Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Wat ik best grappig vind. Is dat een producer als phrantic al vrij lang experimenteel is met dit soort kicks en eigenlijk nooit echt opgepakt is door het grote publiek. En nu sub zero project dit ineens doet wordt het wel
Opgepakt door het grote publiek. Zo blijkt maar weer dat je ook goed moet timen met wanneer je experimenteel gaat doen en wanneer niet.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hekzitter wrote:Wat ik best grappig vind. Is dat een producer als phrantic al vrij lang experimenteel is met dit soort kicks en eigenlijk nooit echt opgepakt is door het grote publiek. En nu sub zero project dit ineens doet wordt het wel
Opgepakt door het grote publiek. Zo blijkt maar weer dat je ook goed moet timen met wanneer je experimenteel gaat doen en wanneer niet.
Denk dat het ook wel wat te maken heeft met welk team achter je staat. (voorgaande promotie etc)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Nuracore wrote:
Hekzitter wrote:Wat ik best grappig vind. Is dat een producer als phrantic al vrij lang experimenteel is met dit soort kicks en eigenlijk nooit echt opgepakt is door het grote publiek. En nu sub zero project dit ineens doet wordt het wel
Denk dat het ook wel wat te maken heeft met welk team achter je staat. (voorgaande promotie etc)
Zeker waar! Maar aangezien phrantic toendestijds naar dirty workz is gegaan (lijkt mij zelfde team als szp), zou je denken dat daar geen verschil in zou moeten zijn.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 7 days ago
JeroenB93 wrote:
Nijidik wrote:Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote.

Hulde, hulde, hulde voor deze masterminds :loving:

Oops, wel een hele dikke track
Is dit een troll of ben je serieus :lol:
Troll xd
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Hoop deze heel snel live te kunnen horen, wat een geweld :drool:
Clip is ook erg netjes gedaan trouwens
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Aparte plaat, maar hij is erg dik geworden! :drool:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Die kicks + snarerolls in de eerste climax doen me sterk denken aan Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix).
Tweede climax kicks vind ik verschrikkelijk. Gewoon een hoop bass met een punch.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Tering wat gaaf weer dit :loving:
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 24 days ago
Gisteren voor het eerst live gehoord. Teringdikke plaat :bomb:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Dikke kicks doen me heel erg denken aan Industrial. Super toffe ploat !
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Hekzitter wrote:
Nuracore wrote:
Zeker waar! Maar aangezien phrantic toendestijds naar dirty workz is gegaan (lijkt mij zelfde team als szp), zou je denken dat daar geen verschil in zou moeten zijn.
Ik keek ff op de Twitter van Phrantic naar hoe je hem kan booken en dan staat er een link naar Structure Agency die doorstuurt naar Platform Agency en daar staat hij niet eens op het boekingsformulier. :lol:
P
Hardtraxxer
61 posts member since 2017
last seen Nov 2018
1e drop, die kicks :love: Tweede dropje is graaf maar doet mij persoonlijk niet veel
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Die Indiase sounds zijn master. Kicks zijn verfrissend. Een bijzonder plaatje. Ik vind 'm vet :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Deze live gehoord op Xxlerator.
:bomb: Wat een genot.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Redman wrote:Ik keek ff op de Twitter van Phrantic naar hoe je hem kan booken en dan staat er een link naar Structure Agency die doorstuurt naar Platform Agency en daar staat hij niet eens op het boekingsformulier. :lol:
Wat? :lol: Dat is wel echt heel vreemd. Het is sowieso wel heel erg stil rondom Phrantic. Altijd geniale producer geweest en heeft best ook wat support gehad van grote namen (Headhunterz etc.). Maar zo zie je maar zolang je niet bezig blijft, het grote publiek je gewoon vergeet...
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Naar DWX gaan helpt ook gewoon geen fuck, kom je op een stapel nietszeggende namen te liggen waar ook voor 80% het niet of nauwelijks maakt
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Leuke track en ik ben wel fan van deze 'nieuwe trend'. Toch moet het niet te vaak gebeuren. Had gehoord op bijvoorbeeld Megabase van een medestudent dat er mensen wegliepen omdat er constant psy kicks gedraaid werden.

Voor de rest vind ik deze track gewoon erg sterk in elkaar zitten en heeft het niet echt een deuntje nodig. Sub Zero Project is wat mij betreft prima bezig! :thumbup:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hekzitter wrote:
Redman wrote:Ik keek ff op de Twitter van Phrantic naar hoe je hem kan booken en dan staat er een link naar Structure Agency die doorstuurt naar Platform Agency en daar staat hij niet eens op het boekingsformulier. :lol:
Wat? :lol: Dat is wel echt heel vreemd. Het is sowieso wel heel erg stil rondom Phrantic. Altijd geniale producer geweest en heeft best ook wat support gehad van grote namen (Headhunterz etc.). Maar zo zie je maar zolang je niet bezig blijft, het grote publiek je gewoon vergeet...
Phrantic postte laatst nog in de ' wat is er gebeurd met'. Toppa dat er dingen staan gepland voor de komende tijd en hij nog niet stil zit. Dus ben zelf ook wel benieuwd wat hij weet te brengen.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dat sound design, die kicks :surrender: :surrender: