YesTSFH wrote:Oh, was jij Ron?Ronzz wrote:Alles klinkt goed... tot de kicks.
Man man man wat een scheetjes zijn dit.
Had er eerder vandaag ook al een leuke discussie over op Facebook bij een ander nummer.
Hopelijk word dit niet de nieuwe trend van 2017.
SZP kan zoveel beter. Maargoed, smaken verschillen. Het gaat wel los daarzo
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Met dit soort kicks valt en staat het voor mij in HQ, kan ik nu nog niets over zeggen. Ben behoorlijk on the fence wat betreft die psy dingetjes, maar vond het bij the Project wel heel goed. Geen idee of dit vergelijkbaar is??
Sowieso compliment waard voor SZP, was zelfs bij die funky shit periode al wel fan, maar vind het een groot compliment waard dat ze zich telkens weer opnieuw proberen te bewijzen! In tegenstelling tot heel veel andere producers maken ze het zichzelf niet makkelijk!
Sowieso compliment waard voor SZP, was zelfs bij die funky shit periode al wel fan, maar vind het een groot compliment waard dat ze zich telkens weer opnieuw proberen te bewijzen! In tegenstelling tot heel veel andere producers maken ze het zichzelf niet makkelijk!
Dit lijkt me eerder zoiets als Purple Lambo (Rebelion Bootleg)Rickzel wrote:Met dit soort kicks valt en staat het voor mij in HQ, kan ik nu nog niets over zeggen. Ben behoorlijk on the fence wat betreft die psy dingetjes, maar vond het bij the Project wel heel goed. Geen idee of dit vergelijkbaar is??
Oh ja dat ene kickje, snap wat je bedoelt!! Toch afwachten op HQChroman wrote:Dit lijkt me eerder zoiets als Purple Lambo (Rebelion Bootleg)Rickzel wrote:Met dit soort kicks valt en staat het voor mij in HQ, kan ik nu nog niets over zeggen. Ben behoorlijk on the fence wat betreft die psy dingetjes, maar vond het bij the Project wel heel goed. Geen idee of dit vergelijkbaar is??
-
JHardtraxxer
- 51 posts member since 2016
Klinkt al lekker! Doet mij vooral denken aan I:gor - This is what I am toen deze door Angerfist gedraaid werd op Qlimax.
View on YouTube op 7:30 ongeveer.
Edit: de kick dan
View on YouTube op 7:30 ongeveer.
Edit: de kick dan
Sub Zero Project draaiden This Is What I Am van I;Gor ook op XQlusive Ran-D tot mijn enorme verbazing.
AmenExterkate wrote:Het is ook niet voor niets dat veel ervaren producers in de scene een hoge pet op hebben van SZP. Deze jongens komen juist elke keer met iets anders, zijn hartstikke creatief en durven juist anders te zijn dan anderen. En hoe luister je naar die nieuwe invloeden in onze scene? Met een open mind en een brede glimlachtjakevladze wrote:Volgens mij zijn die jongens hartstikke kritisch op hun eigen producties. Bijna alle platen die ze maken hebben weer iets unieks of verschillen weer (muv uitmelken Funky Shit).
Noem je SZP nou een pioneer?tjakevladze wrote:
Dit is echt wat hardstyle nodig heeft, pionieers die laten zien dat variatie wordt gewaardeerd. Hopelijk gaan de andere namen dat nu ook wat meer inzien.
Meer pioneers van de toekomstchas1n wrote:Noem je SZP nou een pioneer?tjakevladze wrote:
Dit is echt wat hardstyle nodig heeft, pionieers die laten zien dat variatie wordt gewaardeerd. Hopelijk gaan de andere namen dat nu ook wat meer inzien.
Ik wacht liever rustig af voor ik zulke claims maak, maar ze hebben wel zeker hun eigen ding en hun eigen stijltje wat ik sowieso wel waardeer.
Terecht (voor hardstyle-begrippen)chas1n wrote:Noem je SZP nou een pioneer?
-
SHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2017
- last seen Mar 2024
In mijn ogen is een pioneer toch echt bv een Zany, Wildstylez of NC. Daar komt SZP nog niet eens bij in de buurtPNXRMX wrote:Terecht (voor hardstyle-begrippen)chas1n wrote:Noem je SZP nou een pioneer?
Last edited by STVK on 02 Mar 2017 19:14, edited 1 time in total.
Voorheen niet zo fan van SZP, maar door dit soort experimentele muziek ga ik ze maar eens wat meer in de gaten houden denk ik! Klinkt erg vet. 
De LQ klinkt super dik. De mannen proberen enorm veel uit. Er vanuitgaand dat er ook een hoop probeersels aan de kant zijn gezet tijdens dit proces. Gaaf 
-
R
- 7 posts member since 2017
- last seen Mar 2017
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote.
Hulde, hulde, hulde voor deze masterminds
Wow, nu je dit zo zegt, inderdaad.ricowarrior wrote:Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote.
Mijn eindeloze respect naar die boys is nog groter dan het al was.
SerieusStevenvanKuijk wrote:In mijn ogen is een pioneer toch echt bv een Zany, Wildstyles of NC. Daar komt SZP nog niet eens bij in de buurtPNXRMX wrote:Terecht (voor hardstyle-begrippen)chas1n wrote:Noem je SZP nou een pioneer?
On, klinkt vet man. En zoals eerder gezegd lekker verfrissend deze knapen elke x!
Indy wrote:Voorheen niet zo fan van SZP, maar door dit soort experimentele muziek ga ik ze maar eens wat meer in de gaten houden denk ik! Klinkt erg vet.
sub zero project erg goed bezig laatste tijd 
Onzin weer weg, blijf maar even on-topic. Heb geen zin om in elk topic van dit onzinnige geneuzel te lezen, reageer dan gewoon niet 
Gvd wat erg haha, het was vroeg vanochtend. Welgemeende excusesjaron123 wrote:Serieus![]()