Hier houdt het voor mij ook wel op. Vind de climax niks aan.Svbtwee wrote:Die mid is zo vet hè
Related topics
- View the latest post: Sub Zero Project - Patient Zero (DWX-610)
- View the latest post: Sub Zero Project - The Project (DWX-379)
- View the latest post: Sub Sonik & Sub Zero Project @ Intents Festival 2017 Mainstage
- View the latest post: Intents Festival 2016 - Liveset Sub Sonik Vs Sub Zero Project (Fanaticz)
- View the latest post: Sub Sonik & Sub Zero Project - Raise Your Fist (WERR016)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik kan nog steeds niet wennen aan de term drop bij hardstyle, maar dat zal wel aan mij liggenSimpleEffect wrote:x100000000Kaasstaaf wrote:Geile drop
OT: Geinig plaatje, ga 'm verder niet vaak opzetten verwacht ik. Heb ik bijna bij alle tracks van SZP tbh
Heel vet. Moet ze nog steeds een keer live zien, volgens mij een hele belevenis met al die platen.
Inderdaad. Gruwelijk vet!DjThera wrote:Wauw! Die eerste drop doet me denken aan Luna - Unlocked en das uiteraard positief
Ben het hier wel mee eensMark With A Tarrel wrote:Ik krijg er echt zin in om Polen binnen te vallen als ik dit zo hoor. Misschien Rusland daarna ook wel.
seuw, idd.DjThera wrote:Wauw! Die eerste drop doet me denken aan Luna - Unlocked en das uiteraard positief
Die mid is idd wel echt heel vet, stoor me alleen dan weer aan de kick in de climax.
Dikke plaat dit hoor! Normaal niet zo'n fan van SZP maar dit is wel erg vet. 
Echt een geweldige plaatwootum wrote:Wat gruwelijk goed dit