Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:54 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Het komt inderdaad neer op smaak, maar naar mijn mening is dit nummer gewoon weer 1000 in een dozijn, zit er weer een bloedlelijke pitch in, en vind het kwalitatief gezien ook niet alles. Van een 10 years of Scantraxx anthem heb ik veel meer verwacht, aangezien The Prophet zelf heeft gezegd dat de kwaliteitsnorm bij Scantraxx het allerhoogste ligt, veel hoger dan de 'rauwere' labels.

En van Headhunterz , niet eens qua producties, maar de sets die ik heb bijgewoond van hem en z'n openheid richting de scene toe kan ik heel erg waarderen :). Laatste producties vind ik alleen Headshot echt vet!



ben ik het wel mee eens , maar daarom vind ik hem niet slecht ofzo. Van mij hoeft niet iedere productie vernieuwend te zijn of revolutionair, snap die drang nooit zo. Dan is het lekker 1000 in een dozijn. Zo lang het lekker is vind ik het prima.

De pitch gaat in deze track ook niet hoger dan in de gemiddelde mainstream track heb ik het idee ( hoewel er wel audiofreq tracks zijn waar die belachelijk hoog gaat :P)

Ik zie deze track overigens ook niet als '' representatief voor scantraxx 10 jaar'' vind het dus ook beetje vreemd dat dit dan een anthem wordt . Het had net zo goed een normale track kunnen zijn maargoed.

En dat over headhunterz geef ik je gelijk in, hoewel ik het dan wel fijn zou vinden als die daarnaast ook nog goede producties aflevert :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik snap ook niet echt waarom Audiofreq zo de hemel in wordt geprezen, want wat heeft ie nou betekend voor de scene? Laat t anthem dan gewoon maken door wat dj's van de oudere garde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:00 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
jambekkie schreef:
Dakpan schreef:
Zijn Emmerick en Jambekkie niet gewoon The Prophet en Rudy Peters die aan damage control doen op Hardtraxx?


Ik ben helderziend, ik voorzie een discussie die geen einde heeft en alleen maar de grootste irritaties opwekt :yes:

Geef toe jambekkie, dit was een best leuk grapje van Dakpan :P. WTF komen er ineens veel frustraties uit bij iedereen xd?


Ja, ik kon er wel om lachen hoor haha :P Enja, die frustraties, heb geen idee hehe.

Maar idd, dit nummer is wel om te janken hoor. Kwalitatief is het gewoon niet goed genoeg voor een ahtme, die cover had anders gemogen naar mijn mening, Audiofreq had vervangen moeten worden door een andere ouwe rot in het vak.. Tsja, het is weer lang leve de lol, lekker makkelijk en klaar, maar mensen willen meer tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
(1)Zo lang het lekker is vind ik het prima.

(2)De pitch gaat in deze track ook niet hoger dan in de gemiddelde mainstream track heb ik het idee

(3)En dat over headhunterz geef ik je gelijk in, hoewel ik het dan wel fijn zou vinden als die daarnaast ook nog goede producties aflevert


(1) Dat is nou precies de mentaliteit die originaliteit ontmoedigt.

(2) Valt in deze plaat idd best mee, Bring Me Down daarentegen is rampzalig :P

(3) Het kan natuurlijk je smaak niet zijn, maar Headhunterz levert kwalitatief/productietechnisch gezien gewoon zeer goed werk af :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die cover had trouwens ook van kinderprogramma om te leren tellen kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:07 
 
Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
emmerick schreef:
(1)Zo lang het lekker is vind ik het prima.

(2)De pitch gaat in deze track ook niet hoger dan in de gemiddelde mainstream track heb ik het idee

(3)En dat over headhunterz geef ik je gelijk in, hoewel ik het dan wel fijn zou vinden als die daarnaast ook nog goede producties aflevert


(1) Dat is nou precies de mentaliteit die originaliteit ontmoedigt.

(2) Valt in deze plaat idd best mee, Bring Me Down daarentegen is rampzalig :P

(3) Het kan natuurlijk je smaak niet zijn, maar Headhunterz levert kwalitatief/productietechnisch gezien gewoon zeer goed werk af :yes:


moet ik er weer op ingaan heb >.<

1. Bij 1 geld natuurlijk tot op zekere hoogte, je moet niet eeuwig met hetzelfde aan komen zetten zoals Brennan heart een tijd lang deed (bovendien als ze dan met vernieuwing komen zoals: dubstep of andere type kicks wordt er ook vaak gezeikt maar dat even ter zeide :D )

3. Headhunterz is wel mijn smaak (doomed) maar vond dragonborn niet zo en in 2011 gebruikte hij naar mijn mening teveel dezelfde sound .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou die vernieuwing waar je op doelde is niet echt de vernieuwing waar een deel van de scene op zit te wachten... Dubstep omdat het zogenaamd populair is, ja dan hoef je er hardstyle liefhebbers nog niet mee lastig te vallen vind ik... En die nieuwe kicks, neem aan dat je op Gimme Love doelt? Die zijn gewoon te soft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meteen poster van die cover besteld :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha wat een gezeur weer. Dit nummer is inderdaad totaal niet representatief, terwijl dat anthem het wel moet wezen. Ik vind de kwaliteit van dit nummer erg slecht, en om een pitchkick discussie te voorkomen zal ik dat nog buiten de kritiek houden.
sowieso zijn die scan releases de laatste tijd om te janken, naar mijn mening. Scantraxx heeft wel heel wat mensen op stal zijn, al vind ik hen stil staan wat betreft nieuwe producers (arkaine & anarchist). The Prophet moet gewoon doen waar hij zin in heeft, dat heeft hij wel verdiend, maar daar hoeft hij ons niet lastig mee te gaan vallen (spacer/wake up fuxxups)

ik zag ajoooo audiofreq, opbokken naar australië :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 00:56 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Die cover had trouwens ook van kinderprogramma om te leren tellen kunnen zijn.

Of van een Tell Sell reclame.
De track zelf vind ik helemaal niks. Hadden ze wat mij betreft aan de artiesten over moeten laten die de afgelopen 10 jaar veel voor het label hebben betekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahah, wat een super geweldig nummer weer zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 07:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een afschuwelijke kicks, krijsvocals en een dodelijk saaie melodie :yawn: :sick:


Precies Scantraxx dus. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 07:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Dakpan schreef:
Zijn Emmerick en Jambekkie niet gewoon The Prophet en Rudy Peters die aan damage control doen op Hardtraxx?


Ik ben helderziend, ik voorzie een discussie die geen einde heeft en alleen maar de grootste irritaties opwekt :yes:


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha die cover.... :lol: :lol: Als je kinderachtig in het woordenboek op zoekt dan krijg je dat plaatje voor je neus... ziet er toch niet uit! :/ Past overigens wel goed bij deze track, want dat niveau gaat ook helemaal nergens meer over.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

heb het gevoel dat ik een muis hoor schijten bij dit nummer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Daveytl schreef:
Op het hoofdlabel? Wat dan?


ik vind arkaine toch wel een aanwinst , frontliner doet het ook erg lekker op het moment. De grote namen als wildstylez en headhunterz ook (hhz dan de laatste tijd wat minder voor mij). Bass modulators ben ik ook altijd over te spreken. En als scope dj weer iets uitbrengt vind ik het ook bijna altijd van hoge kwaliteit. D-block & S-te-fan voor de standaard meezing nummers doen het ook nogsteeds goed bij mij. EN zo kan ik nog wel even doorgaan..

en zowiezo scantraxx is 70% van de scene, al die cd's (denk aan nc album) die er op uitkomen en labels die er stiekem ook gewoon onder vallen (denk aan digital age) kan je natuurlijk niet zomaar over 1 kam scheren :thumbup: .

Arkaine produceert nog gruwelijk matig, afgezien van Voice of Desire & Fear no More. Die Project 1 remix is 1 van de dunste tracks die ik de afgelopen tijd heb gehoord.

The Anarchist is idd wel een mooie aanwinst, mits hij zijn kicks aanpast. Man, die kicks die eerst in Battlescarz zaten :love: Nu is het hele nummer verkloot door die verdomde kutkick. Zelfde geldt voor Outrageous, dat had zo'n dikke plaat kunnen zijn! Als ze niet geouwehoerd hadden met zijn kicks was hij denk ik nu mijn favoriete artiest van Scantraxx.

Frontliner's album was meuk afgezien van een paar tracks. Maar ben van mening dat hij wel weer lekkerdere tracks aan het produceren is na zijn album (Phaseriffic/ Rage Remix onder andere :thumbsup: )

En het ging over Scantraxx hé, dus daar vallen Noisecontrollers/ Wildstylez e.d. niet echt onder. Eigenlijk HHZ/ DBSTF ook niet, maar snap wel dat je die er bij rekent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me hierbij redelijk aansluiten Davey :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
ik snap ook niet echt waarom Audiofreq zo de hemel in wordt geprezen, want wat heeft ie nou betekend voor de scene? Laat t anthem dan gewoon maken door wat dj's van de oudere garde.

Een hoop geouwehoer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

:corn: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gadverdamme :sick:
Hier ga ik niet eens woorden aan vuil maken >.<

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer Scantraxx :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Afbeelding


mensen die grappig denken te zijn maar die de track eerst niet even luisteren om erachter te komen dat het met die pitchkicks wel meevalt. Maar omdat jij je dan zo goed voelt zal ik even dit plaatsen hoor: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

het valt hier idd wel mee maar de kwaliteit is wel :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
mensen die grappig denken te zijn maar die de track eerst niet even luisteren om erachter te komen dat het met die pitchkicks wel meevalt. Maar omdat jij je dan zo goed voelt zal ik even dit plaatsen hoor: :lol:

Sorry Emmer, ik dacht dat Bring Me Down hier ook bij kwam maar zie nu dat dat niet zo is. Deze valt idd mee. ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle