Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 19:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sylenth & Glitch - Music In You (Requiem Remix) (BLACK016)

Label: Scantraxx Black
WEB release: 11/12/2019

Tracks:
Sylenth & Glitch - Music In You (Requiem Remix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelijk naar het politiebureau aangifte doen voor verkrachting. Wat is dit een bloedige gebeurtenis op het origineel zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2019 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Tja. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een remix die ik heel snel weer wil vergeten! Hoe kun je een plaat verpesten :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SCHANDE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2019 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje standaard raw dit weer, voelt niet echt als een remix op de vocals na. Hopelijk komt de melodie terug in de climax. Zit verder wel een dikke drive in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zn insta mag je alleen positief reageren kwam ik net achter. “Hoe verneuk je klassiekers part 128” vond hij niet leuk. En toen haalde hij mn reactie en de antwoorden daaronder weg. Censuur!!
Beetje triest. En een hele nare remix. Gewoon niet doen. Maar voor Requiem zelf: vet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijke remix...

Parvuz schreef:
Op zn insta mag je alleen positief reageren kwam ik net achter. “Hoe verneuk je klassiekers part 128” vond hij niet leuk. En toen haalde hij mn reactie en de antwoorden daaronder weg. Censuur!!
Beetje triest.


What the fuck... Maar kijk daar sowieso niet van op. Dat doen wel meer mensen op social media. De schijn ophouden dat iedereen je platen mega dik vind. Maarja, die gozer gaat toch nooit doorbreken op die manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 02:02 
 
Artiest

Parvuz schreef:
Op zn insta mag je alleen positief reageren kwam ik net achter. “Hoe verneuk je klassiekers part 128” vond hij niet leuk. En toen haalde hij mn reactie en de antwoorden daaronder weg. Censuur!!
Beetje triest. En een hele nare remix. Gewoon niet doen. Maar voor Requiem zelf: vet hoor!



Je kan een mening hebben, maar nogmaals wie ben jij om te zeggen dat er iets verneukt is.

Dat je een remix van je gevoelige classic plaat niet vet vind is 1, maar denk maar niet dat ik ook maar iets minder van slaap ‘s nachts.
:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 02:04 
 
Artiest

Hekzitter schreef:
Verschrikkelijke remix...

Parvuz schreef:
Op zn insta mag je alleen positief reageren kwam ik net achter. “Hoe verneuk je klassiekers part 128” vond hij niet leuk. En toen haalde hij mn reactie en de antwoorden daaronder weg. Censuur!!
Beetje triest.


What the fuck... Maar kijk daar sowieso niet van op. Dat doen wel meer mensen op social media. De schijn ophouden dat iedereen je platen mega dik vind. Maarja, die gozer gaat toch nooit doorbreken op die manier.


:sleep: Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Requiemartist schreef:
Parvuz schreef:
Op zn insta mag je alleen positief reageren kwam ik net achter. “Hoe verneuk je klassiekers part 128” vond hij niet leuk. En toen haalde hij mn reactie en de antwoorden daaronder weg. Censuur!!
Beetje triest. En een hele nare remix. Gewoon niet doen. Maar voor Requiem zelf: vet hoor!



Je kan een mening hebben, maar nogmaals wie ben jij om te zeggen dat er iets verneukt is.

Dat je een remix van je gevoelige classic plaat niet vet vind is 1, maar denk maar niet dat ik ook maar iets minder van slaap ‘s nachts.
:kiss:


haha wel ironisch dat deze comment om 1u nacht geplaatst is dan :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 04:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap ook niet echt om deze plaat te remixen in dit stijltje. Je doelgroep kent het origineel niet en je weet dat degene die het origineel waarderen dit niet tof vinden, ook al is dat natuurlijk relatief maar een hele kleine groep.

Origineel heeft wel vette vocalen en snap wel dat je daar iets nieuws mee wilt doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 07:43 
 
Hardtraxx Newbie

Requiemartist schreef:
Parvuz schreef:
Op zn insta mag je alleen positief reageren kwam ik net achter. “Hoe verneuk je klassiekers part 128” vond hij niet leuk. En toen haalde hij mn reactie en de antwoorden daaronder weg. Censuur!!
Beetje triest. En een hele nare remix. Gewoon niet doen. Maar voor Requiem zelf: vet hoor!



Je kan een mening hebben, maar nogmaals wie ben jij om te zeggen dat er iets verneukt is.

Dat je een remix van je gevoelige classic plaat niet vet vind is 1, maar denk maar niet dat ik ook maar iets minder van slaap ‘s nachts.
:kiss:


Oei, vind wel dat je je nu laat kennen met deze reacties. En dát is erg jammer...

Als je inderdaad negatieve reacties weghaalt op FB is dat gewoon heel sneu. Dit, niet openstaan voor kritiek en je reacties hier spreken boekdelen. Dan raken “we” toch een gevoelige snaar.

Dit is naar mijn mening een hele slechte remix. Totaal het gevoel van het origineel er niet in kunnen stoppen. Je geeft ook aan op FB dat je de track altijd in je sets draaide. Ik zie hem alleen in geen enkele tracklist van je terug. Dan zal het in de tijd zijn geweest dat je nog niet bekend was.

*azijnpismodus uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 09:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Requiemartist schreef:
Parvuz schreef:
Op zn insta mag je alleen positief reageren kwam ik net achter. “Hoe verneuk je klassiekers part 128” vond hij niet leuk. En toen haalde hij mn reactie en de antwoorden daaronder weg. Censuur!!
Beetje triest. En een hele nare remix. Gewoon niet doen. Maar voor Requiem zelf: vet hoor!



Je kan een mening hebben, maar nogmaals wie ben jij om te zeggen dat er iets verneukt is.

Dat je een remix van je gevoelige classic plaat niet vet vind is 1, maar denk maar niet dat ik ook maar iets minder van slaap ‘s nachts.
:kiss:


En wie ben jij om te zeggen dat het niet verneukt is. (behalve dat het je eigen werk is)
Sommige hier vinden in ieder geval van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk nou toch uit jongens!

Nee maar heel even he, ik scheld Requiem niet uit, ik gebruik geen nare woorden. Ik geef mn mening. En ja die is wat gechargeerd. Maar al die positieve reacties zijn ook knetter overdreven en kontkruiperig. Dus eigenlijk doe ik het zelfde als al die mensen maar dan de andere kant op. Prima dat je het niet leuk vindt, snap ik ook. Kritiek op iets waar je aan gewerkt hebt is niet leuk. Maar dat weg halen is triester dan mijn verwoording.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 11:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zou een gratis pizza proberen te regelen. Doen restaurants ook als klanten hun negatieve recensie weghalen op Thuisbezorgd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zo’n classic waar je beter vanaf kan blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wel eens met Requiem.

Hij mag zelf weten of hij het mag remixen, deze remix ligt zelfs zo ver van het origineel af dat je ze toch niet gaat vergelijken.

In welke wereld ga je deze ooit horen in een classics set en het origineel slaat ook een beetje raar in een gewone raw set. Dan past dit in zijn set toch beter. Om het origineel te horen ga je toch niet in eerste instantie naar een Reqieum set?

Vind de remix zelf ook niks aan, maar dat "het origineel verkrachten" is in dit opzicht echt onzinnig nostalgisch gejank. Vind het origineel zelf ook vetter, maar dit ligt toch zo ver uit elkaar dat je dit niet kan vergelijken.

Het origineel wordt niet vervangen, het is gewoon geremixed in een stijl die je minder ligt dan die van het origineel, anders dan je gewend bent. Dat is de hele rede van die overdreven reacties. Dat je de plaat op zich ruk vindt, ok, maar "hier moet je van af blijven" en "verkrachting van het origineel" zijn in dit geval echt drogredenen.

Als iets in het zelfde genre recent achter het origineel wordt geremixed, dan snap ik het argument nog een beetje, maar dit is gewoon janken.

Als hij er geen remix achter had gezet, kwamen er mensen wel weer "Oh dit is gejat van Music In You".
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 11:47 
 
Artiest

Mark With A Tarrel schreef:
Snap ook niet echt om deze plaat te remixen in dit stijltje. Je doelgroep kent het origineel niet en je weet dat degene die het origineel waarderen dit niet tof vinden, ook al is dat natuurlijk relatief maar een hele kleine groep.

Origineel heeft wel vette vocalen en snap wel dat je daar iets nieuws mee wilt doen.


(Edit)
Het zit gewoon zo,

Ik draaide de track al heel vaak in mijn sets, toen Scantraxx vroeg om een plaat te remixen na de aankondiging van mij was dit gelijk de track die in me op kwam, ook omdat ik hem regelmatig in mijn sets heb gedraaid.

En ik doe natuurlijk wat ik zelf wil, wanneer ik wil.
Is dit niet je smaak, dan wellicht de volgende plaat wel, maar houd het gewoon netjes. Ik zet ook niet zomaar onder een foto van iemands moeder dat ze lelijk is, ook al vind ik dat van wel.

Sommige reacties zijn respectloos en brengen veel negativiteit met zich mee

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 11:52 
 
Artiest

Wannabe JoshWesz schreef:
Requiemartist schreef:
Parvuz schreef:
Op zn insta mag je alleen positief reageren kwam ik net achter. “Hoe verneuk je klassiekers part 128” vond hij niet leuk. En toen haalde hij mn reactie en de antwoorden daaronder weg. Censuur!!
Beetje triest. En een hele nare remix. Gewoon niet doen. Maar voor Requiem zelf: vet hoor!



Je kan een mening hebben, maar nogmaals wie ben jij om te zeggen dat er iets verneukt is.

Dat je een remix van je gevoelige classic plaat niet vet vind is 1, maar denk maar niet dat ik ook maar iets minder van slaap ‘s nachts.
:kiss:


Oei, vind wel dat je je nu laat kennen met deze reacties. En dát is erg jammer...

Als je inderdaad negatieve reacties weghaalt op FB is dat gewoon heel sneu. Dit, niet openstaan voor kritiek en je reacties hier spreken boekdelen. Dan raken “we” toch een gevoelige snaar.

Dit is naar mijn mening een hele slechte remix. Totaal het gevoel van het origineel er niet in kunnen stoppen. Je geeft ook aan op FB dat je de track altijd in je sets draaide. Ik zie hem alleen in geen enkele tracklist van je terug. Dan zal het in de tijd zijn geweest dat je nog niet bekend was.

*azijnpismodus uit


Hoeveel setjes staan online? Hoeveel setjes heb jij bijgewoond? Op hoeveel events heb ik de afgelopen 5 jaar gestaan?

En thanks, het kan natuurlijk dat je dit niets vind, NP
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit persoonlijk een van zijn vetste solo platen :D. Plaat pakt me van het begin tot het eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 11:55 
 
Artiest

makrooy schreef:
Requiemartist schreef:
Parvuz schreef:
Op zn insta mag je alleen positief reageren kwam ik net achter. “Hoe verneuk je klassiekers part 128” vond hij niet leuk. En toen haalde hij mn reactie en de antwoorden daaronder weg. Censuur!!
Beetje triest. En een hele nare remix. Gewoon niet doen. Maar voor Requiem zelf: vet hoor!



Je kan een mening hebben, maar nogmaals wie ben jij om te zeggen dat er iets verneukt is.

Dat je een remix van je gevoelige classic plaat niet vet vind is 1, maar denk maar niet dat ik ook maar iets minder van slaap ‘s nachts.
:kiss:


haha wel ironisch dat deze comment om 1u nacht geplaatst is dan :lol: :lol: :lol:


Hahah ja die had ik kunnen verwachten, maar vroeg naar bed gaan doen we niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niet het idee dat we hier ooit uit gaan komen. :lol:

Ben waarschijnlijk ondertussen een oude zeikerd geworden en 'vroeger was alles beter' zal wel mijn motto worden vanaf nu (Al vind ik heel veel nieuw spul tegenwoordig ook weer heel vet). Maar er word nu wel net gedaan of mijn reactie heel respectloos en grof is. Volgens mij valt dat echt wel mee. En tuurlijk Requiem mag maken wat hij wil maken en er is vast een doelgroep voor. Maar die oude hardstyle platen remixen ligt denk ik gewoon beetje gevoelig bij een deel van de liefhebbers (vooral die al paar jaar mee gaan). Ik denk dat het in andere genres net zo gaat. Neem nou Ronnie Flex die Omarm me van Bløf in een nieuw jasje steekt. Ik denk dat heel veel Bløf fans dat verschrikkelijk vinden. En daar ook wel hun mening over geven. Dit soort kritiek hoort er gewoon bij als je een remix gaat maken van een klassieker. In welk genre dan ook. En als je dat niet wil horen en wil verbergen voor andere mensen, beetje raar. Het hoort er gewoon bij. En ik blijf er bij, ik heb niemand beledigd, verschrikkelijke woorden gebruikt of wat dan ook. Volgens mij is "iets verneuken" gewoon geaccepteerd taalgebruik.

Maar laten we nu lekker door gaan met ons leven. Sorry Requiem als ik je beledigd heb, niet mijn bedoeling uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar dan heb je een compleet ander genre. Natuurlijk gaan fans van Blof dat niks vinden, het gros luistert waarschijnlijk ook geen Ronnie Flex en vinden het niks.

Mensen die classics geweldig vinden en veel affiniteit met het origineel hebben gaan deze remix natuurlijk kut vinden. Omdat ze deze stijl niks vinden. Mensen die affiniteit met beiden hebben zullen of "Ik vind deze vetter dan het origineel" zeggen of "Vette remix maar vind het origineel beter".

Je maakt in essentie zelf een vergelijking die nergens op slaat, je vergelijkt twee genres die anders zijn met elkaar en dat blijft altijd een smaakding.

Als jij een hekel aan house hebt en van hardstyle houdt, dan ga je ook een hekel hebben aan een house remix van een hardstyle plaat. Heeft niks met de verneuking van de plaat of een klassieker te maken, maar met alles dat je de stijl van de remix niks vindt. Daarom slaat het argument "Verneuking van classics" of "Hier moet je van af blijven" nergens op. Want je gaat Music In You niet op een raw feest horen en de remix niet op een classics feest.

Alleen wanneer het een remix is van een recente plaat in de zelfde stijl zou ik persoonlijk het argument meestal wel terecht vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke remix in een eigen jasje gestoken van deze tijd. Sowieso het stijltje van the Reckoning bevalt me wel. Genoten van zijn set op Decibel en dat deze daar als klassieker voorbij kwam kon ik wel waarderen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle