Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 16:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wouter van de Ridder oftewel Ecstatic staat bij de schrijvers. Ben benieuwd welke rol hij hierin heeft gespeeld.

Waarschijnlijk de sound design, naar mijn weten doet Sound Rush dat nooit zelf.

Verder een redelijk anthem. Eerste climax melodie geeft me opzich wel het Defqon.1 gevoel, ook lekker vrolijk en zomers. De tweede climax vind ik er dan weer totaal niet bij passen, daar zit voor mij totaal geen Defqon.1 gevoel in.

Verder ben ik het wel eens dat er al jaren niet echt meer een waardig anthem gemaakt wordt voor Defqon.1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 16:56 
 
Hardtraxxer

The Venator schreef:
Basshunterzz schreef:
Wouter van de Ridder oftewel Ecstatic staat bij de schrijvers. Ben benieuwd welke rol hij hierin heeft gespeeld.

Waarschijnlijk de sound design, naar mijn weten doet Sound Rush dat nooit zelf.

Verder een redelijk anthem. Eerste climax melodie geeft me opzich wel het Defqon.1 gevoel, ook lekker vrolijk en zomers. De tweede climax vind ik er dan weer totaal niet bij passen, daar zit voor mij totaal geen Defqon.1 gevoel in.

Verder ben ik het wel eens dat er al jaren niet echt meer een waardig anthem gemaakt wordt voor Defqon.1.


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 11:31 
 
Hardtraxxer

Geweldig anthem! Mid-intro vind ik waanzinnig, Het is Scrap Attack, maar dan volledig eigen gemaakt. Kicks vind ik ook lekker en het bevat veel drive. Ik vind het tof hoe die stem zo veranderd, dat vond ik zo tof in Down With The Hardstyle.

Break natuurlijk prima en leuke eerste melodie, maar de melodie vind ik persoonlijk te eentonig. Met een aantal andere tonen had er meer emotie in kunnen zitten, maar dat is natuurlijk ook smaak. Zeker geen afknapper! Tweede melodie daarentegen... :thumbsup: :woot: :love: :bomb: Die raakt bij mij alle snaren en staat op repeat.

Goed anthem van de heren! Voor de mensen die er niet het gevoel bij hebben; luister dit nog eens als de zon schijnt en je krijgt er wellicht wel het juiste gevoel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 14:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helemaal een anthem dit, past perfect bij Defqon. Vind alleen (hoe verassend) de kicks te storend om het een interessante plaat voor mij te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind hier helaas geen reet aan.

jammer. had eigenlijk wel een leuk anthem verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2024 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
ik vind hier helaas geen reet aan.

jammer. had eigenlijk wel een leuk anthem verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker geen verkeerd anthem, maar pakt mij nog niet zo. Al is het vaak zo met Defqon anthems dat deze na verloop van tijd steeds beter worden, dus misschien dat deze nog zal groeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit zeker een zeer geslaagd anthem van de broeders, beste van de afgelopen jaren tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 21:31 
 
Hardtraxxer

Damn, ze zijn wel on a roll hoor. Weer heerlijke climaxen. helemaal mijn ding! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk beetje iets wat ik vaker heb met Defqon anthems: het totaalplaatje pakt mij niet echt, maar met de sfeer zit het dan wel weer goed. Benieuwd hoe dit tot zijn recht komt op Defqon zelf straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwam net voorbij in I AM HARDSTYLE Radio Episode 132, ik begin hem steeds meer te waarderen! :$
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle