Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2024 12:15 

Hardtraxx Veteran

Solstice & Amitav - Echoes Of Another Life (DWX1638)

Label: Dirty Workz
WEB release: 01/05/2024

Tracks:
Solstice & Amitav - Echoes Of Another Life

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2024 20:41 

Hardtraxxer

Melodie heeft wat weg van 2-sidez - GOD / P. Diddy - Last Night, vette plaat weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2024 22:20 

Hardtraxx Elite

Poahhh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2024 08:03 

Hardtraxx Veteran

Heel erg sterk weer! Ook een stuk minder druk dan zijn vorige release en daardoor veel fijner in het gehoor wat mij betreft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2024 08:19 

Hardtraxx Crew

Ik vind de kicks misschien iets te brommerig voor de rest van de plaat, maar de rest is echt helemaal geweldig weer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2024 08:21 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
Poahhh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2024 09:55 

Hardtraxx Elite

Wauw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2024 14:02 

Hardtraxxer

Solstice, wat een baas! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 00:05 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ik vind de kicks misschien iets te brommerig voor de rest van de plaat, maar de rest is echt helemaal geweldig weer :loving:

Hier mee eens. Kicks vallen wat tegen. Voor de rest weer een zeer goede plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 09:46 

Hardtraxxer

Ik heb nooit wat met solstice gehad en nu ook weer niet. Haak altijd af door de slechte kicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 12:52 

Hardtraxx Veteran

Hele fijne melodie :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 14:54 

Hardtraxx Veteran

TrixX schreef:
Ik heb nooit wat met solstice gehad en nu ook weer niet. Haak altijd af door de slechte kicks :(

WATTTTTTTT
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 15:25 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
TrixX schreef:

WATTTTTTTT

Ja kan er niets aan doen, zijn sound ligt me gewoon niet.. :whistle:
Enige nr wat ik wel oké vind is 'Not Enough' met Dani Omega..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 15:38 

Hardtraxxer

Vette plaat weer, produceert als een trein deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 18:25 

Hardtraxx Elite

Hij presteert echt goed momenteel. Ik denk dat Melodic Madness ook wel invloed heeft gehad op zijn mentale boost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 18:48 

Hardtraxx Newbie

TrixX schreef:

Bedankt aan iedereen voor de constructieve kritiek goede woorden!. :thumbsup:

Specifiek tegen jou zeg ik: ik begrijp dat je gekwetst bent nadat je me bent gestopt met volgen omdat ik niet reageerde op je reacties op Instagram. Ik ben moe van de niet-constructieve kritiek van de "crunchy kick boomers" die vastzitten in het verleden en alleen maar willen dat artiesten kicks gebruiken die geript zijn van NC. In ''euphogvng'' en al die groepen ontstaat er een zeer giftige gemeenschap die blijft zeuren over de "kicks". Het zijn altijd dezelfden en het is duidelijk dat ik Euphoric maak voor nieuwe generaties, niet voor jullie.

Als die kicks niet goed zouden zijn, zou DWX de release van dat nummer niet toestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 19:07 

Hardtraxx Elite

Gespreekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 19:55 

Hardtraxxer

Solstice schreef:
TrixX schreef:

Specifiek tegen jou zeg ik: ik begrijp dat je gekwetst bent nadat je me bent gestopt met volgen omdat ik niet reageerde op je reacties op Instagram. Ik ben moe van de niet-constructieve kritiek van de "crunchy kick boomers" die vastzitten in het verleden en alleen maar willen dat artiesten kicks gebruiken die geript zijn van NC. In ''euphogvng'' en al die groepen ontstaat er een zeer giftige gemeenschap die blijft zeuren over de "kicks". Het zijn altijd dezelfden en het is duidelijk dat ik Euphoric maak voor nieuwe generaties, niet voor jullie.

Als die kicks niet goed zouden zijn, zou DWX de release van dat nummer niet toestaan.

Huh?!? Oké, wat een bijzonder verhaal. Ten eerste heb ik volgens mij letterlijk 1 keer gereageerd op een post van je. Dat je dan niet reageert maakt mij echt niet uit.. het was volgens mij zelfs een positieve reactie ook.. :P
Het hele crunchy kick verhaal slaat ook nergens op. Ik vind de huidige generatie kicks zelfs prima (niets alles natuurlijk) maar heb er zeker geen hekel aan. Dat jou stijl mij niet ligt, is een mening. Kwalitatief gezien is je muziek prima, maar niet voor mij weggelegd. Maar blijf vooral lekker je ding doen, zoals je ziet genieten er genoeg van jou muziek! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 20:09 

Hardtraxx Elite

Zin om me te laten kennen door een hardtraxx reactie KK
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 20:38 

Hardtraxx Veteran

Wat een geweldige melodieën maakt deze man :loving: Kicks vind ik eigenlijk ook niet echt storen. Melodie doet me een klein beetje denken aan 2-Sidez - God, maar ik leg wel vaker van die gekke linken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 20:41 

Hardtraxx Elite

Solstice schreef:
TrixX schreef:

Ik ben ook zo iemand die heel vaak kritiek heeft op kicks van verschillende artiesten. Daar zeur ik overigens alleen op hardtraxx over, ben geen lid van andere groepen.
Maar de kritiek heeft niet zo zeer iets te maken met vastzitten in het verleden of alleen maar NC kicks willen horen. Ik vind het vaak onwijs zonde van een track met een sterke melodie, prachtige sfeer, energieke mid-intro. Dat deze vervolgens 'verpest' wordt door blaffende kicks. Daar hou ik dan vaak geen lekker gevoel aan over. En ja, dat is persoonlijk / dat is een mening.

Deze track: Fantastisch :thumbsup: :loving:
Ik luister 'm nu alleen nog op de laptop, dus kan de kicks slecht beoordelen (hoor wel een beetje wat men bedoelt met brommerig ;-) ) Maar geweldige track verder, ga zo door. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 21:16 

Hardtraxxer

TrixX schreef:

Doen alsof je mening een feit is, top hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2024 21:40 

Hardtraxx Veteran

Pohh lekkere plaat. Die melodie is zoooo lekker catchy. Vind die kicks overigens juist fantastisch bij passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2024 11:59 

Hardtraxx Veteran

TrixX schreef:
Solstice schreef:
TrixX schreef:

Huh?!? Oké, wat een bijzonder verhaal. Ten eerste heb ik volgens mij letterlijk 1 keer gereageerd op een post van je. Dat je dan niet reageert maakt mij echt niet uit.. het was volgens mij zelfs een positieve reactie ook.. :P
Het hele crunchy kick verhaal slaat ook nergens op. Ik vind de huidige generatie kicks zelfs prima (niets alles natuurlijk) maar heb er zeker geen hekel aan. Dat jou stijl mij niet ligt, is een mening. Kwalitatief gezien is je muziek prima, maar niet voor mij weggelegd. Maar blijf vooral lekker je ding doen, zoals je ziet genieten er genoeg van jou muziek! :thumbup:

Ik denk dat de vertaling een hele andere context geeft dan is bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2024 14:49 

Hardtraxx Elite

Tvds schreef:
beter kunne = uploade
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle