Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik niet, laat Theracords maar lekker voor een beperkte omvang blijven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:46 
 
Donateur

hm Vampires Dream klonk in het Fear FM Launch setje wel lekker moet ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik niet, laat Theracords maar lekker voor een beperkte omvang blijven ;)


Hoezo? Als de muziek hetzelfde blijft is het toch alleen maar mooier dat er meer mensen naar luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Congratz !!

En hoezo leeg?
Voor mij hoeft niet de hele track volgepompt worden met clicks & clacks.
Als je met weinig elementen zo'n lekkere tracks kunt maken,ben je een held imho!

Sommige tracks hebben het inderdaad nodig om volgegooid te worden met allerlei geluidjes,anders klinkt het niet..
Maar in deze tracks vind ik dat helemaal niet nodig.Niks meer aan doen.

Ga zo door!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 20:49 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Hoezo? Als de muziek hetzelfde blijft is het toch alleen maar mooier dat er meer mensen naar luisteren?


Dan krijg je dus hetzelfde als met Zatox bijvoorbeeld. Het wordt dan namelijk mainstream, en dna gaat iedereen daar tegen aan schoppen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als Theracords net zo vernieuwend bezig blijft als nu, heeft niemand een reden om er tegen aan te schoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind Theracords echt vernieuwend en erg sterke releases hebben :thumbsup: ...kijk nu al uit naar deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:30 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Potver,

Dit Topic al een tijd gemist, omdat ik me gewoonweg nog niet had aangemeld op hardtraxx! Shame on me!!!

Goed! Iedereen onwijs bedankt voor de support in dit topic! Ook de peeps die kritiek geven op de tracks! Houd je scherp!

Dizzy zei het al, de tracks zijn eigenlijk gewoon voor het genre 'goed hard raggen' en wij waren van mening dat Vampires Dream niet veel meer nodig had. Dat zou misschien als "leeg"opgevat kunnen worden.
Overigens zijn de tracks ook gemaakt om op een flink zuivere installatie beluisterd te worden. Geloof me, de kicks die gebruikt zijn rossen hard i.m.o.

Theracords staat voor diversiteit, dus voor veel van hetzelfde hoeft niemand bang voor te zijn!

Goed.. doe me nu maar 3 cola en een baco! of is dat off-topic? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

R-Tillary schreef:
Goed.. doe me nu maar 3 cola en een baco! of is dat off-topic? :whistle:


Das Offtopic, je krijgt direct een waarschuwing :D ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
R-Tillary schreef:
Goed.. doe me nu maar 3 cola en een baco! of is dat off-topic? :whistle:


Das Offtopic, je krijgt direct een waarschuwing :D ^^ :P


Die heb ik dan vlot te pakken! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ga ik zelf offtopic haha!

Lekkere release dit, en ragwerk is altijd goed R-Tillary!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Randleman schreef:
ik ben eigenlijk niet zo van de Theracords, maar die Catatonic Overload kunnen me er toch wat van zeg :worship:

Co2 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg lekkere platen..kijk uit naar deze release:)..jammer dat het nog 2 en halve week duurt:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 09:35 
 
Artiest

R-Tillary schreef:
Potver,

Dit Topic al een tijd gemist, omdat ik me gewoonweg nog niet had aangemeld op hardtraxx! Shame on me!!!

Goed! Iedereen onwijs bedankt voor de support in dit topic! Ook de peeps die kritiek geven op de tracks! Houd je scherp!

Dizzy zei het al, de tracks zijn eigenlijk gewoon voor het genre 'goed hard raggen' en wij waren van mening dat Vampires Dream niet veel meer nodig had. Dat zou misschien als "leeg"opgevat kunnen worden.
Overigens zijn de tracks ook gemaakt om op een flink zuivere installatie beluisterd te worden. Geloof me, de kicks die gebruikt zijn rossen hard i.m.o.

Theracords staat voor diversiteit, dus voor veel van hetzelfde hoeft niemand bang voor te zijn!

Goed.. doe me nu maar 3 cola en een baco! of is dat off-topic? :whistle:



Das idd een schande!!! .... enne, doet mij maar een Raketje dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 15:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
ik ben eigenlijk niet zo van de Theracords, maar die Catatonic Overload kan me er toch wat van zeg :worship:


Ieder zijn smaak natuurlijk! En gelukkig maar, want anders zou je aan één artiest meer dan voldoende hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 10:53 
 
Artiest

Randleman schreef:
Gelukkig heb ik Catanic Overload voor het pure geweld, naar mijn idee :thumbsup:


Tis natuurlijk geen softe release als je het geheel bekijkt, maar iedereen heeft een ander kijk op wat voor hem of haar puur geweld is ;)



NOG 1 WEEK MENSEN!!! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Co2 remix zou nog wel 's in mijn Top 20 kunnen komen, tering wat gaat dat nummer lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:50 
 

Randleman schreef:
ik heb het eigenlijk niet zo op The DizZorder, maar die Catatonic Overload kan me er toch wat van zeg :worship:


Dat heb ik nou ook. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 12:00 
 
Hardtraxx Newbie

Allereerst:

Vette release! Lekkere donkere sound! Ik trek het wel! zeker +1!! Keep it going guy's! en Theracords natuurlijk!!
Opperhoofd schreef:
andleman schreef:
ik heb het eigenlijk niet zo op The DizZorder, maar die Catatonic Overload kan me er toch wat van zeg


Dat heb ik nou ook.



Waar haal jij in godsnaam het recht vandaan om mensen persoonlijk aan te vallen!?

Ik denk dat jij beter naar je indianenstam terug kan gaan.. opperhoofd! Ergens diep in de jungle ofzo! Heeft niemand last van je... Laffe gebeuren... Beetje ballen op een internetsite. Hoeveel triester kun je nog worden?

Dat je kritiek hebt op een release, die hier in een topic wordt aangeboden... Prima! geef je mening.. No problem, maar dat je The DizZorder gaat aanvallen, zonder dat je hem uberhaupt persoonlijk kent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knakkerbal schreef:
Allereerst:

Vette release! Lekkere donkere sound! Ik trek het wel! zeker +1!! Keep it going guy's! en Theracords natuurlijk!!
Opperhoofd schreef:
andleman schreef:
ik heb het eigenlijk niet zo op The DizZorder, maar die Catatonic Overload kan me er toch wat van zeg


Dat heb ik nou ook.



Waar haal jij in godsnaam het recht vandaan om mensen persoonlijk aan te vallen!?

Ik denk dat jij beter naar je indianenstam terug kan gaan.. opperhoofd! Ergens diep in de jungle ofzo! Heeft niemand last van je... Laffe gebeuren... Beetje ballen op een internetsite. Hoeveel triester kun je nog worden?

Dat je kritiek hebt op een release, die hier in een topic wordt aangeboden... Prima! geef je mening.. No problem, maar dat je The DizZorder gaat aanvallen, zonder dat je hem uberhaupt persoonlijk kent...

Wat een haat. :kiss: Nou wen er dan maar alvast aan, want je zult zulke reacties vaker gaan tegen komen van Opperhoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 12:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De popcorn smiley staat er natuurlijk niet voor nix xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knakkerbal schreef:
Allereerst:

Vette release! Lekkere donkere sound! Ik trek het wel! zeker +1!! Keep it going guy's! en Theracords natuurlijk!!
Opperhoofd schreef:
andleman schreef:
ik heb het eigenlijk niet zo op The DizZorder, maar die Catatonic Overload kan me er toch wat van zeg


Dat heb ik nou ook.



Waar haal jij in godsnaam het recht vandaan om mensen persoonlijk aan te vallen!?

Ik denk dat jij beter naar je indianenstam terug kan gaan.. opperhoofd! Ergens diep in de jungle ofzo! Heeft niemand last van je... Laffe gebeuren... Beetje ballen op een internetsite. Hoeveel triester kun je nog worden?

Dat je kritiek hebt op een release, die hier in een topic wordt aangeboden... Prima! geef je mening.. No problem, maar dat je The DizZorder gaat aanvallen, zonder dat je hem uberhaupt persoonlijk kent...

Wat loop jij nou te bitchen. Hij valt hem helemaal niet aan, hij zegt alleen dat hij het niet zo op The Dizzorder heeft. Dat mag toch? Ga je je echt helemaal aanmelden op deze site voor zo'n reactie ? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
De popcorn smiley staat er natuurlijk niet voor nix xd

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 12:35 
 
Hardtraxx Newbie

T gaat hier over een eerste release van the dizzorder, dus op basis waarvan zou hij het dan niet zo op the dizzorder hebben? In mijn ogen dus een persoonlijke aanval en niet gericht op de release, want daar heeft ie het verder niet over.

en ja.. voor de zoveelste doelloze opmerking van opperhoofd ( only god know's waarvan) wil ik me best aanmelden op de site hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 12:39 
 
Hardtraxx Newbie

Randleman schreef:
ik ben eigenlijk niet zo van de Theracords, maar die Catatonic Overload kan me er toch wat van zeg :worship:


Opperhoofd schreef:
andleman schreef:
ik heb het eigenlijk niet zo op The DizZorder, maar die Catatonic Overload kan me er toch wat van zeg


Dat heb ik nou ook.


knakkerbal schreef:
Allereerst:

Vette release! Lekkere donkere sound! Ik trek het wel! zeker +1!! Keep it going guy's! en Theracords natuurlijk!!

Waar haal jij in godsnaam het recht vandaan om mensen persoonlijk aan te vallen!?

Ik denk dat jij beter naar je indianenstam terug kan gaan.. opperhoofd! Ergens diep in de jungle ofzo! Heeft niemand last van je... Laffe gebeuren... Beetje ballen op een internetsite. Hoeveel triester kun je nog worden?

Dat je kritiek hebt op een release, die hier in een topic wordt aangeboden... Prima! geef je mening.. No problem, maar dat je The DizZorder gaat aanvallen, zonder dat je hem uberhaupt persoonlijk kent...


het is natuurlijk een beetje zielig om iemand z'n quote aan te passen, maar The Chieff hiero is een echte provocateur. Athans zo lijkt het. Hij of zij vindt het waarschijnlijk heerlijk om reacties uit te lokken van anderen. Ach, ik denk: lekker laten gaan en vooral niet op reageren

back ontopic: aardige release. Niet echt mijn ding, maar klinkt helemaal niet verkeerd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle