Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een verschrikkelijk spuugplaat is Battlescarz geworden, opeens een 13 in een dozijn ala Psyko Punkz met een nog vervelender pitchende kick. Op een gegeven moment is hij gewoon weer helemaal weg (als je hem thuis luistert).

Stuur die gozer gewoon een mailtje waarom ze dat gedaan hebben. Doodzonde.

Er mogen van Dov niet te harde kicks in de tracks zitten die ze bij Scantraxx releasen ;) . Dat is de reden dat bij een aantal tracks de kicks gewijzigd zijn de afgelopen tijd voordat ze gereleased werden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Bron?

Als ik je de bron geef krijgt diegene er misschien gezeur mee ;) . Dus die hou ik voor me. Ik weet in ieder geval dat het bij Bass Modulators gebeurd is en bij Wasted Penguinz, dus het zal hier ook vast wel het geval zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godsamme! Als dat waar is, is dat dus de reden dat Crea Diem zo'n zaadplaat is geworden. Die was vet! Nou ja, zonder bronspecificatie is het speculatie (tenzij je journalist bent, dan gelooft iedereen je), dus laten we hopen dat het niet waar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de enigste logische (vanuit hun oogpunt) verklaring denk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Godsamme! Als dat waar is, is dat dus de reden dat Crea Diem zo'n zaadplaat is geworden.

Dat is inderdaad de plaat die volgens Dov te harde kicks had en waardoor ze die moesten veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

@ Hardstyle.com!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 00:58 
 
Hardtraxxer

vind battlescarz echt niet meer lekker klinke door die kick :(

fucking outrageous!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Bron?

Is al veel langer bekend, Stay Alive & Crea Diem van Wasted Pinguinz hebben daarom ook een andere kick gekregen. Als dov het te hard vind, moet het softer, of hij veranderd het zelf in eigen kick. Of je ht nou wilt of niet :)

en dat nr van Bass Modulators - Music is My Life.. had eerst ook hardere kick.

Nu ligt onder al die plaatjes een Dov kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 11:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Jolle schreef:
Bron?

Is al veel langer bekend, Stay Alive & Crea Diem van Wasted Pinguinz hebben daarom ook een andere kick gekregen. Als dov het te hard vind, moet het softer, of hij veranderd het zelf in eigen kick. Of je ht nou wilt of niet :)

Stay Alive niet hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar dan heb je als artiest echt totaal geen ruggengraat. Je maakt een track omdat je hem mooi vindt, dan laat je hem vervolgens niet veranderen door andere omdat die toevallig iets te hard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IDD, had hem dan lekker gereleased op A2, wat eigenlijk de bedoeling was.. waarom perse op Scantraxx? Scantraxx is laatste tijd toch een poeplabel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
p-stylez schreef:
Jolle schreef:
Bron?

Is al veel langer bekend, Stay Alive & Crea Diem van Wasted Pinguinz hebben daarom ook een andere kick gekregen. Als dov het te hard vind, moet het softer, of hij veranderd het zelf in eigen kick. Of je ht nou wilt of niet :)

Stay Alive niet hoor ;)

Kan me herrineren dat die eerst een andere kick had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:44 
 
Hardtraxx Elite

it's all about the money
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 13:46 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Sorry maar dan heb je als artiest echt totaal geen ruggengraat. Je maakt een track omdat je hem mooi vindt, dan laat je hem vervolgens niet veranderen door andere omdat die toevallig iets te hard is.


Ik denk dat op zo'n moment het puur als feedback gegeven wordt en feedback van een persoon als The Prophet daar luister je natuurlijk heel snel naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 14:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je het doet om de hitjes wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Had nog de Battlescarz uit HWS podcast in m'n hoofd. De kicks in deze preview zijn echt waardeloos inderdaad. zooo zonde :thumbdown:


dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere release dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:45 
 
Hardtraxx Newbie

Vind het echt doodzonde van Battlescarz.. Echt jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 19:55 
 

n3liss schreef:
Vind het echt doodzonde van Battlescarz.. Echt jammer!


Prophet verkracht nummers door kicks te laten veranderen, terwijl ze eige tracks zelf het toppunt zijn, rare flippo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof The Prophet daar direct mee te maken heeft, misschien laat hij dit ook door anderen doen, aannames, aannames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem gisteren via itunes gekocht, zet ik battlescarz op: "ah nee"

Wat jammer van de kicks, maar dat is al 100x gezegd ja..

Outrageous heerlijk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:10 
 
Artiest

Lyst schreef:
Als je het doet om de hitjes wel ja.


Nee, vanwege de gigantische muzikale kennis van de man die al jaren mee draait. Ik luister eerder naar Dov dan heel hardtraxx bij elkaar kan ik je vertellen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom? Je maakt de kicks toch zo, zodat je ze zelf mooi vind? Het enige wat Dov zou doen als dit waar is, is jouw smaak negeren en het aanpassen zodat het hapklaar is voor de massa. Als Dov zoveel verstand had van goede kicks, had hij ze zelf al wel gemaakt :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:16 
 
Artiest

Volgens mij snap jij het nut van feedback op zo'n moment dan niet helemaal :P Hij noemt waarschijnlijk de kick dan op als verbeter punt omdat hij te hard gaat of staat, of niet bij de track past etc. Ik luister ook eerder naar Arjen Robben die me verteld hoe ik een bal aan moet nemen dan dat ik maar gewoon wat doe of luister naar 30 mensen langs de kant die staan te kijken toch :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle