Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:11 

Artiest

revbass schreef:
Als dat Fuck.. hardstyle een indicatie is voor het niveau van het album... :sick: Verwacht wel wat aardige tracks op de CD, maar dit kan echt niet.

wat vind je er slecht aan dan, ben toch wel benieuwd eigelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:13 

Hardtraxx Veteran

xsjefkex schreef:

kut vocals, het gevoel wat dv8 erin heeft proberen te leggen vind ik mislukt! Verder heel goed nummer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 20:04 

Donateur

Redelijke plaat op zich. Die melodie doet me een beetje denken aan dat nummer van Zany en BH.
Wel grappig dat je op het eerste gezicht iets heel anders zou denken waar de plaat over gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 21:57 

Hardtraxxer

ik vind dit al gewoon een dikke plaat hoor! ben na deze en afgelopen zaterdagl al helemaaaaal benieuwd naar het album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 13:46 

Hardtraxx Veteran

Als Fuck Hardstyle de minst goede track op het album is, dan wordt het een topper van de bovenste plank!
Bommetje!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 13:54 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Als Fuck Hardstyle de minst goede track op het album is, dan wordt het een topper van de bovenste plank!
Bommetje!
Afbeelding

dat filmpje erbij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 13:58 

Artiest

Parvuz schreef:
Bommetje!
Afbeelding

ziet eruit als een Flash grenade... waarom gaat ie er dan naar lopen kijken xd
maar je hebt idd gelijk, als dit de minst goede plaat is is t album heel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:45 

Is een rookbom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 16:34 

Hardtraxx Addict

Luister nog geen enkele preview blijft leuker als het album op de mat valt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 16:37 

Hardtraxxer

album = :worship: , maar hoe zit dat met serenity remix? komt die gewoon los uit? want die staat neit op album geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

vind deze ook wel lekker klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 16:47 

Hardtraxx Addict

Pimpin' Guy schreef:
album = :worship: , maar hoe zit dat met serenity remix? komt die gewoon los uit? want die staat neit op album geloof ik

Dat was de intro voor de pitcher op Fusion dacht ik :thumbup:
bij elke act hadden ze de intro gedaan met een bekend nummer van die act in een soort van The Next level jasje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:07 

Hardtraxx Veteran

Fuck Hardstyle klinkt totaal niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 14:24 

Hardtraxxer

Is er al een precies relaese datum bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 14:50 

Hardtraxxer

dat intro van fuck hardstyle is zoooo gruwelijk hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 15:25 

Hardtraxx Veteran

Ik weet nogsteeds niet wat ik van Fuck Hardstyle moet vinden. Intro is hard en de soundis ook we lekker, ziezo heb ik totaal niks met DV8. Zij vocals zijn in dit numme iets waar ik me aan stoor, maar voor de rest is het wel een harde plaat. Wel 1 van de mindere van het album voor zover ik het op Fusion goed gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 15:59 

Hardtraxx Elite

Poepislekker schreef:
Ik weet nogsteeds niet wat ik van Fuck Hardstyle moet vinden. Intro is hard en de soundis ook we lekker, ziezo heb ik totaal niks met DV8. Zij vocals zijn in dit numme iets waar ik me aan stoor, maar voor de rest is het wel een harde plaat. Wel 1 van de mindere van het album voor zover ik het op Fusion goed gehoord heb.

Ik wordt ook schijt en schijt ziek van Dv8, ik zal dit nummer echt nooit draaien alleen al om zn gebrabbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 16:40 

Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
Poepislekker schreef:

Ik wordt ook schijt en schijt ziek van Dv8, ik zal dit nummer echt nooit draaien alleen al om zn gebrabbel

true true :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:29 

Hardtraxxer

Lekker cdtje.. Keer wat anders!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:19 

Hardtraxx Addict

Poepislekker schreef:
Just4Music schreef:
Poepislekker schreef:

true true :worship:

ik juist niet, vind dat er altijd veel kracht zit in de stem van dv8, ook met mc'en :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:20 

Hardtraxx Veteran

Vind de vocals van DV8 in de tracks van Donkey Rollers anders wel altijd geweldig! :woot: Stoor me er niet zo erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 12:53 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
xsjefkex schreef:

kut vocals, het gevoel wat dv8 erin heeft proberen te leggen vind ik mislukt! Verder heel goed nummer ;)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 16:46 

Hardtraxx Newbie

Niks mis met dv8.
Fuck hardstyle is wel een erg dikke track zo ook de andere tracks die ik heb gehoord van het album.
Ik koop dit album wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 17:58 

Hardtraxx Veteran

Pff dat overdreven schreeuwerige van die DV8 komt me echt zo mijn strot uit. Bah. Ieder nummer waarin hij de vocals verzorgt is voor mij gewoon al een kut plaat. Ongeacht de rest want het is gewoon vreselijk. Als MC vind ik hem ook erg belabberd. Die live CD van de Noisecontrollers is ook een aaneenschakeling van NOISECONTROLLERS, DEFQON, MOTHERFUCKERS en RIPPINGGG (of hoe je dat focking gehandicapte woord van hem schrijft). Daarnaast bevestigt fuck hardstyle wat ik al eerder in dit topic heb gezegd namelijk dat alle nummers van The Pitcher op elkaar lijken. Mijn verwachtingen zijn er niet hoger op geworden in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 20:59 

Citaat:
focking gehandicapt

:woot:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle