Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MPX1, Dystopia, Shock And Awe en Power To The People spreken mij het meeste aan. Wellicht de rest ook nog wel als ik ze vaker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 20:29 
 
Hardtraxx Crew

Dystopia is leuk, maar verder ben ik het hier mee eens:

Backstabber schreef:
hmm saai en eentonig album in mijn ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Child of the night, jezus wat een geweldige synth :drool:
Die hoge noten zijn hemels, klopt precies! Wel jammer dat inderdaad de eerste climax wat weggedrukt lijkt...


Beste platen van het album imo: F.U.C.K / Child of the night / MPX1 / So Good / Remember
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Dystopia steekt er met kop en schouders bovenuit, Shock and Awe is oke, de rest lijkt te veel op elkaar en is dodelijk saai...


Helemaal mee eens! rest is echt :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shock and Awe Anthem gaat me echt nooit vervelen, wat een grandioos nummer! Rest nog niet heel aandachtig geluisterd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of jullie het nou lezen of niet en of jullie het nou boeiend vinden of niet, hier maar eens een review van mijn kant :P

01. The Pitcher - Shock & Awe Anthem: 8,7
De vocals zijn heerlijk vaag. De mid-intro is lekker, kick niet echt hard maar dat hoeft hier ook niet voor mij. Daarna volgt een break die me gewoon kippenvel geeft, wat vet, net als de climax :loving: Heerlijke opener van het album.

02. The Pitcher - F.U.C.K: 9,3
Mijn favoriet van het album. Mid-intro is simpel, maar heerlijk. Daarna komt het. Lang geleden dat ik zoiets goeds heb gehoord in de Hardstyle. Die opbouw naar de climax en de climax zelf zijn gewoon ge-ni-aal :drool: kan er wel uren naar luisteren en het blijft maar niet vervelen!

03. The Pitcher Ft. Sam Lemay - Child Of The Night: 8,3
Lang geleden dat ik vocals echt iets vond toevoegen, gave vocals vind ik :) Melodie is echt geweldig :loving: jammer dat de kicks worden weggedrukt. Anders was het een 9 geweest. Maar alsnog wederom een hele sterke plaat en een van de betere euforische platen van de laatste tijd.

04. The Pitcher Ft. Sik-Wit-It - Surprise Motherfucker: 6,5
Lekkere sounds in de mid, kick vind ik er niet echt bijpassen. Vocals vind ik helaas wat minder. Climax hetzelfde verhaal als de mid, erg lekkere sounds weer met een wat slappe kick. Opzich leuke plaat maar springt er nergens uit.

05. The Pitcher Ft. Sik-Wit-It - Mind Like A Gun: 5
Vervelende vocals, ben helaas niet echt fan van de vocals van Sik-Wit-It blijkt. Verder doet de hele plaat mij denken aan de huidige Raw van nu, alleen dan nog redelijk luisterbaar. Maar toch is deze plaat geen voldoende waard voor mij.

06. The Pitcher - Remember: 7,7
Mid-intro doet me niet zo heel veel. Wat daarna komt daarentegen :loving: wat een heerlijke vage sounds. Dat gooit het cijfer van deze plaat nog aardig omhoog.

07. The Pitcher & Jack Of Sound - Dystopia: 8
Vocals wederom aan de vervelende kant. De mid-intro is wel erg vet met heerlijke kicks :D De climax die volgt (geen anti :yay: ) is ook heerlijk. Dit is hetgeen wat ik in de Raw Hardstyle wil horen. Heerlijke collab! Track wordt wel halverwege de 2e climax afgekapt?

08. The Pitcher & Hard Driver - Break The Kick: 6
Deze plaat ken ik nog niet zo goed, benieuwd. Opbouw is heerlijk, maar in de mid zijn de kicks mij echt te slap helaas, verder ook niet heel bijzonder. Climax ligt me al beter, maar weer die slappe kicks... zoals we eigenlijk wel van Hard Driver gewend zijn.

09. The Pitcher - The Candyman: 7
Enige plaat samen met To The End uit de tijd tussen 3 jaar geleden en voor dit album die ik goed te doen vond. Vind het niet echt een verbetering, maar het is er ook niet minder op geworden. Leuk nummer verder :)

10. The Pitcher - P.U.Z.Z.: 7,5
Jammer van de hergebruikte vocals. De sounds zijn wel weer heerlijk in deze plaat :D Dat maakt over het algemeen een hoop goed. Vond hem eerst niet bijzonder maar deze plaat is inmiddels wel erg gegroeid bij mij.

11. The Pitcher - Trapped In Fear: 8,3
Lijkt net of ie in het begin zegt ''laat het spelen'' ofzo xd. Maarja doet er verder niet toe. Jammer van de kicks in de mid, maar wat een heerlijke sounds weer :love: Climax maakt het nog net ietsje beter. Wat een heerlijk nummer dit.

12. The Pitcher & B-Front - MPX1: 8,5
B-Front vind ik de laatste tijd wat minder dan eerst, maar benieuwd wat ze hier van gemaakt hebben. Ik hoor iig duidelijk The Pitcher-invloeden, zodat het niet een standaard B-Front plaat is. Helaas zitten wel de holle slappe kicks van B-Front erin :( Maar gelukkig is er nog die heerlijke break, en dan de geniale anti-climax zeg :oh: met flinke kicks had dit de beste plaat van het album kunnen zijn. Nu blijft het helaas ongeveer een punt lager steken

13. The Pitcher - Power To The People: 6,7
Vocals vind ik hier eens een keer niet irritant ofzo gelukkig. Wel een heerlijke break weer. Verder heeft deze plaat lekkere sounds maar springt er (op de break na) nergens uit.

14. The Pitcher & Frequencerz Ft. MC Nolz - Attack: 5
Bleh MC Nolz, moeten wel kut vocals worden. Ohnee ze zijn niet kut, maar tenenkrommend :x Opbouw opzich wel leuk. De eerste 13 seconden van de mid zijn heerlijk, maar vanaf dat de screeches komen verlies ik mijn interesse volledig. Ook de break en climax vind ik verder niks aan. Vind dit de slechtste plaat van het album in het algemeen, maar door het beginstukje van de mid-intro nog net zo'n hoog cijfer als Mind Like A Gun.

15. The Pitcher - Rhapsody: 8,5
Weer heerlijke sounds in de mid, daar steekt het album hier echt in uit. Die break :loving: er volgt dan wel een anti-climax maar dat vind ik hier niet eens zo erg, want hij is heerlijk en origineel. Dan volgt er een 2e break wat wederom kippenvel werk is. 2e climax ook dikke prima. Al met al een heerlijk nummer.

16. The Pitcher - So Good: 7,7
Aangekomen bij de laatste plaat. Mid-intro heeft erg lekkere sounds Melodie doet me beetje denken aan People Of The Sun. Maar vind dat het in deze plaat zeker niet minder is, eerder beter. Vocals zijn hier prima. Jammer van de wat weggedrukte kicks net als in Child Of The Night, al valt het hier nog wel enigszins mee. Al met al hele lekkere mainstream plaat en leuke afsluiter voor het album.

Eindcijfer: 118.7: 16 = 7,4

Al met al dus een heerlijk album, en al helemaal voor de huidige Hardstyle begrippen. Het album overtreft Smack niet, maar het ligt toch boven mijn verwachtingen die ik helemaal in het begin had. In het algemeen 2 minpunten en 2 pluspunten in dit album. Minpunten: 1. In veel platen vervelende vocals 2. De kicks in een aantal platen. Pluspunten: 1. De heerlijke sounds en breaks in bijna iedere plaat. 2. Diversiteit/originaliteit. Ondanks dat in veel platen de opbouw redelijk hetzelfde zijn verveelt dit album gewoon niet.
The Pitcher, ga zo door zou ik zeggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 00:15 
 
Hardtraxx Addict

Dystopia, Remember, Shock And Awe en MPX1 zijn voor mij de beste platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
11. The Pitcher - Trapped In Fear: 8,3
Lijkt net of ie in het begin zegt ''laat het spelen'' ofzo xd.


Dat zijn de vocals van een nichtje van Pollen. :P

The Pitcher Facebook schreef:
A couple of years ago, Michel's 5 year old niece Annabel (who also featured in the video of To The End) recorded some vocals in the studio, just for fun. Little did they know these would end up in this dark hardstyle track: The Pitcher - Trapped in Fear
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MPX1, Shock and Awe and F.U.C.K. zijn platen die ik nog wel eens op zou zetten, de rest toch niet heel boeiend door tegenvallende kicks en weinig diversiteit in sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet alle tracks geluisterd, maar die ik geluisterd heb vind ik niet echt boeiend ofso.
Zoals die met b-front klinkt lekker,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In de in- en outro van Dystopia hoor je de Hollow kicks, dacht altijd dat dat Freq kicks waren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shock and Awe.. plaat van het jaar voor mij.

Een sfeer die ik niet kan beschrijven. Elke keer weer kippenvel tijdens de break. Gruwelijk gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 21:24 
 
Hardtraxx Addict

Echt een gruwelijk dik album, natuurlijk evenaart dit Smack nog niet misschien maar toch heeft het wel enorm veel kwaliteit en diversiteit. Uitschieters zijn Shock and Awe, F.U.C.K., Child of the Night, Dystopia, P.U.Z.Z., MPX 1 en So Good, oftewel het halve album :P.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle