Het is minder erg dan ik had verwacht en eigenlijk wel een prima anthem. Qua opbouw lijkt het wel erg veel op het anthem van vorig jaar.
Lekkere opzwepende midintro en alvast de melodie even teasen. Uiteraard een 2e midintro met klotekick. Wel beter te pruimen dan dat achterlijke stukje van SZP in de mid.
Thematische defqon break, goeie zomerse melodie.

de zeehonden kicks in de climax beginnen zelfs al te wennen. Het had beroerder gekund.
De tweede break gaat het live goed doen. De tribe kan dan lekker mee klappen op het 'we will rock you' achtige ritme.
Dat de melodie daarna een octaaf lager gaat, komt bij mij nog niet helemaal lekker binnen. Ik vind het bij primal energy en dragonblood juist onwijs goed werken dat na de opbouw de melodie omhoog gaat. Dat geeft zo'n opzwepend euforisch gevoel.
De kicks in de 2e climax schijnt natuurlijk zo te moeten tegenwoordig, ik krijg er oorpijn van. Maar ook hier, ik hield er rekening mee dat erger zou zijn met rare anti's, kicks en versnellingen.
Leuke twist is wel dat ze voor de eerste climax gekozen hebben voor de 'power of the tribe ' vocal. En voor de 2e climax wel de gebruikelijke def-qon---one.
Afwerking en alle details die er in zitten is wel echt weer geweldig. Ik vraag me daarbij wel af hoe groot het soundpack inmiddels is dat wordt aangeleverd.