Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Het enige wat ik echt jammer vind is dat ze in de uiteindelijke versie de opbouw naar de tweede climax hebben veranderd. In de versie van Q-base zat de 'Can't you see - the same thing is happening again' vocal direct voor de tweede climax, die vervolgens meteen werd ingezet. Nu zit er eerst zo'n vage break in met cutted 'Technology' vocals en 'Gone too far' voor de tweede climax, wat imo toch een stukje drive wegneemt, hetgeen de Q-base versie juist wel had op dat punt in de track. Ach, misschien is het gewoon even wennen. :P
En desalniettemin nog steeds een erg vette plaat. :D

Edit, Q-base versie:
https://www.youtube.com/watch?v=W4coraJslrk
@1:38

Hier stoorde ik me ook al aan ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet echt overtuigd... had er toch meer van verwacht na Absolute Terror

The Curse en Dear Questions zijn wel fantastisch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
pim0412 schreef:
Het enige wat ik echt jammer vind is dat ze in de uiteindelijke versie de opbouw naar de tweede climax hebben veranderd. In de versie van Q-base zat de 'Can't you see - the same thing is happening again' vocal direct voor de tweede climax, die vervolgens meteen werd ingezet. Nu zit er eerst zo'n vage break in met cutted 'Technology' vocals en 'Gone too far' voor de tweede climax, wat imo toch een stukje drive wegneemt, hetgeen de Q-base versie juist wel had op dat punt in de track. Ach, misschien is het gewoon even wennen. :P
En desalniettemin nog steeds een erg vette plaat. :D

Edit, Q-base versie:
https://www.youtube.com/watch?v=W4coraJslrk
@1:38

Hier stoorde ik me ook al aan ja :P

Dat vond ik idd het vetste stukje. Vind het dan wel weer leuk dat zelfs de outtro kicks beste bommetjes zijn :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij hebben ze de versie na qbase nog veel aangepast, vind deze minder vet dan die ik op qbase hoorde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vyral is de nieuwste Spoontechnician!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gone Too Far zieke kickswitches. Gestoorde outro met veel drive. Fijne melodie wat dat typische Vazard sfeertje meegeeft.

Vyral qua sounds ook wel echt een aanwinst. Erg fijne track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gone too far :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh mijn god Proliferation :drool:. Die climax met die korte synths, wat ongelooflijk vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vaak mijn ding niet maar wat zitten hier ongelooflijke vette platen tussen!

Painting perspectives & Disco Inferno. Echt heel erg vet dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Verreweg de minste plaat van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Joey, komt lang niet in de buurt van de andere platen op dit album.

Die nieuwe Mind Dimension plaat op dit album, die vanavond gaat komen, gaat menig woonwijk wegvagen. Wat een kicks zitten daarin zeg. :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit maar niks inderdaad, minste plaat van het album. Kicks lijken net of ik naar Star Wars zit te kijken ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met fatsoenlijke kicks was dit nog wel een oké plaatje geweest, maar ik kan die gepitchte tiktok kickrolls van Malice echt niet uitstaan :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

throw them up is in de intro ook nog wat aangepast. vind het best een vette plaat eigenlijl, maar lang niet op niveau van de rest van de previews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In vergelijking met wat Malice de laatste tijd allemaal uitbrengt vind ik deze track zeer goed te pruimen. Veel minder overdreven en over the top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaik vind die Malice & Unkind track juist wel gruwelijk :$ Beetje vreemde vogel tussen de andere platen, maar dat doet er verder niet zoveel toe vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals eerder gezegd, deze track sluit imo simpelweg niet aan op de ontzettend hoge kwaliteit en diversiteit waar het album tot nu toe voor staat. Het past qua stijl ook totaal niet bij de rest van het album. Deze plaat had beter nog even op de massahoop van nieuwe Malice tracks kunnen liggen in plaats van hierop gereleased te worden. Gelukkig zijn de andere 8 tracks van het album tot nu toe wel fenomenaal, het is alleen jammer dat die perfecte streak hiermee zo ruw onderbroken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me af wat jullie precies bedoelen met kwaliteit. Volgens mij halen sommigen hier creativiteit, originaliteit en kwaliteit door elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hahaik vind die Malice & Unkind track juist wel gruwelijk :$ Beetje vreemde vogel tussen de andere platen, maar dat doet er verder niet zoveel toe vind ik.


volgens mij vind jij alles vet als ik t zo lees :P nog nooit een negatieve comment van jou gezien volgens mij. waar helemaal niks mis mee is trouwens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Rickzel schreef:
Hahaik vind die Malice & Unkind track juist wel gruwelijk :$ Beetje vreemde vogel tussen de andere platen, maar dat doet er verder niet zoveel toe vind ik.


volgens mij vind jij alles vet als ik t zo lees :P nog nooit een negatieve comment van jou gezien volgens mij. waar helemaal niks mis mee is trouwens ^^

Wilde net zeggen, wou dat ik nog op dat punt zat xd
Die verdorvenheid jegens zoveel tracks is ook niet echt alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veruit de minste plaat van het album, maar je kunt het ook van de andere kant bekijken. Bijna alle nummers die hierop komen zijn erg vet, hebben eigenlijk allemaal een eigen sound en passen toch in het Spoontech stijltje.

Om over de Mind Dimension track die hier nog op gaat komen nog maar niet te spreken.. :$ :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
yannickvk schreef:
Rickzel schreef:
Hahaik vind die Malice & Unkind track juist wel gruwelijk :$ Beetje vreemde vogel tussen de andere platen, maar dat doet er verder niet zoveel toe vind ik.


volgens mij vind jij alles vet als ik t zo lees :P nog nooit een negatieve comment van jou gezien volgens mij. waar helemaal niks mis mee is trouwens ^^

Wilde net zeggen, wou dat ik nog op dat punt zat xd
Die verdorvenheid jegens zoveel tracks is ook niet echt alles.


Hahaha ja ik ben vrij positief inderdaad, zijn weinig dingen waar ik echt een enorm slappe zak van krijg de laatste tijd. Maar open voor de gein eens wat da Tweekaz topics en je zult mijn negatieve kant zien :lol:

Heb inderdaad wel een behoorlijke brede smaak :P Als ik iets niks vind reageer ik vaak gewoon niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Holy shit kicks! :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zijn bij deze de previews compleet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool: :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle