Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:10 

Hardtraxx Veteran

Nee, dat woord was misschien ook wel misplaatst. Bij nader inzien was het 'haten' ook maar één persoon, in drie verschillende posts. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:11 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Je moet gewoon helemaal geen geld uitgeven aan muziek...

Jawel hoor, als er genoeg aandacht aan is gegeven en de producer het verdient. Maar helaas blijven sommige mensen deze ongein supporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:24 

Hardtraxxer

Ik vind dit nummer eigenlijk zo lelijk nog niet.. 1ste x vond ik m ook niet geweldig ma als je m vaker luistert word ie steeds beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:27 

Bierkoning

Slap aftreksel van Lose My Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 12:32 

Hardtraxxer

het is niet zozeer haten...

meer frustratie over wat hardstyle dezer dagen is geworden. Zoals wootum als aangeeft het is echt drie keer driet wat er aan mainstream uitkomt.

Ik heb het idee dat vooral de scantraxx boys (met profit als aanvoerder) het meer en meer commercieel aanpakken.
ze produceren wat verkoopt, met weinig variatie, en de term hardstyle is aan het vervagen

hardstyle was een stroming die zich afzette tegen house / trance en commerciele bullshit, het was rauw en hard waarbij de hoofdzaak
was om gewoon stevig te beuken en lekker los te gaan. Tegenwoordig :

- Heart signs (dit vind ik zo bah)
- te lange breaks met aanstekermomentjes en meezing handjeklap mensjes
- elke video die ze maken is ook hetzelfde of komt op het zelfde neer

hardstyle krijgt een te hoog teddybeer gehalte en de profit heeft hier een grote bijdrage in, daarom moet die man gewoon de scene uit voordat
hij alles verpest

hardstyle is niet voor teddyberen en knuffelen GDVd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:21 

Aan het typen...

Jay schreef:

meer frustratie over wat hardstyle dezer dagen is geworden. Zoals wootum als aangeeft het is echt drie keer driet wat er aan mainstream uitkomt.

Ik heb het idee dat vooral de scantraxx boys (met profit als aanvoerder) het meer en meer commercieel aanpakken.
ze produceren wat verkoopt, met weinig variatie, en de term hardstyle is aan het vervagen

hardstyle was een stroming die zich afzette tegen house / trance en commerciele bullshit, het was rauw en hard waarbij de hoofdzaak

hardstyle krijgt een te hoog teddybeer gehalte en de profit heeft hier een grote bijdrage in, daarom moet die man gewoon de scene uit voordat
hij alles verpest

Ook eindelijk het licht gezien? xd
Zo komisch om je oude reacties nu terug te lezen :lol:
Was jij trouwens niet diegene met WAAROM LUISTERD LYST NOG NAAR HARDSTYLE? Kan die reactie niet terugvinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:43 

Hardtraxx Elite

Luister gewoon wat je leuk vind dan is er ook geen probleem. Vind je dit niks luister het dan niet.
Schijnbaar is er iets aan de mainstream hardstyle waardoor mensen die het niet chill vinden het telkens keer op keer toch blijven luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:53 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Luister gewoon wat je leuk vind dan is er ook geen probleem. Vind je dit niks luister het dan niet.
Schijnbaar is er iets aan de mainstream hardstyle waardoor mensen die het niet chill vinden het telkens keer op keer toch blijven luisteren.

Je moet een track toch luisteren om hem te kunnen beoordelen? Ik luister 9/10 mainstream tracks maar 1x, omdat ik het gewoon meuk vind, wat ook voor deze track geldt. Toch zitten er (imo) af en toe geniale mainstream platen tussen. Dat maakt het voor mij de moeite waard om toch heel wat mainstream nummers te beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:53 

Hardtraxx Crew

emmerick schreef:

Ik luister alles omdat er soms nog wel eens wat gaafs uit komt. Kijk naar The Otherside van Audiofreq. Ik vind dat hij nog niks leuks uitgebracht heeft, maar als ik niet alles geluisterd zou hebben zou ik dat plaatje niet tegen zijn gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 13:55 

Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
emmerick schreef:

Je moet een track toch luisteren om hem te kunnen beoordelen? Ik luister 9/10 mainstream tracks maar 1x, omdat ik het gewoon meuk vind, wat ook voor deze track geldt. Toch zitten er (imo) af en toe geniale mainstream platen tussen. Dat maakt het voor mij de moeite waard om toch heel wat mainstream nummers te beluisteren.

Ja klopt maar als je in de titel The Prophet ziet staan en vervolgens al die comments ziet lijkt het me niet nodig om het nog te luisteren als je er toch niet van houdt. Veel luisteren het dan toch , ik zou zeggen bespaar jezelf de moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 14:01 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Uberhout schreef:
emmerick schreef:

Ja klopt maar als je in de titel The Prophet ziet staan en vervolgens al die comments ziet lijkt het me niet nodig om het nog te luisteren als je er toch niet van houdt. Veel luisteren het dan toch , ik zou zeggen bespaar jezelf de moeite.

Dus omdat anderen het kut vinden mag ik er niet naar luisteren? Sound Intense City werd door bijna iedereen hier de grond ingeboord, maar dat vond (en vind ik nog steeds) geen verkeerde plaat. Ik kan moeilijk door anderen laten bepalen wat ik leuk vind. Sorry dat ik een eigen smaak heb >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 14:02 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Jay schreef:

hij alles verpest

Ook eindelijk het licht gezien? xd
Zo komisch om je oude reacties nu terug te lezen :lol:
Was jij trouwens niet diegene met WAAROM LUISTERD LYST NOG NAAR HARDSTYLE? Kan die reactie niet terugvinden :P

hahaha niet alles vind ik slecht maar de scantraxx stal maakt het echt TE bont de laatste tijd. Je ziet inderdaad nu steeds meer wat ik hierboven beschrijf en dus JA wat betreft the prophet heb ik het licht gezien
weg ermee, slecht voor de scene zeg ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 14:50 

Hardtraxxer

ik vind dat je echt helemaal gelijk hebt. tegenwoordig komt ineens iedereen naar hardstyle de zogeheten "dagjesmensen".
en dat komt vooral omdat de prophet en menigeen ander dj bootlegs danwel van die meezingplaten aan het maken zijn.
ik hoop echt van de grond van mijn hard dat dit zeer gaat minderen, sommige bootlegs zijn echt hard maar er komen nu zoveel van die bootlegs uit dat er weinig eigen ideeën kwua productie's komen.
zoals gezegt dat hartjes en teddyberen rotzooi kunnen ze wat mij betreft echt onmiddelijk weg trappen danwel tot de grond platbranden.
toen prophet begon groot te worden had ie best harde nummers. nu vind ik het maar een beetje op house en techno gaan lijken het is meer meezingen en elkaar omhelzen dan dat er daadwerkelijk gebeukt word.

ik hoop echt dat dit kapt want ik wil echt niet dat het gaat eindigen als jumpstyle (in de vuilnisbak)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:33 

Hardtraxxer

Shockblitz schreef:

ik hoop echt dat dit kapt want ik wil echt niet dat het gaat eindigen als jumpstyle (in de vuilnisbak)

Ik vind dat jumpstyle nu weer best goed is. Dat is alleen maar goed geweest dat die hype stopte .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:35 

Hardtraxxer

Darknezz schreef:
Klinkt wel heeeel erg Wildstylez, dit nummer. Kick, melodie, outro. Zal mij niks verbazen als Joram dit geproduceerd heeft....

Hoor het ook maar denk dat Joram er meer aandacht in zou steken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:20 

Hardtraxxer

dat is ook zo ja, op gegeven moment gingen zelf basisschool kids t doen. ik hoop niet dat dat straks ook zo gaat met hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:24 

Hardtraxxer

Deze plaat doet me helemaal niks... Vocals zijn kaas, climax is helemaal niet boeiend en kicks zijn ook niets bijzonders...

Weer een dieptepunt van The Prophet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:51 

Hardtraxx Beheerder

Pommer schreef:
Slap aftreksel van Lose My Mind.

Dit.

waarom moeten er in elke plaat nou dezelfde kicks zitten?

Wildstylez komt 1x met goede kicks, direct heeft brennan heart ze. heeft the prophet ze. hebben de alpha twins ze. wie volgt? Banhu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Banhu?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:35 

Hardtraxx Newbie

''Ive been working day and night.''

Is aan de plaat niet te horen.

Ik denk eigenlijk dat deze producer mee wilt met zijn tijd, in zijn ogen de mainstream met hartjes en meezingen, en daarom zijn oude, eigen stijl heeft verloren.

Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 21:26 

Hardtraxxer

toch vind ik t op de vocals na een prima plaatje, ben het wel eens met wat mensen zeggen over het teddyberen knuffelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 23:31 

Hardtraxx Newbie

Rubbereend schreef:
toch vind ik t op de vocals na een prima plaatje, ben het wel eens met wat mensen zeggen over het teddyberen knuffelen :lol:

Niet eerder dertien in een dozijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 00:32 

Artiest

Als je t op de radio zou horen (slam fm ofzo) waar ik t overigens ook perfect op vind passen en zo op de achtergrond, dan is t eigenlijk wel een geinig plaatje om mee te deinen of mee te lallen in de skihut ofzo. Maar ik kan me ineens ook heel goed voorstellen dat de mensen die dit helemaal geweldig vinden en het ook 100% als hardstyle zien mijn muziek ongelofelijke TAKKEherrie vinden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 02:49 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Als je t op de radio zou horen (slam fm ofzo) waar ik t overigens ook perfect op vind passen en zo op de achtergrond, dan is t eigenlijk wel een geinig plaatje om mee te deinen of mee te lallen in de skihut ofzo.

Na een aantal potjes Belgisch bier moest ik hier toch wel even hardop om lachen xd Held!
DjThera schreef:
Maar ik kan me ineens ook heel goed voorstellen dat de mensen die dit helemaal geweldig vinden en het ook 100% als hardstyle zien mijn muziek ongelofelijke TAKKEherrie vinden xd

Die mensen hebben nog geen kennis mogen maken met Theracords :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 12:39 

Hardtraxx Veteran

beter als boom en punk mf:)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle