Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 16:40 
 
Hardtraxx Addict

Geen All For One dus? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Geen All For One dus? :(


Viel mij ook meteen op! Volgens mij draaien ze hem ook helemaal niet meer zo vaak? Vrijdag ook niet namelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 17:11 
 
Hardtraxxer

10 plaatjes maar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 18:11 
 
Hardtraxxer

Jambekkieee schreef:
10 plaatjes maar :/


Prefix & Density waren er ook maar 10.
Maar steengoed!

Ben benieuwd naar SZP, lees er goede dingen over :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk al een jaar naar All For One uit, ga je net zien dat die er niet opstaat... Viel mij idd al op dat die niet meer gedraaid werd de afgelopen maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Jambekkieee schreef:
10 plaatjes maar :/


Prefix & Density waren er ook maar 10.
Maar steengoed!

Ben benieuwd naar SZP, lees er goede dingen over :thumbsup:


10 Solotracks. SZP heeft 10 platen waarvan 5 collabs zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga geen previews luisteren, laatvme verassen aankomende vrijdag. Moet vast wel goed komen. Zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2019 08:19 
 
Hardtraxxer

Leandertjeee schreef:
10 Solotracks. SZP heeft 10 platen waarvan 5 collabs zijn.


Goed punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 02:12 
 
Hardtraxx Crew

https://open.spotify.com/album/5m3eyJ2IatGc6wlg299xgF?si=oDKkJ4OSRwOZGRzc6Gab7g

Patient Zero, Break The Game, Call Of The Sacred, All Night & The Solution :drool:

Moet wel zeggen dat ik The Source wel heel misplaatst vind op dit album, het is wel een vette track maar vind hem echt niet op dit album passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 03:13 
 
Hardtraxx Veteran

Maar eens een goede luisterbeurt geven morgen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 09:54 
 
Donateur

De midintro van Patient Zero :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Patient Zero - Kicks in de mid :drool: goed sfeertje ook.

Darkest Hour/The Contagion - Natuurlijk al een tijdje grijsgedraaid, gewoon heerlijke platen. Darkest Hour met die 'onverwachte' climax en The Contagion met die heerlijke trance invloeden. :loving:

Break The Game - Fijne melodie, maar niet een van de uitschieters van het album voor mij.

Be My Guide - Fijn luisterplaatje, verder niet heel speciaal imo

Call Of The Sacred - Dé plaat van het album. Wat een bazenplaat, alles klopt eraan. Hoe die eerste drop erin klapt, en weer wat Trance invloeden a lá beginjaren van Tiësto. Doet me denken aan hun Adagio For Strings bootleg. Climax ook goud.

Amen - Gewoon een fijne opvolger van Our Church.

The Source - Voor mij de minste track van het album. Die echter alsnog wel gewoon bovengemiddeld goed is als plaat opzich imo, dat zegt ook wel weer wat.

All Night - Heerlijke melo, heerlijke drive. Vocals passen er ook heel goed bij. En die anti op het eind :bomb:

The Solution - WTF :drool: Deze doet bijna niet onder voor Call Of The Sacred als #1 album plaat imo. Tering, wat een drive zit er trouwens in die laatste twee platen van het album. :worship:

Dus voor mij Call Of The Sacred > The Solution > All Night als top 3. Maar eigenlijk klopt alles wel aan het album. Was ergens een beetje bang dat de compleet nieuwe platen tegen zouden vallen omdat ik SZP platen standaard parels vind, en dat het dus vast wel een keer tegenvalt. Maar totaal niet het geval. Hardcopy ook gekocht voor le collectie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 10:56 
 
Hardtraxxer

Eerste luisterbeurt gehad.

Patient Zero - Die mid :drool: algeheel hele sterke opener. Sfeer is ook heel fijn. 8/10

Darkest Hour- Al heel vaak afgespeeld en hij verveeld mij persoonlijk nog niet. Blijft wat mij betreft een 9 op de schaal van 10.

The Contagion - Idem als Darkest Hour al vaak afgespeeld. Verveelt ook nog niet maar heb ik hier minder de wow factor als met Darkest Hour. Trance invloeden +1. 8/10

Break The Game - Fijne melodie de opbouw en eerste climax vindt ik heel sterk. 2e climax is een beetje wennen met die melodie die ''ineens'' veranderd. Mid is prima maar lang niet zo sterk als die van Patient Zero. 8/10

Be My Guide - Heel fijn sfeertje in deze plaatje. Hij luistert lekker weg en is wat anders dan de voorgaande platen qua opbouw en structuur. Maar wordt nergens echt heel spannend. 7.5/10

Call Of The Sacred - Holy shit :love: vooral verliefd op het eerste deel van het nummer tot met eerste climax. Daarna draaft hij lekker door. Pareltje die na meerdere keren luisteren alleen maar beter wordt denk ik 9/10

Amen - Prima opvolger van Our Church. Al denk ik niet dat deze plaat hetzelfde teweeg gaat brengen. Intro is wel leuk. Sfeer kan mij heel erg bekoren, hou hier van en ik vindt Amen live het erg goed doen met de sfeer die het brengt. 8.5/10

The Source - Vindt dit persoonlijk de minste plaat van het album. Als dit een single was had ik hem anders ontvangen als nu. Blijft wel een bovengemiddelde plaat imo. 7/10

All Night - Mijn persoonlijke favoriet van het album. Voor mij is dit precies wat ik van Sub Zero Project wil horen. 9.5/10

The Solution - Wat een drive zit hierin. Die trap en Dubstep invloeden passen heel goed in deze plaat. Heerlijke afsluiter van het album. 8.5/10

Cijfers heb ik gegeven op basis van hoe ik de nummers vergeleken met elkaar vindt. The Source had zoals ik aangaf waarschijnlijk een hoger cijfer gekregen dan een 7 als het een single was. Vindt het een ontzettend sterk album. Ondanks dat het maar 10 nummers zijn, zijn het stuk voor stuk hele sterke platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 11:13 
 
Hardtraxx Addict

Amen is leuk, rest is niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 11:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Amen :worship: Kort daarna komen Break the game en All Night :) Uitgebreider verslag volgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heeeeerlijk album is dit zeg :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Call Of The Sacred krijg ik een enorm Sensation gevoel bij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vooral Patient Zero en All Night vind ik heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel dik album :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 11:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfff wat een mokervet album zeg :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Wat een gruwelijk dik album :worship:
Patient Zero 8,5- Hele fijne opener met een stevige mid-intro. Lekkere melodie en verder een hoop drive.
Darkest Hour 9 - Inmiddels al grijs gedraaid, maar nog steeds dikke plaat. Vocals, sfeer en melodie is echt geniaal gedaan.
The Contagion 8 - Ook al veel geluisterd, vette plaat, maar vind de Villain vocals er niet echt bij passen.
Break The Game 9 - Mid-intro weer heel dik. Net zoals Darkest Hour een goede combinatie van de stijlen. Verandering in melodie is ook leuk gedaan.
Be My Guide 7 - Fijne luisterplaat. Minste van het album imo.
Call of the Sacred 9 - Gruwelijke plaat weer :drool: Enige mindere vind ik die tweede kick. Had net iets voller en krachtiger mogen zijn.
Amen 8,5 - Zeker een waardige opvolger. Break, sfeer en melo :loving:
The Source 7,5 - In vergelijking tot de andere platen vind ik deze wat minder. Prima plaat gewoon.
All Night 9 - Wat een drive zit hierin zeg. Goede vocals in combinatie met die melodie is echt gaaf gedaan.
The Solution 9 - Kicks :surrender: Ook weer een hele sterke plaat. Weer geëxperimenteerd met kicks en dat heeft goed uitgepakt.

Staat geen slechte plaat op. Over het algemeen een hoop drive, aanstekelijke en goede melodieën en stevige kicks. Alle verwachtingen overtroffen. Erg veel respect voor deze heren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krachtig album met een eigen sound, maar toch divers. Veel verhalende tracks.
Patient Zero vind ik een goede opener.
Uitschieter is Call of the Sacred, die trance invloeden maken het helemaal af.
Amen climax is prachtig, mid intro wat minder spannend.
Verhoogde BPM van All Night maakt het een hele dansbare en energieke plaat, past perfect!

Alle platen eigenlijk wel een ruime voldoende, knap gedaan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 12:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Patient Zero 8 Leuk vervolg op The XPRMNT, prima kicks en melodie. Hij lijkt er echter wel erg veel op qua structuur.
Darkest Hour 7,5 Nog steeds een beetje een haat/liefde relatie met deze plaat, hij is vet maar imo ook weer een beetje saai.
The Contagion 8 Sterke plaat, goede melodie.
Break The Game 7 Die mid-intro kicks zijn best wel matige laserkicks. De rest van de plaat is wel goed.
Be My Guide 8,5 Lekkere sfeervolle/epische plaat met wat meer normale kicks, kan ik waarderen. Break is wel behoorlijk lang.
Call Of The Sacred 8 Vind hem persoonlijk vetter dan We Are The Fallen. Leukere melodie en de kicks passen imo een stuk beter hier in. Klinkt heel erg als wat een anthem van Qlimax zou moeten zijn imo.
Amen 7,5 Die intro-kicks zijn best wel slappe plopjes met een bleitje er over. Melodie is beter als Our Church imo en die goede melodie doet me het wel een hoger cijfer geven.
The Source 7 Slap mid-intro, langdradige break, melodie is prima, tekst is zo standaard als wat. De climax is wel prima imo.
All Night 6,5 Matige kicks, raar hoog BPM en langdradig.
The Solution 8 Vette kicks in die mid.

Goede individuele platen, paar net niet en een paar bovengemiddelde platen. Zou me prima vermaken op deze platen, het steekt allemaal goed in elkaar.

Hetgeen wat me wel stoort aan dit album is dat de meeste platen gewoon voortzettingen op The XPRMNT lijken en dat de breaks behoorlijk lang zijn. De structuur van de platen, de ideeën achter de melodieën, de kicks, de opbouw e.d. ze lijken allemaal op een of andere manier enorm op The XPRMNT, Our Church of een variatie van The Contagion (The Contagion daargelaten dus en Call Of The Sacred en Darkest Hour alleen niet imo)

Het is uniek als het is hun eigen stijl, maar ze herhalen zichzelf wel enorm op veel vlakken imo. Maar ja, als het werkt dan werkt het, don't fix it if it ain't broken. Mijn favoriete plaat is dan ook Be My Guide omdat deze het minste op de rest lijkt en iets meer lijkt op Sub Zero Project rond de tijd van The Project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 12:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heel vet album :D (L) Mijn favo's zijn Patient Zero en All Night, maar ik vind alle tracks heel sterk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het weekend eens luisteren, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe normaal nooit aan cijfers maar moet wat op deze vrije dag.

Patient Zero 8 Dikke kicks in de mid, lijkt inderdaad wat op The XPRMNT. Vind de melodie hier wel net wat fijner.
Darkest Hour 9 Alles wel over gezegd, fantastische combinatie aan DBSTF melodie en SZP kicks.
The Contagion 8 Ook al tijdje uit, erg vet dat ze inspiratie uit de trance hoek halen.
Break The Game 7 Leuke collab, geinig hoe de tonen in de tweede climax beetje de 'verkeerde' kanten opschieten.
Be My Guide 8 Super vette solo. Erg sfeervol met meeslepende vocals.
Call Of The Sacred 7.5 Toch wel iets meer van verwacht, pakt me gewoon niet helemaal. Maar mijn verwachtingen lagen ook wel erg hoog met deze twee namen. Desalnietemin een sterke track. Weer die zelfde trance'ish invloeden waar ze erg goed gebruik van maken. Misschien dat het nog aan me moet groeien, maar word er niet op dezelfde manier warm van als WATF.
Amen 8.5 Mijlen beter dan Our Church. Super vette vocals, pakte me direct. Trage melodie doet het erg goed. De intro kicks zijn wel erg slap, komt thuis echt niet lekker door.
The Source 6 Minste plaat van het album. Melodie aan de saaie kant. Doet me niks.
All Night 7 Leuke energieke vocals, net zoals de plaat zelf. Zal het live vast leuk doen.
The Solution 8 Kicks :drool: Heel dik. Melodie is wel oke, zoals ik bijna met elk SZP melodie heb. Maar de kicks maken veel goed.

Al met al een heel dik album geworden. Had toch iets meer solo's verwacht maar so be it. De tracks die er opstaan zijn in ieder geval niet slecht dus kwaliteit > kwantiteit.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle