Dit!Nuracore wrote:Deze plaat is magisch maar toch hoop ik ook op een kick edit waar de spy vervangen worden met de kicks van SZP
Goeie SZP plaat, mindere PN
Dit!Nuracore wrote:Deze plaat is magisch maar toch hoop ik ook op een kick edit waar de spy vervangen worden met de kicks van SZP
Zou je mij kunnen uitleggen waarom een 'experimentele kick' van szp niet goed bij de track past en wanneer de mannen van Rebelion er een stuk of acht in één track gooien je helemaal lyrisch bent?TheUnnamed wrote:Dit kon echt een geweldige track zijn geweest als er in de eerste climax gewoon een normale kick zat en niet zo'n experimentele kick.
Met dat laatste ben ik het juist totaal niet eens. Ik vind het echt een onwijs sterke melodie. Een van zn besten tot nu toe. Voelt ook weer als iets anders dan dat die normaal doetErikZ wrote:Dit!Nuracore wrote:Deze plaat is magisch maar toch hoop ik ook op een kick edit waar de spy vervangen worden met de kicks van SZP
Goeie SZP plaat, mindere PN
Die vind ik alsnog 4x minder dan deze melodie en ook niet zo bijzonder. Maar ik snap wat je bedoelt. Voor mij is sfeer en melodie het belangrijkste in een hardstyle plaat. Ben wel benieuwd wat het dan een mindere PN plaat voor hem maaktTHArdstyler wrote:Een plaat bestaat uit meer dan alleen een melodie Roy. Als een plaat een gouden melodie heeft (voorbeeld PN - Run Away) en vervolgens een anti kan het ook een mindere PN track zijn.
Daarom zeg ik ook goeie SZP plaat (door de PN melodie), mindere PN plaat (door de SZP kicks)RoyAPO wrote:Maar het zijn toch SZP kicks en vooral een PN melodie? Dan kan je PN toch moeilijk ‘de schuld’ geven van de slechte kicks. Het is denk ik maar net hoe je het interpreteert trouwens
Ik dus ook! Prachtig stukje muziekhurricane wrote:Vind de kicks in de eerste climax heerlijk![]()
makrooy wrote:View on YouTube
Iets met een mening en ik vind jouw mening (hier) kut.TheUnnamed wrote:Denk mijn derde post deze topic waar ik zeur om de kicks in de climax, niet aan te horen dit gewoon echt zonde.
Konden ze gewoon niet de kick uit de tweede climax ook in de eerste climax doen? Dan zou hij 100x beter zijn geweest.
Toch altijd wel leuk zo’n forum he meiden.ThaBomba. wrote:Iets met een mening en ik vind jouw mening (hier) kut.TheUnnamed wrote:Denk mijn derde post deze topic waar ik zeur om de kicks in de climax, niet aan te horen dit gewoon echt zonde.
Konden ze gewoon niet de kick uit de tweede climax ook in de eerste climax doen? Dan zou hij 100x beter zijn geweest.
Wat een dikke plaat is dit en wat is die kick in de eerste climax fijn, live klinkt het nog beter.