Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga nu luisteren. Ben niet echt een fan van de SZP kicks. 1 nummer met die kicks is wel leuk maar niet hele tijd.

Edit: Viel best tegen. Totaal geen liefhebber van dit soort kicks en tracks. Snap best dat het niet heel slecht is. Maar zit niets tussen waarvan ik dacht "wow, dik!". Ga album van P&D zo maar weer opzetten. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 20:25 
 
Hardtraxxer

Wat ik enorm waardeer aan deze platen is dat de tweede climax vaak net een andere melodie heeft. Je hoort vaak dat de tweede melodie hetzelfde is als de eerste melodie. Een tweede melodie die net wat anders is maakt de plaat net ff wat leuker om naar te luisteren.

All Night en The Solution schieten er enorm bovenuit voor mij. Heerlijke platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan hier echt weinig mee. Ik blijf een hekel hebben aan die kicks.
Het doet me gewoon echt niks.

Sommige platen had ik 't liefst halverwege geskipt.

Die met PN is wel leuk, de melodie tenminste. Zodra de kicks erin komen ben ik er eigenlijk alweer klaar mee.

Patiënt zero is XPRMNT 2.0, Amen is Church 2.0. Beker met inspiratie was ver leeg?

All night en The Solution vind ik allebei ook maar erg vaag. Hoge BPMs icm die kicks, nee.


Geef mij het album van Prefix & Density maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ga album van P&D zo maar weer opzetten. :x


ULTIMO schreef:
Geef mij het album van Prefix & Density maar.


Jongens het is niet zoals het Helix en Dome Fossil in Pokémon Red & Blue dat je er 1 moet kiezen hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 08:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stuk voor stuk lekkere nummers. Helaas the clock en the contagion al grijs geluisterd dus zijn wat minder. Hoe ze dat met de bass hebben gedaan bij the solution is super dik, heel benieuwd hoe dat live klinkt. Die kicks zijn ook mokers dik :love:

Lekker albumpje, jammer dat er maar 10 op staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Parvuz schreef:
Ga album van P&D zo maar weer opzetten. :x


ULTIMO schreef:
Geef mij het album van Prefix & Density maar.


Jongens het is niet zoals het Helix en Dome Fossil in Pokémon Red & Blue dat je er 1 moet kiezen hè.


Zo de nostalgie kickt ook ff in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album is me uiteindelijk toch wel tegen gevallen. Alleen The Contagion en Darkest Hour kunnen me goed bekoren.

De 2e climaxen van Break The Game en Call The Sacred zorgen er eigenlijk voor dat ik die nummers niet meer heel snel zal luisteren. Verder vind ik het ook allemaal maar gemiddeld. Kicks die het net niet zijn en de melodieën weten me nergens echt te raken. Blijft allemaal heel oppervlakkig, dat had ik ook al met hun Qlimax anthem. Nee dit album is geen reden om ze vaker te gaan bezoeken op festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Parvuz schreef:
Jongens het is niet zoals het Helix en Dome Fossil in Pokémon Red & Blue dat je er 1 moet kiezen hè.

Het was gek geweest als ik er neer had gezet: ik zet Statement Of Intent maar weer op. Dit zijn 2 albums die kort na elkaar uitkomen dus logisch dat ik dan een keuze maak welke mij meer ligt. En dat is P&D album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Parvuz schreef:
Ga album van P&D zo maar weer opzetten. :x


ULTIMO schreef:
Geef mij het album van Prefix & Density maar.


Jongens het is niet zoals het Helix en Dome Fossil in Pokémon Red & Blue dat je er 1 moet kiezen hè.

Weetniet hoe jouw gehoor zich ontwikkeld heeft maar ik kan helaas toch echt maar 1 muziekstuk tegelijk beluisteren.

Maar dan zet jij 't toch wel gewoon tegelijk op allebei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap gewoon niet waarom je Prefix & Density er bij moet halen. Komt weer zo over alsof er 2 kampen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Snap gewoon niet waarom je Prefix & Density er bij moet halen. Komt weer zo over alsof er 2 kampen zijn.

Nee, er zijn 2 nieuwe albums. Geen kampen. Ik kan er niets aan doen hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronaldo is beter dan Messi
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best sterk album! Vooral Contagion en The Clock zijn hierin mijn favorieten, maar ik weet niet of dit album zo lang blijft hangen. Het is niet perse baanbrekend imo. Wel hebben ze een fijne eigen stijl gecreëerd die voor mensen herkenbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel wisselend album. Van de collabs vind ik eerlijk gezegd alleen The Clock echt erg goed. Amen is nog best oké, de rest vind ik maar weinig aan. Call Of The Sacred met afstand de grootste tegenvaller, szp sounds overheersen te erg. Normaal groot fan van trance maar de melodie doet me weinig. Jammer want keek al een tijdje uit naar deze plaat.

Nooit echt fan geweest van szp en daarom dus ook verrast dat ik de solo platen het beste vind. Met name All Night en The Solution staan op repeat. Prima melodieën en een ijzersterke mid. Klinkt huis al erg goed door mijn 100 euro computer speakers dus kan niet wachten ze een keer live te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album is het niet voor mij. Ben eigenlijk wel helemaal uitgekeken op die SZP Synth en kicks. Vind alleen All Night echt wel een leuke plaat. Melodie pakte me meteen, fijne vocals en dat wat hogere bpm doet het bij deze plaat best leuk imo. De leuke elementen in de plaat overheersen de voor mij minderde, gelukkig. De collab met PN vind ik wel de allergrootste tegenvaller van het album. Pakt me helemaal niet. Waar We Are The Fallen vorig jaar mijn stem kreeg voor TOTY, scoort deze plaat een krappe 5 bij me. All Night krijgt een 7,5 en The Clock een 6,5. Voor de rest zou ik iedere plaat een 5 geven. Dat is ook meteen het cijfer wat ik album in zijn algemeen geef: een 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij een geslaagd album. Be My Guide de enige die wat tegen valt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Voor mij een geslaagd album. Be My Guide de enige die wat tegen valt


Welkom. Goeie username. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Welkom. Goeie username. :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Pedaalemre schreef:
Welkom. Goeie username. :P

:lol:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het album paar keer te hebben geluisterd valt hij me toch best erg tegen. Met Contagion en Darkest Hour had ik vrij hoge verwachtingen. Echter is er maar 1 plaat bij gekomen die ik (bijna) net zo vet vind als die 2 en dat is Call Of The Sacred. Dat komt ook puur door de eerste climax die echt briljant is vind ik, de tweede climax is helaas een heel stuk minder. Verder is The Solution ook nog wel vet door de dikke kicks in de mid, maar daarna is ie ook weer minder bijzonder.
Ik zou Contagion, Darkest Hour en Call Of The Sacred rond de 7,5-8,5 geven en The Solution rond de 7. De overige platen gaan volledig langs mij heen. Ze zijn niet slecht maar ze zullen allemaal rond de 5,5-6,5 scoren denk ik. Misschien dat het live beter tot zijn recht komt, dat heb ik namelijk wel vaker met SZP, maar had hier toch wel wat meer van verwacht. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had niks tot weinig met SZP, maar ik kan dit album best hebben. Amen en Darkest Hour zijn dik, Call of The Sacred mist wat drive maar de trance invloeden zijn heerlijk (Net als Contagion, jammer van de kicks daar), Patient Zero al een paar keer opgezet, All Night is wat hoog qua BPM, maar best prima. Rest is oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 18:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend dik album :D Dit ligt me echt volledig! Benieuwd om alles komend weekend op Rebirth live te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 23:43 
 
Hardtraxxer

Het gekke is dat ik nooit een enorme fan ben geweest van de sound van deze heren (ondanks hun creativiteit die ik wel erg waardeer), maar toch dit album, in tegenstelling tot velen hier, best goed geslaagd vind!
Ik kan de sound zelf steeds meer waarderen, en heb er sowieso
respect voor dat elk nummer individueel goed verzorgd is en er geen filler(s) op staat. Persoonlijk favoriet onder de nieuwe platen is denk ik Call Of The Sacred. Al met al, keurig werk afgeleverd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 11:32 
 
Hardtraxxer

Patient Zero, Darkest Hour, Contagion en the Source zijn gruwelijk :thumbsup:

De rest scoort ook allemaal een dikke 7.

Heb echt helemaal niks met Call Of The Sacred. Ben normaal PN gek en als ik naar eerdere samenwerkingen kijk had ik hier meer van verwacht.

Geslaagd album van de heren. Misschien dat ik íéts meer van de collabs verwacht had. Je hoopt op TOTY materiaal en alleen Darkest Hour gaat bij mij hoog scoren.

10 tracks vind ik prima, maar jammer dat ik de helft al (te veel) beluisterd heb in slechte kwaliteit. Hierdoor was de nieuwigheid er een beetje af.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle