Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

O. Mijn. God.

Ik zit die set net te kijken en bij deze track constant met open mond zitten kijken. :oh: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
O. Mijn. God.

Ik zit die set net te kijken en bij deze track constant met open mond zitten kijken. :oh: :surrender:


Ik neem aan de BMS showcase set? :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
JeroenB93 schreef:
O. Mijn. God.

Ik zit die set net te kijken en bij deze track constant met open mond zitten kijken. :oh: :surrender:


Ik neem aan de BMS showcase set? :loving:

Nee de SZP set haha. Overigens kan je een afsluitset op een mainstage wel overlaten aan deze jongens. Ipv die lompe ram sets van Warface en Radical bijvoorbeeld gooit SZP er gewoon een dikke feest set tegenaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 21:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik blijf deze maar aanzetten. Wat. Een. Meesterwerk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Epische melodie, goede combi tussen de beide stijlen, gaat heel hoog eindigen bij mij dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 10:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze melodie, jezus wat ontzettend goed :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik blijf deze maar aanzetten. Wat. Een. Meesterwerk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trajanusch schreef:
wootum schreef:
Ik blijf deze maar aanzetten. Wat. Een. Meesterwerk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Die melodie van de eerste climax is zo vet. Maar die kicks passen er écht niet onder en verneuken het echt voor mij. :(


Hoe vaker ik hem luister, hoe minder ik me stoor aan de psy kicks. Zal alleen nog maar minder worden denk ik! Wat een prachtige plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Trajanusch schreef:
wootum schreef:
Ik blijf deze maar aanzetten. Wat. Een. Meesterwerk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e stuk, echt heeeeel erg goed! :love:

JVDW schreef:
SimpleEffect schreef:
die Psy kicks verneuken echt heel de plaat voor me

Eens. Echt heel erg zonde van die enorm vette melodie.


Dit dus. Wat een contrast zeg met dat 2e stuk, dood en dood zonde. Wellicht dat PN er een soort live edit van kan maken met een goede kick :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfffff, die eerste climax overstijgt gewoon "Hardstyle", dit is gewoon een staaltje muziek van de bovenste plank :cry: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
PEPii schreef:
JeroenB93 schreef:
O. Mijn. God.

Ik zit die set net te kijken en bij deze track constant met open mond zitten kijken. :oh: :surrender:


Ik neem aan de BMS showcase set? :loving:

Nee de SZP set haha. Overigens kan je een afsluitset op een mainstage wel overlaten aan deze jongens. Ipv die lompe ram sets van Warface en Radical bijvoorbeeld gooit SZP er gewoon een dikke feest set tegenaan


Meen je dit? Die gasten draaien werkelijk elke plaat die je dit hele facking jaar in elke set van hun al hebt gehoord :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Pfffff, die eerste climax overstijgt gewoon "Hardstyle", dit is gewoon een staaltje muziek van de bovenste plank :cry: :love:

Ik ben wel benieuwd of ie een klassiek stuk oid zou kunnen componeren. En sws wel benieuwd naar de andere genres die hij soms produceert of produceerde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 11:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Laat hem maar eens iets als de complete 10 minuten versie van Forgotten Moments (Ophidian Remix) maken. 5 minuten plaat en 5 minuten aan orchestraale opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Laat hem maar eens iets als de complete 10 minuten versie van Forgotten Moments (Ophidian Remix) maken. 5 minuten plaat en 5 minuten aan orchestraale opbouw.

Ik ben voor :thumbsup:. Denk zelf dat ie het wel kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie inspiratie gehaald uit Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix) Ben benieuwd wie deze mening deelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Melodie inspiratie gehaald uit Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix) Ben benieuwd wie deze mening deelt :P

Ik hoor wat je bedoelt maar denk dat het bij deze puur toeval is dat het een klein beetje overeenkomt. De feelings van beide tracks zijn compleet anders. Wel lekker plaatje, voeg hem toe aan Mn playlist haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 13:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze live gister (L) TOTY!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STVK schreef:
JeroenB93 schreef:
PEPii schreef:

Ik neem aan de BMS showcase set? :loving:

Nee de SZP set haha. Overigens kan je een afsluitset op een mainstage wel overlaten aan deze jongens. Ipv die lompe ram sets van Warface en Radical bijvoorbeeld gooit SZP er gewoon een dikke feest set tegenaan


Meen je dit? Die gasten draaien werkelijk elke plaat die je dit hele facking jaar in elke set van hun al hebt gehoord :/

Dan kan het nog wel vet zijn toch? Heb ze nog nooit meegemaakt op een mainstage rond de avond, maar zou dat wel heel vet vinden eens mee te maken. Als ik het zo zie en hoor brengt hun set wel een hele vette sfeer met zich mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is ongelooflijk, waaw! Psykicks passen er gewoon goed bij! Abnormaal dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is magisch maar toch hoop ik ook op een kick edit waar de spy vervangen worden met de kicks van SZP
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Deze plaat is magisch maar toch hoop ik ook op een kick edit waar de spy vervangen worden met de kicks van SZP

Ja die had ik eerlijk gezegd ook verwacht toen ik 'm voor het eerst hoorde
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo op het eerste gehoor vind ik hem eigenlijk helemaal niet zo bijzonder ofzo, denk dat dit zon typisch gevalletje is van hoe vaker ik hem zal horen hoe vetter ik hem ga vinden, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 10:59 
 
Hardtraxx Addict

Dit kon echt een geweldige track zijn geweest als er in de eerste climax gewoon een normale kick zat en niet zo'n experimentele kick.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle