Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
iMark schreef:
Anthem had idd beter gemaakt kunnen worden door bijvoorbeeld, Frontliner, HHZ, WLZ & DBSTF, hun zorgen toch voor wat fatsoenlijke scantraxx releases. Dat heb ik Audiofreq en de laatste jaren Dov nog nooit zien doen. 2 keer luisteren dit plaatje, en dan zo snel mogelijk in de prullenbak flikkeren!


Beweer je nou dat Bioweapon geen goede releases had in de tijd?

Ik denk dat nu wel duidelijk is dat Corey daar voor zorgde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:53 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
emmerick schreef:
iMark schreef:
Anthem had idd beter gemaakt kunnen worden door bijvoorbeeld, Frontliner, HHZ, WLZ & DBSTF, hun zorgen toch voor wat fatsoenlijke scantraxx releases. Dat heb ik Audiofreq en de laatste jaren Dov nog nooit zien doen. 2 keer luisteren dit plaatje, en dan zo snel mogelijk in de prullenbak flikkeren!


Beweer je nou dat Bioweapon geen goede releases had in de tijd?

Ik denk dat nu wel duidelijk is dat Corey daar voor zorgde...


Dat verschilt heel erg per track. De ene track heeft hele duidelijke audiofreq stijl invloeden de andere tracks meer Code black invloeden. Die hele bass power achtige melodieen komen duidelijk van Sam af. Ik hoor ook in veel oude bioweapon tracks audiofreq kicks. En die vocal keuzes in bepaalde tracks komt ook duidelijk door Sam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was er zo bijzonder aan Bioweapon dan? Ze hadden een paar leuke tracks met hele lekkere melodieen maar voor de rest was het nogal 13 in een dozijn. hun remixes waren wel erg vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 18:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Inderdaad, ik kan buiten de remixen niet eens een track van Bioweapon opnoemen, laat staan dat ik weet hoe ze gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 19:05 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Inderdaad, ik kan buiten de remixen niet eens een track van Bioweapon opnoemen, laat staan dat ik weet hoe ze gaan.


Dat zegt niet zozeer iets over Bioweapon maar meer over jouw afkeer van mainstream hardstyle :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik me vooral kan herinneren van Bioweopon waren die vreselijke gepitchte kicks. Heb normaal geen moeite met pitchkicks maar in Bioweopon/Audiofreqs tracks irriteer ik er echt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intro en outro vind ik best lekker klinken. Alleen de vocals en het middenstuk vind ik dan weer 10x niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:37 
 
Hardtraxx Elite



Citaat:
The Official 10 Years of Scantraxx Anthem made by:
The Prophet & Audiofreq, vocals by: Ndrah Lake
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:52 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is gewoon drama! Simpel zat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat ik persoonlijk heel vet zou vinden is iets in de trend van Fusion All Stars - The Next Level maar dan op z'n Scantraxx. Weet zeker dat er dan iets mooiers en uniekers uit zou rollen als wat dit is.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle