Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Citaat:
focking gehandicapt

:woot:

Le vocabulaire extraordinaire! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 22:19 

Donateur

Ik vind hem in tracks juist altijd wel een heerlijke MC (itt Villain die zowat ieder nummer verneukt met z'n stem).
Op feesten vind ik hem geen ruk toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 14:09 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik vind hem in tracks juist altijd wel een heerlijke MC (itt Villain die zowat ieder nummer verneukt met z'n stem).
Op feesten vind ik hem geen ruk toevoegen.

Op feesten vind ik hem juist fijn, Ruffian en Villain weten maar niet wanneer ze hun kop moeten houden. Dat hij weinig zinnigs zegt, maakt me dan niet veel uit, maar hij houdt wel op de juiste momenten z'n kop dicht.

Beste MC is en blijft Da Syndrome though...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 19:14 

Hardtraxx Veteran

Ik vind ruffian de beste mc, sfeervolle stem en zowel in het Nederlands als Engels erg sterk. Daarnaast zegt hij niet elke keer hetzelfde. Die dv8 heeft echt maar 7 zinnetjes, villain al iets meer. Da sydrome is ook wel een vette gast maar die probeerde vorige week op try before you die om just as easy remix mee te zingen en maakte toen een fout in de tekst. Sorry maar als je die nu nog niet kent dan ben je ook echt fokking gehandicapt. Maa dv8 is echt het toppunt van amateurisme wat mij betreft.

Edit: de allerbeste mc blijft natuurlijk Marcel van deepack maar die mc't helaas alleen bij zijn eigen sets. Maar dat is wel koning van de mic numero UNO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 20:00 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
de allerbeste mc blijft natuurlijk Marcel van deepack maar die mc't helaas alleen bij zijn eigen sets. Maar dat is wel koning van de mic numero UNO!

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2010 20:39 

Hardtraxxer

Envious schreef:
Gangsterdwerg schreef:
de allerbeste mc blijft natuurlijk Marcel van deepack maar die mc't helaas alleen bij zijn eigen sets. Maar dat is wel koning van de mic numero UNO!

:worship:

hehe ja daar zeg je wat :thumbsup: heb je idd gelijk in.. hij mag ook wel mc erbij worden.. en dan lekker op qlimax beginne :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 01:00 

Artiest

doe mij da syndrome maar, die gast is een act op zichzelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 10:22 

Hardtraxx Veteran

Ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 10:53 

Hardtraxx Veteran

ik kan niet wachten op dit album :worship: ....al iets bekent over de datum>??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 11:53 

Hardtraxx Veteran

Fuck Hardstyle, wat een kut naam voor een nummer. Alleen al daarom zal ik hem niet draaien. Je produced hardstyle en is je passie enz. en dan noem je je nummer fuck hardstyle. Wat dom. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 11:54 

Dat is dan weer jankgedrag van je. Bahbah wat dom..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 11:55 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Fuck Hardstyle, wat een kut naam voor een nummer. Alleen al daarom zal ik hem niet draaien. Je produced hardstyle en is je passie enz. en dan noem je je nummer fuck hardstyle. Wat dom. :/

Als je luistert naar de tekst en dan probeert te bedenken wat hij ermee wil zeggen.. Let met name op de ruimte tussen de twee woorden zelf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 11:57 

Hardtraxx Elite

vetste nummer van het album van wat ik me kan herinneren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 13:05 

Hardtraxxer

ik wil m nuuuu!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 13:09 

Hardtraxx Veteran

ik hoor niks, alleen ruis, af en toe een deuntje :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 15:24 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Edwinn schreef:

Als je luistert naar de tekst en dan probeert te bedenken wat hij ermee wil zeggen.. Let met name op de ruimte tussen de twee woorden zelf..

:yes:
Het klinkt meer als, fuck (oja natuurlijk)... hardstyle. Tenminste in die richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 15:26 

Artiest

ik interpreteer het als
fuck (kan gewoon niet de woorden vinden zo mooi) ...hardstyle...
maar idd, mensen die denken dat ie zegt Fuck hardstyle, kunnen blijkbaar niet normaal Nederlands verstaan, want ik vind hoe die het zegt dat heel duidelijk overkomt wat ie probeert te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 15:51 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
ik interpreteer het als
maar idd, mensen die denken dat ie zegt Fuck hardstyle, kunnen blijkbaar niet normaal Nederlands verstaan, want ik vind hoe die het zegt dat heel duidelijk overkomt wat ie probeert te zeggen

Je weet dat ie engels praat he >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:16 

Hardtraxx Veteran

Ik wil samples van alvast een paar tracks! :D Razend benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:32 

Artiest

Blazed schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ik interpreteer het als

Je weet dat ie engels praat he >.<

hehe oeps :$ misschien niet echt duidelijk uitgelegd
ik bedoel ermee te zeggen dat die mensen gewoon geen leestekens begrijpen... staat los van de taal natuurlijk :lol: fail @ mezelf
maargoed neemt niet weg dat een normaal mens gewoon zou moeten snappen wat ie probeert te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 16:48 

Hardtraxx Addict

katamaran schreef:
Ik wil samples van alvast een paar tracks! :D Razend benieuwd.

+1 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2010 19:22 

Hardtraxxer

Die teaser ziet er mooi zeg.
Benieuwd naar samples.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 00:33 

Donateur

Edwinn schreef:

Luister nou eens eerst het nummer met de tekst voordat je quatsch gaat neerplempen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:41 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:

Luister nou eens eerst het nummer met de tekst voordat je quatsch gaat neerplempen.

Inderdaad!
Over 'wat dom' gesproken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2010 11:45 

Hardtraxx Veteran

kben echt benieuwd...zou wel paar previews willen horen van paar tracks...kan ik miss beter beeld krijgen van hem album in zn algemeen
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle