Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 01:22 
 
Hardtraxxer

https://open.spotify.com/track/7DpG8lVa ... e2104a4c4f
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was toch wel benieuwd dus heb maar ff gecheckt. Plaat heeft best een anthem gevoel, kicks in de mid dik in orde ook. Wat daarna komt qua kicks/leegheid heb ik niks mee en past ook niet echt in een anthem vind ik (zal meer zijn om de SZP stempel erop te drukken ofzo). Opbouw en melo richting de climax zijn wel leuk gedaan. Climax kicks zijn goed te pruimen, niet overdreven dit keer. 2e climax zelfde verhaal als de mid. Heb echt een gruwelijke hekel aan versnellingen in hardstyle platen :P Al met al geen bijzondere plaat, maar ook niet slecht imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo.. Oke denk ik? Ik ben er nog niet stuk van.
Eerste midintro drop is heerlijk, jammer dat ik die welgeteld 16 seconden kon horen om daarna weer op te bouwen.. Tweede mid is niets voor mij, zal live op de speakers van de Red beoordeeld moeten worden vermoed ik zo. Climax is prima I guess. Daarna lekker versnellen én moduleren, zal vast werken voor velen, maar is niet voor mij.

Ach, het is maar het anthem, iets wat voor mij eigenlijk al een tijdje niet het belangrijkste is voor een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm. Weet het nog niet zo goed. Alles tot aan de tweede mid is dikke prima. Tweede mid zou het lal een hoop schelen als ze de kick unmuten. Algehele feel vanaf daar is er ergens wel, maar ook weer net niet helemaal. Kan ik mijn vinger niet helemaal op leggen. Komt misschien ook door de net wat 'flauwe' climax kicks? Weet het niet. Versnel stukje is kut x100 en m.i. absoluut onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 19:37 
 
Hardtraxxer

Bij nader inzien vind ik hem niet leuk maar steengoed.
Defqon sfeer on point, happy en cheesy zonder kermisgehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 20:31 
 
Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Bij nader inzien vind ik hem niet leuk maar steengoed.
Defqon sfeer on point, happy en cheesy zonder kermisgehalte.


Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2023 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op zich een fijne sfeer neergezet en een leuke melodie, maar de 2e kick in de mid & 2e climax verpesten de plaat een beetje imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2023 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een radio edit hier van zonder 2e mid en versneld einde gaat het prima doen.

Energieke intro, mooie bombastische breaks en vocals, maar ik vermoed dat JDX hier wel weer een vinger in de pap heeft..?
Catchy melodie > Prima anthem. :thumbsup:
Maar dan dus wel zonder het stukje waar het geluid van opgeblazen natte speakers is nagedaan. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2023 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Een radio edit hier van zonder 2e mid en versneld einde gaat het prima doen.

Energieke intro, mooie bombastische breaks en vocals, maar ik vermoed dat JDX hier wel weer een vinger in de pap heeft..?
Catchy melodie > Prima anthem. :thumbsup:
Maar dan dus wel zonder het stukje waar het geluid van opgeblazen natte speakers is nagedaan. :sick:


Net ls hun Qlimax anthem, had ik ook t idee bij dat JDX of een Sogma of wat dan ook 80% van 't werk had geleverd en SZP maar beetje lafjes de gaten in hoefde te vullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2023 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem vind ik best lekker tot aan het moment van versnellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2023 07:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die tweede mid :huh: Ik moest er zowaar om lachen. Het haalt voor mij het geheel flink naar beneden. Het versnellen ook. Daarnaast had het versnellen ook niet gehoeven inderdaad. Wellicht als ik hem vaker luister, dat ie begint te groeien bij me. Wel moet ik zeggen dat de magie van een Defqon anthem eigenlijk verdwenen is, nu deze tegenwoordig ruimschoots voor het evenement gereleased wordt.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle