Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik mag dat stijltje van Mind Dimension van tegenwoordig wel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik vraag me af wat jullie precies bedoelen met kwaliteit. Volgens mij halen sommigen hier creativiteit, originaliteit en kwaliteit door elkaar.


Echt he. Sommige mensen op ht weten niet altijd even goed waar ze het over hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Daveytl schreef:
Ik vraag me af wat jullie precies bedoelen met kwaliteit. Volgens mij halen sommigen hier creativiteit, originaliteit en kwaliteit door elkaar.


Echt he. Sommige mensen op ht weten niet altijd even goed waar ze het over hebben

Echt he.
Duruz schreef:
Kwantiteit boven kwaliteit is echt niet het geval. Moet toegeven dat het laatste tijd wel een beetje veel van t zelfde is


Dat gezegd hebbende, I stand corrected Daveytl. :thumbup: Ik doelde inderdaad op het niveau van het creatieve/originele aspect, wat ik onjuist omschreef als 'kwaliteit'. Ik vind dat de andere platen daar wel in uitblinken, en de desbetreffende track schiet m.i. daarin tekort.

Gruwelijke track trouwens die van Mind Dimension. Kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met die tracks van Malice en deze van Mind Dimension kan ik werkelijk waar niks thuis.
Het is wat mij betreft alleen maar lomp, en dat zie je de laatste tijd al genoeg in de scene. Mind Dimension brengt voor mij dan ook echt niks vernieuwend en snap daarom ook echt niet waarom iedereen hier dan ook zo lovend over is.

Op deze twee platen na, is het voor de rest echt een geweldige release. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die kicks van Mind Dimension. :bomb:

Throw Them Up doet me minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 01:07 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Duruz schreef:
Daveytl schreef:
Ik vraag me af wat jullie precies bedoelen met kwaliteit. Volgens mij halen sommigen hier creativiteit, originaliteit en kwaliteit door elkaar.


Echt he. Sommige mensen op ht weten niet altijd even goed waar ze het over hebben

Echt he.


Ik zeg niks geks hoor pim0412. Weet heel goed waar ik het over heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik vraag me af wat jullie precies bedoelen met kwaliteit. Volgens mij halen sommigen hier creativiteit, originaliteit en kwaliteit door elkaar.


Waar doel je hier precies op? Dat dit album niet van kwaliteit is, maar vooral origineel/creatief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ik zeg niks geks hoor pim0412. Weet heel goed waar ik het over heb.

Mooi ge-edit deze.

chas1n schreef:
Waar doel je hier precies op? Dat dit album niet van kwaliteit is, maar vooral origineel/creatief?

Ik nam aan dat hij doelde op dat er voor muziek geen echte kwaliteitsmaatstaf bestaat, maar dat het eigenlijk altijd smaakgerelateerd is. Vind het ook lastig te omschrijven, aangezien er wel degelijk aspecten aan muziek zitten die kwaliteit kunnen uitwijzen (denk bijv. aan de kwaliteit van de mixdown of kwaliteit op technisch gebied e.d).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfft die outro van Gone Too Far gaat live echt snoeihard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 12:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Curse, Gone Too Far & Haters zijn wel de uitschieters voor mij

In Gone Too Far zitten zoveel verschillende 'geluidjes', kickswitches en die drive :worship:

Haters eigenlijk hetzelfde verhaal. Mega veel drive en de kicks :drool: wil dit heel graag eens live horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Duruz schreef:
Ik zeg niks geks hoor pim0412. Weet heel goed waar ik het over heb.

Mooi ge-edit deze.


Thx man
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Daveytl schreef:
Ik vraag me af wat jullie precies bedoelen met kwaliteit. Volgens mij halen sommigen hier creativiteit, originaliteit en kwaliteit door elkaar.


Waar doel je hier precies op? Dat dit album niet van kwaliteit is, maar vooral origineel/creatief?

Jep.

pim0412 schreef:
Dat gezegd hebbende, I stand corrected Daveytl. :thumbup: Ik doelde inderdaad op het niveau van het creatieve/originele aspect, wat ik onjuist omschreef als 'kwaliteit'.

Ik ben het met je eens dat het allemaal wel erg origineel en creatief is :thumbup:

pim0412 schreef:
Ik nam aan dat hij doelde op dat er voor muziek geen echte kwaliteitsmaatstaf bestaat, maar dat het eigenlijk altijd smaakgerelateerd is.

Nee, ik bedoel dat de kwaliteit van de platen niet altijd hoog is, als in dat geluiden niet goed naar voren komen zoals eigenlijk de bedoeling is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haters. :worship:

Favorietjes van het album zij toch wel Undefined, Haters, Dear Questions & The Curse. Derest is natuurlijk ook hartstikke gaaf! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is Vyral - Proliferation een dik nummer. Voordat Gripless in de set van Vazard zat nooit van vyral gehoord maar de nummer die ik tot nu toe van hem heb gehoord zijn echt goed. Zie op zijn facebook dat het gewoon een Nederlander is dus hopelijk wordt hij snel voor een feest geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2016 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck die kicks in Haters, op m'n subwoofertjes hier klinken ze al zo bruut. Gofferdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 20:44 
 
Hardtraxxer

Behalve Throw them up allemaal gruwelijk vette tracks!

Heb zelden zulke volle, diepe kicks gehoord als in Haters :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2016 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na alle previews meerdere malen te hebben geluisterd is mijn nummer 1 toch echt undefined.
wat een gevoel en sfeer in deze plaat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
na alle previews meerdere malen te hebben geluisterd is mijn nummer 1 toch echt undefined.
wat een gevoel en sfeer in deze plaat :cry:

Eens! Wat een heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2016 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb net alles een luisterbeurt gegeven. Stuk voor stuk heerlijke platen! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dear Questions, Disco Inferno,Gone Too Far, Undefined en Proliferation zijn mn favorieten, en als je de helft van de tracks op het album moet kiezen als favorieten weet je al dat het een vet album is :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2016 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album is gewoon buitenaards goed!
Man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 11:05 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
D-Verze feat. Yuna-X - Painting Perspectives :loving:

Die geluiden in de mid, instant kippevel (L). Luister normaal nooit naar deze artiesten, maar vond die plaat zo vet dat ik de rest is gaan beluisteren. Wat is die muziek van D-Verze en Inferium geniaal: Melodieus, sfeervol en hard, zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2016 12:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
wootum schreef:
D-Verze feat. Yuna-X - Painting Perspectives :loving:

Die geluiden in de mid, instant kippevel (L). Luister normaal nooit naar deze artiesten, maar vond die plaat zo vet dat ik de rest is gaan beluisteren. Wat is die muziek van D-Verze en Inferium geniaal: Melodieus, sfeervol en hard, zoals het hoort.


Wow, thanks voor het enorme compliment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 11:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zo, het moment is dan toch eindelijk daar. Hij is uit! Zowel alle losse tracks als een continuous mix zijn beschikbaar :)

Stream 'm hier: http://bit.ly/TPP2Spot
Koop 'm hier: http://bit.ly/TPP2HScom
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 21:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stuk voor stuk goede platen. De enige die er met kop en schouders buiten valt is die van Unkind en Malice, die kick is echt... nee.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle