Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Mensen die zeuren om een trage beat. wel eens van pitch gehoord? Ik draai mn early platen ook voorbij de 150bpm. Sterker nog, dat deed de meester himself in 2003 al met zn vinyls.


Gast, wie zeurt er om een trage beat? Misschien 1 of 2 reacties :lol:
Waarom hebben wij eigenlijk nog nooit van pitchen gehoord? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

@ hardstyle.com

http://www.hardstyle.com/technoboy/noth ... ed-version
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 16:41 
 
Hardtraxxer

SmauGii schreef:
Dit is gewoon een :bomb:
Mensen die zeuren om een trage beat. wel eens van pitch gehoord? Ik draai mn early platen ook voorbij de 150bpm. Sterker nog, dat deed de meester himself in 2003 al met zn vinyls.


Ja en als ik op een .mp3tje klik wil ik graag gewoon een plaat met energie, en deze plaat heeft echt 0 energie. Kick mist ook kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 17:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TTC089 dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:13 
 

Mechanical schreef:
SmauGii schreef:
Dit is gewoon een :bomb:
Mensen die zeuren om een trage beat. wel eens van pitch gehoord? Ik draai mn early platen ook voorbij de 150bpm. Sterker nog, dat deed de meester himself in 2003 al met zn vinyls.


Ja en als ik op een .mp3tje klik wil ik graag gewoon een plaat met energie, en deze plaat heeft echt 0 energie. Kick mist ook kracht.

Energie hangt dus af van het aantal bpm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:23 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Mechanical schreef:
SmauGii schreef:
Dit is gewoon een :bomb:
Mensen die zeuren om een trage beat. wel eens van pitch gehoord? Ik draai mn early platen ook voorbij de 150bpm. Sterker nog, dat deed de meester himself in 2003 al met zn vinyls.


Ja en als ik op een .mp3tje klik wil ik graag gewoon een plaat met energie, en deze plaat heeft echt 0 energie. Kick mist ook kracht.

Energie hangt dus af van het aantal bpm?


Niet alleen maar (deels wel voor mij), maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat als de plaat beter klinkt op 150 bpm, de producer hem zelf ook wel even op 150 kan zetten zodat ik dat niet na betalen dat nog eens moet gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het persoonlijk niks, maar ik kan wel begrijpen dat dit de :bomb: is voor mensen die van old skool houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:26 
 

Dan verschuif je de pitchknop wat omhoog? Deze muziek is gemaakt voor de feesten, tenminste van oorsprong
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 18:28 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Dan verschuif je de pitchknop wat omhoog? Deze muziek is gemaakt voor de feesten, tenminste van oorsprong


Klopt, maar uiteindelijk luister ik vaker thuis dan op feesten. Ik bedoel als je zo'n lijn doortrekt kan je er ook een kick zonder bass instoppen en dan zeggen dat je de bass maar extra open moet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

JA! VET! :cool:

wootum schreef:
TTC089 dus :)

Aangepast.

Nu op naar Tuneboy - Space :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 11:56 
 
Hardtraxxer

Vind dit totaal niets, net zoals de vorige TTC088.. Komt die break en verwacht je wat na die break, maar dan komt het niet.. Ik vind dit totaal niet releasewaardig. Geef mij maar de 2011 releases terug hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 12:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat er geen melodietje komt :cry: :cry:?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Was eerst niet zo enthousiast hierover, maar vind het toch een behoorlijk lekker plaatje geworden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die reverse totaal niet uit de verf komen.


Mechanical schreef:
Ik bedoel als je zo'n lijn doortrekt kan je er ook een kick zonder bass instoppen en dan zeggen dat je de bass maar extra open moet draaien.


Dat heeft geen zin als er toch al geen bass in zit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:48 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Vind die reverse totaal niet uit de verf komen.


Mechanical schreef:
Ik bedoel als je zo'n lijn doortrekt kan je er ook een kick zonder bass instoppen en dan zeggen dat je de bass maar extra open moet draaien.


Dat heeft geen zin als er toch al geen bass in zit hoor.

Op die reactie zat ik al te wachten :').

Correctie: een kick met vrijwel geen bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:56 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Omdat er geen melodietje komt :cry: :cry:?


Totaal niet, maar er komt helemaal niets na die break (wat ik waardig vind). Ben jij het hier niet mee eens dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 15:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er komen gewoon screeches hoor? Alleen de break hadden ze er wel uit mogen laten, voegt namelijk niets toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:05 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Er komen gewoon screeches hoor? Alleen de break hadden ze er wel uit mogen laten, voegt namelijk niets toe.


lijkt net of er een intro is, die best lekker aanvoelt, daarna een break komt en dan een outro gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Want screeches zijn per definitie een outro? Als je niet per sé een melodietje wilt, wat zie je dan naast melodietjes wel als climaxwaardig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:09 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Want screeches zijn per definitie een outro? Als je niet per sé een melodietje wilt, wat zie je dan naast melodietjes wel als climaxwaardig?

Je zou iets met meer kracht verwachten dan de intro/outro, om het maar even subjectief te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dan heeft 99% van alle mainstream geen climax, waar daar is de midintro ook bijna altijd harder/krachtiger. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:14 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Want screeches zijn per definitie een outro? Als je niet per sé een melodietje wilt, wat zie je dan naast melodietjes wel als climaxwaardig?


Waarom praat jij alleen maar over melodietjes, ik heb dat woord (naast deze reactie) nooit laten vallen... Ik heb alleen gezegd dat ik meer verwachte na de break?

Jij maakt er dus van dat ik persé een melodietje wil horen, lekker oordelen zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:17 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dan heeft 99% van alle mainstream geen climax, waar daar is de midintro ook bijna altijd harder/krachtiger. xd

Ja maar in mainstream zit dan weer een melodietje dus dan is het weer duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Dit is gewoon een :bomb:
Mensen die zeuren om een trage beat. wel eens van pitch gehoord? Ik draai mn early platen ook voorbij de 150bpm. Sterker nog, dat deed de meester himself in 2003 al met zn vinyls.
(edit: eerder ook als w.s.)


mijn held :thumbsup:


Man,hier was ik gewoon fokking bij!
Alweer bijna 10 jaar geleden....
Wat een feest :worship:

Btw, heerlijke track van hem hoor!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle