Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat je dus zegt is, Ronnie Flex en Bløf maken andere muziek dus slecht voorbeeld. Maar deze remix is ook remix in andere stijl dus mag er niets van vinden. Huh? Ja, t genre is Hard Dance waar het origineel en de remix ondervallen. Maar Ronnie Flex en Bløf vallen ook beiden onder Nederlandstalige popmuziek.

Weet je, muziek is muziek en een mening is een mening. Of je die nou leuk vind om te horen of niet. Dus beter blijven we onze mening geven. Als t geweldig vinden maar ook als we het drie keer niets vinden. En de mening dat je sommige remixen niet moet maken mag je ook gewoon hebben en delen. Snap t probleem niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 13:58 
 
Hardtraxx Newbie

Hoeveel setjes staan online? Hoeveel setjes heb jij bijgewoond? Op hoeveel events heb ik de afgelopen 5 jaar gestaan?

En thanks, het kan natuurlijk dat je dit niets vind, NP[/quote]

Okay, hier heb je wel een punt. Weinig setjes online, veel meer setjes gedraaid en ikzelf heb te weinig van je gezien. Ik vond je vorige release wel heel cool btw.

Maar waarom geef je geen antwoord op het feit dat je alle negatieve reacties verwijderd?ik zou oprecht willen weten waarom “artiesten” dit doen. Je zult dan wel snel een discussie krijgen over objectiviteit en subjectiviteit ben ik bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wat je dus zegt is, Ronnie Flex en Bløf maken andere muziek dus slecht voorbeeld. Maar deze remix is ook remix in andere stijl dus mag er niets van vinden. Huh? Ja, t genre is Hard Dance waar het origineel en de remix ondervallen. Maar Ronnie Flex en Bløf vallen ook beiden onder Nederlandstalige popmuziek.

Weet je, muziek is muziek en een mening is een mening. Of je die nou leuk vind om te horen of niet. Dus beter blijven we onze mening geven. Als t geweldig vinden maar ook als we het drie keer niets vinden. En de mening dat je sommige remixen niet moet maken mag je ook gewoon hebben en delen. Snap t probleem niet zo.


Je slaat de plank compleet mis hier. Ja het is beiden Nederlandstalig popmuziek want het is Nederlandstalig en populair. Maar dat is niet het genre.

Ronnieflex is Nederhop/rap
Bløf is folk/rock

Metalica stond ook eens in de top 40, maakt het niet meteen pop. Metalcore en Death Metal vallen beiden ook onder Metal maar beiden willen over het algemeen niks met elkaar te maken hebben. Raw en Euforisch zijn ook beiden hardstyle maar veel mensen vinden nog steeds het een kut en het ander leuk.

Natuurlijk mag je een mening hebben, ik zeg ook niet dat je de plaat niet kut of slecht mag vinden. Ik zeg dat "Verneuken van een classic" of "Hier moet je van af blijven" enorme drogredenen zijn in dit geval en nergens op slaan. Dit vertaalt gewoon letterlijk naar "Ik vind de plaat in deze stijl niks", wat een compleet ander argument is.

Als het geen remix was en dit er ook niet bij stond, maar gewoon een plaat met de zelfde soort vocalen, dan zou men alleen zeggen "Ik vind deze plaat niks". Nu dit er voor staat komen de bovenstaande argumenten er opeens bij kijken. Daarom is dat onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Requiemartist schreef:
Ik zet ook niet zomaar onder een foto van iemands moeder dat ze lelijk is, ook al vind ik dat van wel.


Niet echt een treffende vergelijking.... Dat iemand lelijk is kan hij of zij niet echt iet aan doen. Als jij een product van jezelf met de wereld wilt delen om andere mensen mee te vermaken dan kunnen anderen natuurlijk wel commentaar geven dat hen dit niet ligt.

Requiemartist schreef:
Sommige reacties zijn respectloos en brengen veel negativiteit met zich mee


De reacties zijn respectloos omdat mensen een remix in deze stijl 'respectloos' vinden. Het ligt niet in hun verwachtingspatroon van een remix van deze plaat. Maar jij en ook de mensen die hierop haten moeten eigenlijk gewoon inzien dat het origineel en deze remix een totaal andere doelgroep aanboren. Dat is vaak wat lastig voor veel mensen want er komt een boel sentiment bij kijken maar daar moet je proberen boven te staan :).

Requiemartist schreef:
En ik doe natuurlijk wat ik zelf wil, wanneer ik wil.


Precies. Maar dan moet je ook accepteren dat dat niet bij iedereen daar blij mee is. Ik denk dat het beter was geweest als je simpelweg een statement had gemaakt in dit topic dat de gemiddelde reageerder hier simpelweg niet de doelgroep is die je voor ogen had toen je deze plaat maakte en verder gewoon het had moeten laten en verder gewoon mensen er mee vermaken op de dansvloer ;).


Broken Balance schreef:
Als jij een hekel aan house hebt en van hardstyle houdt, dan ga je ook een hekel hebben aan een house remix van een hardstyle plaat. Heeft niks met de verneuking van de plaat of een klassieker te maken, maar met alles dat je de stijl van de remix niks vindt. Daarom slaat het argument "Verneuking van classics" of "Hier moet je van af blijven" nergens op. Want je gaat Music In You niet op een raw feest horen en de remix niet op een classics feest.


Kan me hier wel in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verademing is het soms om comments als de twee boven mij te lezen ipv 'SCHANDE!!!' comments.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Daarom slaat het argument "Verneuking van classics" of "Hier moet je van af blijven" nergens op.


:evil: Behalve bij deze, wacht nog steeds op hun celstraf :evil:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 19:18 
 
Hardtraxx Newbie

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2019 19:27 
 
Hardtraxx Newbie

Wannabe JoshWesz schreef:
ik zou oprecht willen weten waarom “artiesten” dit doen.


Ik kan me inbeelden dat je als artiest zijnde niet zit te wachten op een negatieve comment die ervoor kan zorgen dat jouw muziek in twijfel wordt getrokken en op zijn beurt likes en instemmende reacties krijgt. Zie het als een soort van preventieve damage control. Dat hoeft hier niet het geval te zijn natuurlijk.

Broken Balance schreef:
Natuurlijk mag je een mening hebben, ik zeg ook niet dat je de plaat niet kut of slecht mag vinden. Ik zeg dat "Verneuken van een classic" of "Hier moet je van af blijven" enorme drogredenen zijn in dit geval en nergens op slaan. Dit vertaalt gewoon letterlijk naar "Ik vind de plaat in deze stijl niks", wat een compleet ander argument is.

Als het geen remix was en dit er ook niet bij stond, maar gewoon een plaat met de zelfde soort vocalen, dan zou men alleen zeggen "Ik vind deze plaat niks". Nu dit er voor staat komen de bovenstaande argumenten er opeens bij kijken. Daarom is dat onzin.


Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat kunnen mensen toch lekker zeiken zeg. Luister de plaat, vond je het niks? Luister hem dan niet meer en ga weer verder met je leven maar ga niet zo lopen janken. Jij vind het ook niet leuk als je veel werk aan iets heb gehad en iemand, die jou totaal niet kent, jou online helemaal met de grond gelijk maakt.

Ot: ik vind het een enorm dikke plaat, vooral de mid intro! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Wat kunnen mensen toch lekker zeiken zeg. Luister de plaat, vond je het niks? Luister hem dan niet meer en ga weer verder met je leven maar ga niet zo lopen janken. Jij vind het ook niet leuk als je veel werk aan iets heb gehad en iemand, die jou totaal niet kent, jou online helemaal met de grond gelijk maakt.

Ot: ik vind het een enorm dikke plaat, vooral de mid intro! :worship:


Zullen we dan maar stoppen met meningen geven? :P
Je zegt namelijk eigenlijk dat alleen mensen die de plaat leuk vinden hun mening mogen geven.
Tuurlijk hoef je niet iemand de grond in te stampen als je het niet leuk vind maar als men een negatieve reactie neer zet en je verwijdert het omdat je zijn mening niet aan staat vind ik niet dat jij je hier mee kan rechtvaardigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Dit is zo’n classic waar je beter vanaf kan blijven


Ik ben heel blij dat Scope DJ er niet vanaf is gebleven. Is ook een veel populairdere track geworden dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Justinhafc schreef:
Dit is zo’n classic waar je beter vanaf kan blijven


Ik ben heel blij dat Scope DJ er niet vanaf is gebleven. Is ook een veel populairdere track geworden dan het origineel.


Ik had iedere keer eigenlijk de Scope remix in mijn achterhoofd als ik het over 'het origineel' had :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
roy_ schreef:
Wat kunnen mensen toch lekker zeiken zeg. Luister de plaat, vond je het niks? Luister hem dan niet meer en ga weer verder met je leven maar ga niet zo lopen janken. Jij vind het ook niet leuk als je veel werk aan iets heb gehad en iemand, die jou totaal niet kent, jou online helemaal met de grond gelijk maakt.

Ot: ik vind het een enorm dikke plaat, vooral de mid intro! :worship:


Zullen we dan maar stoppen met meningen geven? :P
Je zegt namelijk eigenlijk dat alleen mensen die de plaat leuk vinden hun mening mogen geven.
Tuurlijk hoef je niet iemand de grond in te stampen als je het niet leuk vind maar als men een negatieve reactie neer zet en je verwijdert het omdat je zijn mening niet aan staat vind ik niet dat jij je hier mee kan rechtvaardigen.


Mening prima, maar sommige mensen draaien helemaal door alsof de wereld vergaat. Lekker overdrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Delt-A schreef:
Justinhafc schreef:
Dit is zo’n classic waar je beter vanaf kan blijven


Ik ben heel blij dat Scope DJ er niet vanaf is gebleven. Is ook een veel populairdere track geworden dan het origineel.


Ik had iedere keer eigenlijk de Scope remix in mijn achterhoofd als ik het over 'het origineel' had :P.


Dit had ik ook inderdaad xd maar die Scope DJ remix is volgens mij uit hetzelfde jaar als ‘t origineel. Dan mag je er nog aankomen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Wat kunnen mensen toch lekker zeiken zeg. Luister de plaat, vond je het niks? Luister hem dan niet meer en ga weer verder met je leven maar ga niet zo lopen janken.

:worship: :worship:

En ook; Als je het niks vindt, maak dan zelf een track! Kijken of jij het zelf beter kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@requiem Tof dat je de moeite neemt om te reageren, dat doen maar weinig artiesten/producers tegenwoordig hier op Hardtraxx vanwege de naam. Daarbij blijf ik nog wel bij mijn standpunt dat als die reacties daadwerkelijk door jou (of door je management, maakt dan even niet uit) weggehaald zijn, dat dat een vertekend beeld geeft over de werkelijkheid. En ja, Hardtraxx is nogal onderzoekend aangelegd en brengt dat soort dingen aan het licht, net zoals zoveel dingen door Hardtraxx aan het licht gekomen zijn. En dat is niets persoonlijks, maar dat is blijkbaar in deze scene nodig om bekend te worden en dat vind ik persoonlijk heel jammer. :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle