Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En nu baalt bijna iedereen hier dat er andere kicks in zijn gezet. Lekker hoor zo'n advies van een professional. Maar het zal, zoals ik al zei, uiteindelijk wel weer om de massa draaien, die de track leuker zal moeten gaan vinden nu de kicks softer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk vind The Anarchist z'n originele kicks zelf ook wel beter, alleen verplaats je ook ff in zijn situatie. Hij zit net bij Scantraxx, wat voor een hardstyle producer toch best wel een hele eer is (al denken sommigen hier daar waarschijnlijk anders over). Je moet dan als artiest wel gigantische ballen hebben om te zeggen fuck it, ik pas het niet aan.

Ik vind het overigens echt de grootst mogelijke bullshit als Dov, of een ander persoon bij Scantraxx, artiesten verplicht om tracks aan te passen. Je ontneemt zo de hele muzikale vrijheid, ik kan er oprecht gewoon boos om worden. Music is my Life was een geweldig nummer, en dan verpesten ze het echt totaal met die nieuwe kicks.

Maar goed, de baas heeft altijd gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

battlescarz zo lekker he! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 14:25 
 
Artiest

Lyst schreef:
En nu baalt bijna iedereen hier dat er andere kicks in zijn gezet. Lekker hoor zo'n advies van een professional. Maar het zal, zoals ik al zei, uiteindelijk wel weer om de massa draaien, die de track leuker zal moeten gaan vinden nu de kicks softer zijn.


Je spreekt jezelf nogal tegen hierboven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog niemand opgemerkt dat de intro van Outrageous totaal niet klopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 16:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
En nu baalt bijna iedereen hier dat er andere kicks in zijn gezet. Lekker hoor zo'n advies van een professional. Maar het zal, zoals ik al zei, uiteindelijk wel weer om de massa draaien, die de track leuker zal moeten gaan vinden nu de kicks softer zijn.


Je spreekt jezelf nogal tegen hierboven >.<

Waar dan? Ik zeg dat bijna iedereen hier(dus op het forum) baalt, en dat de massa het beter zou moeten gaan vinden. Oftewel als het je gaat om de hitjes (tracks die aanslaan bij de massa) dan zou ik inderdaad naar The Prophet luisteren. Volgens mij is dat volledig eenduidig. :P

edit: er van uitgaande dat het uberhaupt waar is, heb een betere bron nodig dan iemand die maar wat roept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Nog niemand opgemerkt dat de intro van Outrageous totaal niet klopt?


Ja klopt echt helemaal niks van :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Nog niemand opgemerkt dat de intro van Outrageous totaal niet klopt?


In welke zin? Outro is idd heel raar op een gegeven moment, maar de intro hoor ik niks mis mee. Denk dat de outro zo gemaakt is dat je 'm door de break heen door kunt laten lopen. Geen zin om t uit te zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Nog niemand opgemerkt dat de intro van Outrageous totaal niet klopt?

Hoezo totaal niet? Beetje kort maar verder...

Battlescarz: Hmm.. Tsja...

Outrageous: Begint lekker! Maar dan, die pitchkicks... Zon-de! Als die niet zo hoog zouden vliegen zou dit best een lekkere track kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De intro is 2x32 beats, en dan nog eens 20.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2011 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nou jongen, jij en Wasted Penguinz lekker naar Fusion ofzo waar je wel je kicks mag laten staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
De intro is 2x32 beats, en dan nog eens 20.


hoe krijgen ze het voor elkaar :x toch wel een van de basis onderdelen van producen.

Verder snap ik niet wat mensen zeuren over die intro kick, teminste niet zo'n standaard kick die je tegenwoordig in 90% van alle tracks hoort. (dat ie vernaderd zou zijn omdat The Prophet het wilde is wel slecht natuurlijk, maar die kick zelf vind ik prima)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste 4 van de 20 kun je wel tot de mini-break rekenen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Niks tegen pitch-kicks(meestal zelfs lekker :P) Maar toen deze voor eerst hoorde(na HWS)... Deed wel pijn aan me oren :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outragouz gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Battlescarz is live echt VERSCHRIKKELIJK!!!

Wat een grafkicks :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle