M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Solstice & Amitav - Echoes Of Another Life (DWX1638)

Label: Dirty Workz
WEB release: 01/05/2024

Tracks:
Solstice & Amitav - Echoes Of Another Life

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Melodie heeft wat weg van 2-sidez - GOD / P. Diddy - Last Night, vette plaat weer :loving:
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 20 hours ago
Poahhh :loving:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Heel erg sterk weer! Ook een stuk minder druk dan zijn vorige release en daardoor veel fijner in het gehoor wat mij betreft :)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik vind de kicks misschien iets te brommerig voor de rest van de plaat, maar de rest is echt helemaal geweldig weer :loving:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Zaagkick wrote:Poahhh :loving:
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Wauw :loving:
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Solstice, wat een baas! :loving:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
wootum wrote:Ik vind de kicks misschien iets te brommerig voor de rest van de plaat, maar de rest is echt helemaal geweldig weer :loving:
Hier mee eens. Kicks vallen wat tegen. Voor de rest weer een zeer goede plaat!
T
Hardtraxxer
538 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Ik heb nooit wat met solstice gehad en nu ook weer niet. Haak altijd af door de slechte kicks :(
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Hele fijne melodie :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
TrixX wrote:Ik heb nooit wat met solstice gehad en nu ook weer niet. Haak altijd af door de slechte kicks :(
WATTTTTTTT
T
Hardtraxxer
last seen 8 days ago
Nuracore wrote:
TrixX wrote:Ik heb nooit wat met solstice gehad en nu ook weer niet. Haak altijd af door de slechte kicks :(
WATTTTTTTT
Ja kan er niets aan doen, zijn sound ligt me gewoon niet.. :whistle:
Enige nr wat ik wel oké vind is 'Not Enough' met Dani Omega..
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Vette plaat weer, produceert als een trein deze man.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Hij presteert echt goed momenteel. Ik denk dat Melodic Madness ook wel invloed heeft gehad op zijn mentale boost.
3 posts member since 2023
last seen May 2024
Bedankt aan iedereen voor de constructieve kritiek goede woorden!. :thumbsup:

Specifiek tegen jou zeg ik: ik begrijp dat je gekwetst bent nadat je me bent gestopt met volgen omdat ik niet reageerde op je reacties op Instagram. Ik ben moe van de niet-constructieve kritiek van de "crunchy kick boomers" die vastzitten in het verleden en alleen maar willen dat artiesten kicks gebruiken die geript zijn van NC. In ''euphogvng'' en al die groepen ontstaat er een zeer giftige gemeenschap die blijft zeuren over de "kicks". Het zijn altijd dezelfden en het is duidelijk dat ik Euphoric maak voor nieuwe generaties, niet voor jullie.

Als die kicks niet goed zouden zijn, zou DWX de release van dat nummer niet toestaan.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Gespreekt
T
Hardtraxxer
last seen 8 days ago
Solstice wrote:

Specifiek tegen jou zeg ik: ik begrijp dat je gekwetst bent nadat je me bent gestopt met volgen omdat ik niet reageerde op je reacties op Instagram. Ik ben moe van de niet-constructieve kritiek van de "crunchy kick boomers" die vastzitten in het verleden en alleen maar willen dat artiesten kicks gebruiken die geript zijn van NC. In ''euphogvng'' en al die groepen ontstaat er een zeer giftige gemeenschap die blijft zeuren over de "kicks". Het zijn altijd dezelfden en het is duidelijk dat ik Euphoric maak voor nieuwe generaties, niet voor jullie.

Als die kicks niet goed zouden zijn, zou DWX de release van dat nummer niet toestaan.
Huh?!? Oké, wat een bijzonder verhaal. Ten eerste heb ik volgens mij letterlijk 1 keer gereageerd op een post van je. Dat je dan niet reageert maakt mij echt niet uit.. het was volgens mij zelfs een positieve reactie ook.. :P
Het hele crunchy kick verhaal slaat ook nergens op. Ik vind de huidige generatie kicks zelfs prima (niets alles natuurlijk) maar heb er zeker geen hekel aan. Dat jou stijl mij niet ligt, is een mening. Kwalitatief gezien is je muziek prima, maar niet voor mij weggelegd. Maar blijf vooral lekker je ding doen, zoals je ziet genieten er genoeg van jou muziek! :thumbup:
Hardtraxx Elite
2974 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Zin om me te laten kennen door een hardtraxx reactie KK
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Wat een geweldige melodieën maakt deze man :loving: Kicks vind ik eigenlijk ook niet echt storen. Melodie doet me een klein beetje denken aan 2-Sidez - God, maar ik leg wel vaker van die gekke linken :P
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Solstice wrote:

Ik ben ook zo iemand die heel vaak kritiek heeft op kicks van verschillende artiesten. Daar zeur ik overigens alleen op hardtraxx over, ben geen lid van andere groepen.
Maar de kritiek heeft niet zo zeer iets te maken met vastzitten in het verleden of alleen maar NC kicks willen horen. Ik vind het vaak onwijs zonde van een track met een sterke melodie, prachtige sfeer, energieke mid-intro. Dat deze vervolgens 'verpest' wordt door blaffende kicks. Daar hou ik dan vaak geen lekker gevoel aan over. En ja, dat is persoonlijk / dat is een mening.

Deze track: Fantastisch :thumbsup: :loving:
Ik luister 'm nu alleen nog op de laptop, dus kan de kicks slecht beoordelen (hoor wel een beetje wat men bedoelt met brommerig ;-) ) Maar geweldige track verder, ga zo door. :)
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Doen alsof je mening een feit is, top hoor xd
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
Pohh lekkere plaat. Die melodie is zoooo lekker catchy. Vind die kicks overigens juist fantastisch bij passen.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
TrixX wrote:
Solstice wrote:

Huh?!? Oké, wat een bijzonder verhaal. Ten eerste heb ik volgens mij letterlijk 1 keer gereageerd op een post van je. Dat je dan niet reageert maakt mij echt niet uit.. het was volgens mij zelfs een positieve reactie ook.. :P
Het hele crunchy kick verhaal slaat ook nergens op. Ik vind de huidige generatie kicks zelfs prima (niets alles natuurlijk) maar heb er zeker geen hekel aan. Dat jou stijl mij niet ligt, is een mening. Kwalitatief gezien is je muziek prima, maar niet voor mij weggelegd. Maar blijf vooral lekker je ding doen, zoals je ziet genieten er genoeg van jou muziek! :thumbup:
Ik denk dat de vertaling een hele andere context geeft dan is bedoelt.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Tvds wrote:beter kunne = uploade