Solstice schreef:
TrixX schreef:
Ik heb nooit wat met solstice gehad en nu ook weer niet. Haak altijd af door de slechte kicks

Bedankt aan iedereen voor de constructieve kritiek goede woorden!.
Specifiek tegen jou zeg ik: ik begrijp dat je gekwetst bent nadat je me bent gestopt met volgen omdat ik niet reageerde op je reacties op Instagram. Ik ben moe van de niet-constructieve kritiek van de "crunchy kick boomers" die vastzitten in het verleden en alleen maar willen dat artiesten kicks gebruiken die geript zijn van NC. In ''euphogvng'' en al die groepen ontstaat er een zeer giftige gemeenschap die blijft zeuren over de "kicks". Het zijn altijd dezelfden en het is duidelijk dat ik Euphoric maak voor nieuwe generaties, niet voor jullie.
Als die kicks niet goed zouden zijn, zou DWX de release van dat nummer niet toestaan.
Ik ben ook zo iemand die heel vaak kritiek heeft op kicks van verschillende artiesten. Daar zeur ik overigens alleen op hardtraxx over, ben geen lid van andere groepen.
Maar de kritiek heeft niet zo zeer iets te maken met vastzitten in het verleden of alleen maar NC kicks willen horen. Ik vind het vaak onwijs zonde van een track met een sterke melodie, prachtige sfeer, energieke mid-intro. Dat deze vervolgens 'verpest' wordt door blaffende kicks. Daar hou ik dan vaak geen lekker gevoel aan over. En ja, dat is persoonlijk / dat is een mening.
Deze track: Fantastisch
Ik luister 'm nu alleen nog op de laptop, dus kan de kicks slecht beoordelen (hoor wel een beetje wat men bedoelt met brommerig ;-) ) Maar geweldige track verder, ga zo door.