Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Wat een vervelende kicks en vocals zeg. De tijd van unieke kicks is ook totaal verdwenen :/ . Sfeertje en melodie zijn wel tof.


Ik vind de kicks heel erg op rebel to the grave kicks lijken, beetje jammer. Ik vind ze in So good wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Pitcher: "I'm glad we had the opportunity to collab with one of the few guys who keep raw interesting, check out: The Pitcher and Jack of Sound - Dystopia"

Goed dat iemand het eens uitspreekt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot nu toe de beste van zijn album, wat een schijf! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Echt een geweldige track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:54 
 

Wat een plaat :surrender: En eindelijk eens iemand uit de scene met een duidelijk statement over het genre raw :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:56 
 
Hardtraxxer

Wat een statement zeg :surrender: , kom op hoor.

Vet nummer, dat wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:58 
 

Code White schreef:
Wat een statement zeg :surrender: , kom op hoor.


Wil je zeggen dat hij ongelijk heeft dan? Zo ja, ben ik wel benieuwd naar je tegenargument :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:21 
 

Zeker een van de beter RAW platen :) Zitten echt ontzettend gave stukken in het nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

doet me niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh totaal mijn stijl niet die plaat met Jos. Wat een herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live heel vetjes, thuis ook een prima plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtige plaat zeg Dystopia, alleen die geforceerde 2e kick vind ik wat jammer! Verder prachtige melodie, lekkere kicks en een heerlijke sfeertje d'r in! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de vocals na is dit precies hetgeen wat ik in de huidige Hardstyle wil horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:08 
 

Godverdomme wat vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:36 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Code White schreef:
Wat een statement zeg :surrender: , kom op hoor.


Wil je zeggen dat hij ongelijk heeft dan? Zo ja, ben ik wel benieuwd naar je tegenargument :D

Natuurlijk heeft hij gelijk, maar er wordt gedaan alsof hij de hele rawscene op z'n kop gooit met een oneliner als deze. Een bijzinnetje is het en in mijn ogen niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:00 
 
Hardtraxxer

Ik vind het een toffe plaat, vette melodie. Alleen voor mijn gevoel zit er iets teveel galm (Reeverb?) op de kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Zojuist de eerste vier previews geluisterd:
Dystopia: Ontzettend dikke plaat. Sterke melodie en stevige kicks, zo hoor ik het graag!
So Good: Geluidjes uit de mid doen me denken aan de oude pitcher. Ben er nog niet helemaal uit over wat ik van de kick vind. Fijne melodie in de climax, wel wat dunnetjes. Maar klinkt als een prima plaat.
Mind like a Gun: ten eerste top dat die rap heeft toegevoegd, brengt wat variatie. Maar de tekst is niet sterk en vind de vocal ook wat over de top. kick sluit niet lekker aan bij de synth. Had hier een wat zwaardere/diepere/vollere kick onder gezet. Plaat bevat ondanks het hiervoor genoemde een lekkere portie drive.
Shock and Awe Anthem: Jaa mooie kicks, sterke FX en sfeer. Synth vind ik niet super, klinkt wat vlakjes zo in de mid, had graag wat een wat vollere gehoord. Break is sterk, mooie opbouw naar de climax toe. Climax is ook goed kick had misschien nog wat vollere gekunt, dan was het nog better.

Tot nu toe klinkt het veel belovend zeker als de rest van het album in de lijn zit van dystopia en shock and awe. Na aanleiding van de comment 'the real hardstyle way' van de pitcher had ik gehoopt op wat spk sounds van hem :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 13:56 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Prachtige plaat zeg Dystopia, alleen die geforceerde 2e kick vind ik wat jammer! Verder prachtige melodie en een heerlijke sfeertje d'r in!

Ik sluit me hierbij aan, al moet ik nog wel wennen aan de kicks. ^^

Dat zinnetje van The Pitcher over raw moet je niet te serieus nemen jongens. Hij geeft gewoon zijn mening en het is niet bedoelt als sneer naar de andere producers (tenminste zo lijkt het niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe een heerlijk album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede climax is leuk. Rest vind ik zwaar tegenvallen. Wat een vervelende kicks weer en een te lange break. Sfeertje is wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dystopia is echt een genieten, gouden combinatie deze 2 :worship:

jaron123 schreef:
Wat een herrie.

Kun je uitleggen wat je er precies herrie aan vind? Ik snap dat het misschien je ding niet is, maar herrie?

Andromeda schreef:
Hij geeft gewoon zijn mening en het is niet bedoelt als sneer naar de andere producers (tenminste zo lijkt het niet).

Hij geeft aan dat het merendeel van zijn collega's in de raw het genre niet interessant weten te houden. Dat lijkt mij best wel een sneer richting hen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 19:23 
 
Hardtraxxer

ook totaal niet mijn stijl, melodie pak mij niet (klinkt te simpel ofzo weetniet wat het is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had iets meer van de kicks verwacht bij Dystopia, na wat ik eerder in MQ had gehoord. Vind het tweede deel van de mid echt vet (met die vocalen net als in Prostitute). Melodie is aardig, maar gaat denk ik wel snel vervelen (had ik ook bij Das Weite Land).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle