O. Mijn. God.
Ik zit die set net te kijken en bij deze track constant met open mond zitten kijken.

Ik zit die set net te kijken en bij deze track constant met open mond zitten kijken.
Ik neem aan de BMS showcase set?JeroenB93 wrote:O. Mijn. God.
Ik zit die set net te kijken en bij deze track constant met open mond zitten kijken.![]()
Nee de SZP set haha. Overigens kan je een afsluitset op een mainstage wel overlaten aan deze jongens. Ipv die lompe ram sets van Warface en Radical bijvoorbeeld gooit SZP er gewoon een dikke feest set tegenaanPEPii wrote:Ik neem aan de BMS showcase set?JeroenB93 wrote:O. Mijn. God.
Ik zit die set net te kijken en bij deze track constant met open mond zitten kijken.![]()
wootum wrote:Ik blijf deze maar aanzetten. Wat. Een. Meesterwerk
Trajanusch wrote:wootum wrote:Ik blijf deze maar aanzetten. Wat. Een. Meesterwerk
Hoe vaker ik hem luister, hoe minder ik me stoor aan de psy kicks. Zal alleen nog maar minder worden denk ik! Wat een prachtige plaat.Indy wrote:Die melodie van de eerste climax is zo vet. Maar die kicks passen er écht niet onder en verneuken het echt voor mij.
Goldenstyle wrote:Trajanusch wrote:wootum wrote:Ik blijf deze maar aanzetten. Wat. Een. Meesterwerk
Dit dus. Wat een contrast zeg met dat 2e stuk, dood en dood zonde. Wellicht dat PN er een soort live edit van kan maken met een goede kickJVDW wrote:Eens. Echt heel erg zonde van die enorm vette melodie.SimpleEffect wrote:die Psy kicks verneuken echt heel de plaat voor me
Meen je dit? Die gasten draaien werkelijk elke plaat die je dit hele facking jaar in elke set van hun al hebt gehoordJeroenB93 wrote:Nee de SZP set haha. Overigens kan je een afsluitset op een mainstage wel overlaten aan deze jongens. Ipv die lompe ram sets van Warface en Radical bijvoorbeeld gooit SZP er gewoon een dikke feest set tegenaanPEPii wrote:Ik neem aan de BMS showcase set?JeroenB93 wrote:O. Mijn. God.
Ik ben wel benieuwd of ie een klassiek stuk oid zou kunnen componeren. En sws wel benieuwd naar de andere genres die hij soms produceert of produceerdeRoebén wrote:Pfffff, die eerste climax overstijgt gewoon "Hardstyle", dit is gewoon een staaltje muziek van de bovenste plank![]()
Ik ben voorBroken Balance wrote:Laat hem maar eens iets als de complete 10 minuten versie van Forgotten Moments (Ophidian Remix) maken. 5 minuten plaat en 5 minuten aan orchestraale opbouw.
Ik hoor wat je bedoelt maar denk dat het bij deze puur toeval is dat het een klein beetje overeenkomt. De feelings van beide tracks zijn compleet anders. Wel lekker plaatje, voeg hem toe aan Mn playlist hahaBowlingbal wrote:Melodie inspiratie gehaald uit Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix) Ben benieuwd wie deze mening deelt
Dan kan het nog wel vet zijn toch? Heb ze nog nooit meegemaakt op een mainstage rond de avond, maar zou dat wel heel vet vinden eens mee te maken. Als ik het zo zie en hoor brengt hun set wel een hele vette sfeer met zich meeSTVK wrote:Meen je dit? Die gasten draaien werkelijk elke plaat die je dit hele facking jaar in elke set van hun al hebt gehoordJeroenB93 wrote:Nee de SZP set haha. Overigens kan je een afsluitset op een mainstage wel overlaten aan deze jongens. Ipv die lompe ram sets van Warface en Radical bijvoorbeeld gooit SZP er gewoon een dikke feest set tegenaanPEPii wrote:
Ik neem aan de BMS showcase set?
Ja die had ik eerlijk gezegd ook verwacht toen ik 'm voor het eerst hoordeNuracore wrote:Deze plaat is magisch maar toch hoop ik ook op een kick edit waar de spy vervangen worden met de kicks van SZP