Die synth 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Al die recovered platen is de pitcher die ik mis. Ik hoop echt dat hij en de stijl weer doorzet en plots met een recovered album aan komt zetten. Wat een heerlijke platen toch.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Heerlijke plaat 
Wat een rust straalt deze plaat uit. Perfect om in je hangmat in het zonnetje te luisterten haha 
Zonnetje op de bol, despo in de rechterhand en de linkerhand in de lucht. Ja, een heerlijk relaxed nummertje, alleen die paar vreemde noten in de melodie. 
Erg fijne plaat dit.
Nuracore wrote: Ik hoop echt dat hij en de stijl weer doorzet en plots met een recovered album aan komt zetten. Wat een heerlijke platen toch.
Track is oke, maar ik mis drive. Vooral in de climax.
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Echt een heel fijn nummer, lekker vrolijk. Ik vind dit echt zo'n nummer waarbij je gwn lekker chill in het park zit met vrienden en bier. 
Dit is de The Pitcher sound waar ik van hou 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Ik word zo blij van deze plaat
Hoop deze van de zomer wel ergens op 'n festival te horen 
Deze mag die best op de Remember draaien dit jaar. Als het zonnetje weer schijnt moet dat wel genieten worden.
Officiële Youtube preview is offline. Hoop toch wel dat deze gereleased wordt zoals 'ie is.
Pakt me heel erg deze.
Svbtwee wrote:Wat een rust straalt deze plaat uit.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
krijgen die oudere platen nog een release of wordt daar niets mee gedaan??.
Komt als het goed is een soort project ofzo aan met veel van die oude projecten! Misschien wel een mini album ofzo.jeff wrote:krijgen die oudere platen nog een release of wordt daar niets mee gedaan??.
Het is ook hit or miss met The Pitcher heh. Vind hem vooral heel vet als de kicks er in komen