Over deze plaat: Tja vond het in de zon bij defqon wel oke klinken, maar hoef dit op een binnenfeest niet meer te horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 09:44 

Hardtraxx Elite

http://www.hardstyle.com/the-prophet/or ... iginal-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:52 

Aan het typen...

Q-Dominic schreef:
Toch heb je nu veel meer keuzes en subgenres binnen hardstyle dan dat je die had in het begin.
Hoewel dit soort platen inderdaad (te) makkelijk scoren zijn bij het grote publiek heb je als je alleen al kijkt naar een decibel inmiddels 4 stages waar verschillende hardstyle wordt gedraaid. Early, Raw, Euforisch en een mainstage wat vaak inderdaad veel handjeklap is met een wat hardere artiest

Vroeger had je ook gewoon euforische platen met een melodietje, platen met een snoeiharde reverse bass en hardere duistere platen zoals Who Wants This etc. Subgenres ontstaan in mijn ogen niet als een genre breder wordt, maar als de scene zich in verschillende groepen aan het opsplitsen is. Dit is uiteraard wel een gevolg van het breder worden van de scene, maar geen automatisch gevolg, want als er geen groepen mensen zijn die zich afzetten en de hele stijl dus geaccepteerd wordt door vrijwel de hele scene, dan zullen er nooit subgenres ontstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 12:37 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Q-Dominic schreef:
Toch heb je nu veel meer keuzes en subgenres binnen hardstyle dan dat je die had in het begin.
Hoewel dit soort platen inderdaad (te) makkelijk scoren zijn bij het grote publiek heb je als je alleen al kijkt naar een decibel inmiddels 4 stages waar verschillende hardstyle wordt gedraaid. Early, Raw, Euforisch en een mainstage wat vaak inderdaad veel handjeklap is met een wat hardere artiest

Vroeger had je ook gewoon euforische platen met een melodietje, platen met een snoeiharde reverse bass en hardere duistere platen zoals Who Wants This etc. Subgenres ontstaan in mijn ogen niet als een genre breder wordt, maar als de scene zich in verschillende groepen aan het opsplitsen is. Dit is uiteraard wel een gevolg van het breder worden van de scene, maar geen automatisch gevolg, want als er geen groepen mensen zijn die zich afzetten en de hele stijl dus geaccepteerd wordt door vrijwel de hele scene, dan zullen er nooit subgenres ontstaan.

Kut kut kut! net een heel fucking verhaal geschreven, houdt mn computer er mee op..
Ik kom er later op terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 16:07 

Hardtraxx Elite

Case Dj schreef:
Pommer schreef:
Slap aftreksel van Lose My Mind.

Dit.

waarom moeten er in elke plaat nou dezelfde kicks zitten?

Wildstylez komt 1x met goede kicks, direct heeft brennan heart ze. heeft the prophet ze. hebben de alpha twins ze. wie volgt? Banhu?

De enige Brennan Heart track waar WIldstylez kicks inzitten is volgens mij Lose My Mind, niet zo heel gek ;) A2 platen met Wildstylez kicks is niet zo heel gek, aangezien hij die platen maakt.. Deze plaat klinkt overigens aan alle kanten alsof hij gemaakt is door Wildstylez, zal me dus ook niks verbazen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 17:49 

Hardtraxxer

Klinkt opzich niet verkeerd, maar hoef dit niet op een hardstyle feest te horen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:04 

Hardtraxx Elite

Basscow schreef:
Klinkt opzich niet verkeerd, maar hoef dit niet op een hardstyle feest te horen :')

Waar dan? House feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 14:59 

Hardtraxx Elite

Heb hem net even full beluisterd en er zit dus geen intro in :/ Hij neemt niet de moeite een intro te produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 15:10 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Heb hem net even full beluisterd en er zit dus geen intro in :/ Hij neemt niet de moeite een intro te produceren?

tegenwoordig wordt alles ingefadet, uitgefadet. dat is stukken makkelijker.

ik heb ook direct even die videoclip gekeken; alle negatieve punten genoemd in vorige pagina's betreffende dit nummer en deze video deel ik.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle