Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:19 
 
Artiest

Tel schreef:
Ik heb hetzelfde Daan! Vampires Dream knalde vele male harder dan ik me kon herrinnere xd

Conclusie: Theracords gaat te hard voor Youtube :bomb:


dat gaan scantraxx, tillt, KO beats etc. etc. ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik duide meer op dat je bij Theracords het verschil gewoon echt merkt! Enigste scantraxx nummer waar ik het laag miste was de 2de mid van Under Attack ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:31 
 
Artiest

Tel schreef:
Ik duide meer op dat je bij Theracords het verschil gewoon echt merkt! Enigste scantraxx nummer waar ik het laag miste was de 2de mid van Under Attack ;)


ik doel op het feit of jij youtube kwaliteit hebt en de tracks thuis hoort, of goede kwaliteit @ Qlimax ofzo... das nogal een verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind de tracks op Youtube van Theracords altijd zo schraal klinken maar als ik ze dan download en in Virtual DJ zet klinken ze een stuk voller en krachtiger. Misschien omdat ik ze dan ook wat meer snelheid mee kan geven, sommige tracks zijn al gelijk een stuk fijner als je ze 3 extra BPM mee kan geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Tel schreef:
Ik duide meer op dat je bij Theracords het verschil gewoon echt merkt! Enigste scantraxx nummer waar ik het laag miste was de 2de mid van Under Attack ;)


ik doel op het feit of jij youtube kwaliteit hebt en de tracks thuis hoort, of goede kwaliteit @ Qlimax ofzo... das nogal een verschil.

Volgends mij bedoelen we bij wat anders! :P
Maar dat maakt niet uit. Ik begrijp ook wat jij bedoelt waar ik overigs wel mee eens bent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:10 
 

Dikke platen hoor! Even op spotify gecheckt en ze knallen lekker door! Keep it up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 13:55 
 
Hardtraxxer

Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 14:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hehe, ja t stomme is dat we natuurlijk wel van Youtube gebruik moeten maken want t is wel een fijn promotie middel, maar idd, de quality van de tracks klinkt als je de volledige release binnenhaalt velen malen beter :thumbsup:

Daarom is t eigenlijk ook beter de previews op www.theracords.com te checken, das ook hogere quality :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Tja wat bedoel je precies met leeg.. Hoe moet je dat uit leggen? Hij mist zegt maar wat power, het kan allemaal nog wat dikker en nog wat dingen erbij..
En mischien is dit ook een goede leeg = niet vol. Dus er kan zegmaar nog wat bij, qua geluiden dan. ;)


Ok ik gooi me in het diepe,

Ik ben het namelijk niet met je eens.... over het algemeen klinken de tracks van theracords allemaal laag(een heleboel in elk geval). Dit maakt ze niet minder vet, maar ik vind dan wel de beste tot nu toe.

Wat bedoel ik met leeg? Kicks die hol en leeg klinken... hier is niet echt een langere basstail toegevoegd, er is zeker spraken van een dikke punch en toch klinken de kicks dikker en harder. Blijkbaar kan het dus toch!

Gratz Dizzorder.... keep up the good work
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Moet zeggen met Vampires Dream heb ik niet zoveel, maar Illusions (Original Mix). Wat een track! Van in - tot outro boeit hij me. Heel die plaat klopt gewoon! Dikke eerste Release jongens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Illusions is zo ontzettend dik dat ik er ff een afsluit-tooltje van heb gemaakt. Nu nog een fatsoenlijk setje in elkaar draaien zodat ik m kan laten horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 01:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan me niet echt bekoren dit... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 16:03 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Illusions is zo ontzettend dik dat ik er ff een afsluit-tooltje van heb gemaakt. Nu nog een fatsoenlijk setje in elkaar draaien zodat ik m kan laten horen :thumbsup:


:thumbsup: ... laat maar horen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ben ook erg benieuwd! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor het betere stampwerk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
PNXRMX schreef:
Illusions is zo ontzettend dik dat ik er ff een afsluit-tooltje van heb gemaakt. Nu nog een fatsoenlijk setje in elkaar draaien zodat ik m kan laten horen :thumbsup:


:thumbsup: ... laat maar horen dan :)


Oeps, post niet gezien :P Zal eerst nog een paar keer proberen om een setje in elkaar te zetten ermee, mixen wil nog niet goed lukken aangezien ik veel te weinig oefening krijg. Anders stuur ik m wel een keer op ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle