Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:46 
 
Hardtraxxer

Econz schreef:
SmauGii schreef:
Dit is gewoon een :bomb:
Mensen die zeuren om een trage beat. wel eens van pitch gehoord? Ik draai mn early platen ook voorbij de 150bpm. Sterker nog, dat deed de meester himself in 2003 al met zn vinyls.
(edit: eerder ook als w.s.)


mijn held :thumbsup:


Man,hier was ik gewoon fokking bij!
Alweer bijna 10 jaar geleden....
Wat een feest :worship:

Btw, heerlijke track van hem hoor!


Vind die early-hardstyle niet echt lekker klinken thuis, maar volgens mij doet dat het echt super op zo een feest :$ Jammer dat ik toen nog iets te jong was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is niet mijn favo plaat van het moment, maar het is wel fijn om te zien dat TBY weer eens plaatjes maakt met een reverse bass en wat lekkere screeches in de climax. De break had eruit gemogen, en MY GOD ontsla die vocaliste... ik vind haar stem he-le-maal niks :P

Overall wel een leuk plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 01:26 
 

De kwaliteit van dat filmpje is niet zo goed dus de bas komt niet goed door maar die early kicks gaan wel hard. Ik vind de oude Technoboy tracks erg lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond 'm eerst minder minder omdat ik extreem hoge verwachtingen had, maar eigenlijk vind ik het nu gewoon een heerlijke track, alleen die vocals zijn een beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Econz schreef:
SmauGii schreef:
Dit is gewoon een :bomb:
Mensen die zeuren om een trage beat. wel eens van pitch gehoord? Ik draai mn early platen ook voorbij de 150bpm. Sterker nog, dat deed de meester himself in 2003 al met zn vinyls.
(edit: eerder ook als w.s.)


mijn held :thumbsup:


Man,hier was ik gewoon fokking bij!
Alweer bijna 10 jaar geleden....
Wat een feest :worship:

Btw, heerlijke track van hem hoor!


TOP! :thumbsup: :beer: Ik ook . Kwam een jaar eerder met hardstyle in aanraking op mysteryland en innercity :love:
De oude style blijft voor mij toch het aller lekkerst! minder breaks, langere mixmomenten, draaien was als een kunst toen. Zijn helaas nog maar weinig dj's in de hardstyle die zo draaien en zo platen produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2012 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja wat zal ik hier over zeggen. Oke de climax klinkt wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nr 1 op Hardstyle.com :thumbsup:

Afbeelding

Hopen dat meer artiesten nu dit soort tracks gaan maken
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle