Revolting Against schreef:
SignalProd schreef:
ben ik nou gek of klinkt dit totaal niet als showtek?
Ach, wat is tegenwoordig de sound van Showtek?
Denk je dan aan FTS en Seid Ihr Bereit of aan de EDM releases? Want een nieuwe hardstyle Showtek sound anno 2024 is er (nog) niet echt.
Vind het overigens een toffe plaat, maar denk wel met behulp van wat producers uit de scene. Dat merkte je ook met Hardwell welke een uitstapje maakte naar hardstyle. Daar zat namelijk een sausje van Dr. Phunk en Sephyx overheen.
Ik vind het persoonlijk wel als Showtek klinken, hoe de melodie in elkaar steekt bijvoorbeeld. De kicks zijn dikke prima, maar redelijk standaard. Heeft nog niet echt een eigen Showtek kenmerk. De plaat zelf vind ik wel lekker, maar zal hem niet zo vaak opzetten. Vind het bijvoorbeeld jammer dat de tweede climax identiek is aan de eerste.
Wouter is een ijzersterke producer en weet echt wel hoe hij moet produceren, dus ALS ze met andere producers in de studio zouden zitten, dan zou ik het niet per se meteen hulp noemen. Ik denk zelf dat ze met Sub Zero in de studio zitten, omdat ik denk dat ik wat van hun in de platen hoor. Kan aan mij liggen