Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Deze plaat is magisch maar toch hoop ik ook op een kick edit waar de spy vervangen worden met de kicks van SZP


Dit!

Goeie SZP plaat, mindere PN
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag live mogen horen en dat was toch wel een heel groot genietmomentje. Kicks passen er perfect bij en de melodie van pn is weer eens geniaal. Hoop dat ze dit soort nummers vaker samen gaan maken! :worship:


TheUnnamed schreef:
Dit kon echt een geweldige track zijn geweest als er in de eerste climax gewoon een normale kick zat en niet zo'n experimentele kick.


Zou je mij kunnen uitleggen waarom een 'experimentele kick' van szp niet goed bij de track past en wanneer de mannen van Rebelion er een stuk of acht in één track gooien je helemaal lyrisch bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Deze plaat is magisch maar toch hoop ik ook op een kick edit waar de spy vervangen worden met de kicks van SZP


Dit!

Goeie SZP plaat, mindere PN

Met dat laatste ben ik het juist totaal niet eens. Ik vind het echt een onwijs sterke melodie. Een van zn besten tot nu toe. Voelt ook weer als iets anders dan dat die normaal doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een plaat bestaat uit meer dan alleen een melodie Roy. Als een plaat een gouden melodie heeft (voorbeeld PN - Run Away) en vervolgens een anti kan het ook een mindere PN track zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Een plaat bestaat uit meer dan alleen een melodie Roy. Als een plaat een gouden melodie heeft (voorbeeld PN - Run Away) en vervolgens een anti kan het ook een mindere PN track zijn.

Die vind ik alsnog 4x minder dan deze melodie en ook niet zo bijzonder. Maar ik snap wat je bedoelt. Voor mij is sfeer en melodie het belangrijkste in een hardstyle plaat. Ben wel benieuwd wat het dan een mindere PN plaat voor hem maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

@Roy, de kicks verpesten voor mij de plaat zo onwijs dat ik dit een mindere PN plaat vind ondanks inderdaad een ijzersterke melodie.

Vond de SZP kick in The Project nieuw en fris, nu komt ie mijn neus uit en vind hem totaal misplaatst bij deze melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het zijn toch SZP kicks en vooral een PN melodie? Dan kan je PN toch moeilijk ‘de schuld’ geven van de slechte kicks. Het is denk ik maar net hoe je het interpreteert trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft wel meegewerkt en zijn goedkeuring gegeven aan het gebruiken van deze kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 00:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met een collab gaat een persoon ook niet de hele tijd zeggen tegen de andere: "Nee ik wil het niet zo", je maakt een collab met een artiest omdat je zijn sound in jouw track wilt en vice versa.

Het is een duidelijke combinatie, maar goed, de kick blijft inderdaad minder in de 1e climax imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 07:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kick maakt de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Maar het zijn toch SZP kicks en vooral een PN melodie? Dan kan je PN toch moeilijk ‘de schuld’ geven van de slechte kicks. Het is denk ik maar net hoe je het interpreteert trouwens


Daarom zeg ik ook goeie SZP plaat (door de PN melodie), mindere PN plaat (door de SZP kicks)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 09:47 
 
Hardtraxx Newbie

Vind dit echt een heerlijke plaat :drool:
Ook die psy kicks samen met die melodie in de eerste climax geven enorme drive en energie mee aan de plaat! Andere kicks zijn ook prima.

De kicks zijn normaal vaak een dingetje bij Phuture Noize vind ik. Qua sfeer en creativiteit zit het altijd wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: :loving: melody, vocals; het zit weer in de hoogste productieklasse
Vind de kicks in de eerste climax heerlijk :D
Eargasm al met al :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet nog heel erg wennen aan die psy kicks maar jezus, wat een geweldige melodie weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 09:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vind de kicks in de eerste climax heerlijk :D


Ik dus ook! Prachtig stukje muziek :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 14:14 
 
Hardtraxxer

Deze plaat op een feest als Qlimax.. ik denk niet dat je beseft wat je meemaakt :oh: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wát een plaat. Alle verwachtingen overtroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psykicks laten me nogsteeds denken aan een hard lopend paard of iets dergelijks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit:29:40

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Denk mijn derde post deze topic waar ik zeur om de kicks in de climax, niet aan te horen dit gewoon echt zonde.

Konden ze gewoon niet de kick uit de tweede climax ook in de eerste climax doen? Dan zou hij 100x beter zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Denk mijn derde post deze topic waar ik zeur om de kicks in de climax, niet aan te horen dit gewoon echt zonde.

Konden ze gewoon niet de kick uit de tweede climax ook in de eerste climax doen? Dan zou hij 100x beter zijn geweest.


Iets met een mening en ik vind jouw mening (hier) kut.

Wat een dikke plaat is dit en wat is die kick in de eerste climax fijn, live klinkt het nog beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 17:21 
 
Hardtraxxer

Tomorrowland ripje, zonder MC, zonder (luid) publiek, weet niet of de kwaliteit perse beter is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 18:54 
 
Hardtraxx Elite

ThaBomba. schreef:
TheUnnamed schreef:
Denk mijn derde post deze topic waar ik zeur om de kicks in de climax, niet aan te horen dit gewoon echt zonde.

Konden ze gewoon niet de kick uit de tweede climax ook in de eerste climax doen? Dan zou hij 100x beter zijn geweest.


Iets met een mening en ik vind jouw mening (hier) kut.

Wat een dikke plaat is dit en wat is die kick in de eerste climax fijn, live klinkt het nog beter.

Toch altijd wel leuk zo’n forum he meiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker waar. Alles kut enter.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle