Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Als een onbekende naam/talent dit als demo zou droppen zou het geweigerd worden.


Onzin.

Plaat steekt kwalitatief goed in elkaar. Dat de synth anders is betekent niet meteen slecht. Er zitten mensen met mindere kwaliteit op talentlabels en zelfs op a-labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Name a few?

Het is natuurlijk niet voor niets dat de grote hits kwamen toen Pollen zich er nog flink mee bemoeide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :D En die lead :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Name a few?

Het is natuurlijk niet voor niets dat de grote hits kwamen toen Pollen zich er nog flink mee bemoeide.


Volgens mij is dit nog altijd in samenwerking met Pollen :P
Ik kan die nieuwe sound van The Pitcher in ieder geval ontzettend waarderen, toch weer een keer live meemaken zodra het weer kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 19:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Name a few?

Het is natuurlijk niet voor niets dat de grote hits kwamen toen Pollen zich er nog flink mee bemoeide.


Pollen is maar een relatief kleine tijd weggeweest, hij is al weer een paar jaar op dit project ;).
Ik refereer je bijvoorbeeld graag naar de meest recente plaat van Warface om te zien wat echt niet goed in elkaar zit. Hier is niks raars aan geproduceerd en houdt zijn gewoon aan de hedendaagse standaarden van HS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2021 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door de synth zal ik deze plaat niet vaker meer opzetten, Stoor me er net wat te veel aan. Vocals vind ik trouwens ook niet helemaal lekker klinken. Melodie en kicks klinken wel gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind dit zo'n belachelijk fijne sound :loving: Vocals en melodie zijn echt genieten, die 'aparte' synth is ook heerlijk!
Hopelijk dat Elevate nu ook snel uitkomt, daar kijk ik nog het meest naar uit (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2021 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk eerlijk gezegd al heel lang uit naar de ain't nobody edit :loving:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle