Wat een onwijs opmerkelijke plaat

Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik kan uren luisteren naar deze plaat 
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 7 hours ago
Waarom op We R en niet op Fusion eigenlijk?Fantazoo wrote:Mag naar releases, komt uit op We R
http://www.facebook.com/ThePitcherDJ/vi ... 595043505/
-
A
Omdat hij van Fusion naar We R is gegaan! Check fb We RJambekkieee wrote:Waarom op We R en niet op Fusion eigenlijk?Fantazoo wrote:Mag naar releases, komt uit op We R
http://www.facebook.com/ThePitcherDJ/vi ... 595043505/
Nahh, doet me nog steeds niet zoveel dit. Melodie komt op sommige momenten gewoon beetje vals over..
Magnetron wrote:Wat een fijne plaat![]()
CATID = (WER105)
Bron: release website
Bron: release website
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 19 hours ago
Zamble wrote:Magnetron wrote:Wat een fijne plaat![]()
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Heb hier zolang op gewacht, stond een tijdje online op het YT account van The Pitcher en toen ineens onvindbaar.. Meters kippenvel toen ik deze hoorde op Remember.. 
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Dat overslaan van die synth en dat rare huppeltje verpest de hele plaat imo... Kan er na 10x luisteren nog steeds niet aan wennen. Had gewoon niet gehoeven en voegt weinig toe.
-
NHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Oct 2024
Precies dit. Qua melodie en samenhang van alles is dit gewoon goud, maar verneukt het met die rare noten...InfinI wrote:Dat overslaan van die synth en dat rare huppeltje verpest de hele plaat imo... Kan er na 10x luisteren nog steeds niet aan wennen. Had gewoon niet gehoeven en voegt weinig toe.
Dit dusNoobstaR* wrote:Precies dit. Qua melodie en samenhang van alles is dit gewoon goud, maar verneukt het met die rare noten...InfinI wrote:Dat overslaan van die synth en dat rare huppeltje verpest de hele plaat imo... Kan er na 10x luisteren nog steeds niet aan wennen. Had gewoon niet gehoeven en voegt weinig toe.
Ben hier na een aantal keer luisteren ook niet echt positief over. Op zich wel een leuk plaatje om een keer te horen maar zou hem niet zo gauw zelf opzetten.
Ik wil deze zo graag live horen op een iets hoger bpm (~153), heerlijk