Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2024 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thomvandijk15 schreef:
TrixX schreef:
Ik heb nooit wat met solstice gehad en nu ook weer niet. Haak altijd af door de slechte kicks :(


Doen alsof je mening een feit is, top hoor xd

Wat zeg jij nou weer pfffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het zelf eens met Trixx, toffe melodie maar hele doffe lege kicks verder die de kracht uit de melodie halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 19:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik begrijp niet waarom mensen kritiek hebben op de kicks. Ik vind ze fantastisch. De melodie is pakkend en de mix klinkt goed. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2024 08:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een droomplaat (L)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle