Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:20 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Je hoort duidelijk aan dit nummer dat Showtek gewoon extreem goede producers zijn. Ze gaan alleen volledig de verkeerde kant op. Als ze er nou ook een vlammende hardstyle remix van zouden maken zou dat echt een vet nummer kunnen worden. Het zit gewoon heel goed in elkaar maar het is zo slap en soft. Eeuwig zonde. Beter maakt Wildstylez een remix :)



hoezo gaan ze de verkeerde kant op? omdat het niet de stijl is van je?
een hardstyle nummer hoeft niet alleen maar 'hard te gaan'
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eigenlijk wel, anders kunnen we het woord hard uit hardstyle wel weghalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Je hoort duidelijk aan dit nummer dat Showtek gewoon extreem goede producers zijn. Ze gaan alleen volledig de verkeerde kant op. Als ze er nou ook een vlammende hardstyle remix van zouden maken zou dat echt een vet nummer kunnen worden. Het zit gewoon heel goed in elkaar maar het is zo slap en soft. Eeuwig zonde. Beter maakt Wildstylez een remix :)



hoezo gaan ze de verkeerde kant op? omdat het niet de stijl is van je?
een hardstyle nummer hoeft niet alleen maar 'hard te gaan'


Het is geen hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welke Kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!

Showtek en zagen zijn 2 woorden die allang niet meer bij elkaar passen. Ik vind dit ook echt luistermuziek.

Geloof mij, dit ging best lekker.
Maar goed ik was dan ook al aardig de weg kwijt toen ie langs kwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
eigenlijk is deze track gewoon hardtrance.. en HS was in het begin ook net HT. dus dan zou volgens jou HS weer terug ontwikkelen tot HT? :P


Ga eerst maar eens ff echte hardtrance luisteren en kom dan ff terug wtf xD

En als dit geen hardstyle is, weg met dat topic dan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is typisch een instap nummer in de hardstyle scene :/ hierdoor komen als maar meer broekjes naar de feesten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Welke Kicks?


Deze kicks dreunen echt superhard ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Pete schreef:
Welke Kicks?


Deze kicks dreunen echt superhard ;-)

Noem eens 1 softere kick binnen de hardstyle zoals we die nu kennen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Je hoort duidelijk aan dit nummer dat Showtek gewoon extreem goede producers zijn. Ze gaan alleen volledig de verkeerde kant op. Als ze er nou ook een vlammende hardstyle remix van zouden maken zou dat echt een vet nummer kunnen worden. Het zit gewoon heel goed in elkaar maar het is zo slap en soft. Eeuwig zonde. Beter maakt Wildstylez een remix :)



hoezo gaan ze de verkeerde kant op? omdat het niet de stijl is van je?
een hardstyle nummer hoeft niet alleen maar 'hard te gaan'

Dude..

Dit is een hardstyle forum. Ik redeneer dan ook als hardstyle fan. Ik concludeer dat Showtek steeds softer gaat produceren, en daardoor valt hun style nu niet meer binnen het hokje hardstyle. Dat is dan dus automatisch de verkeerde kant, aangezien 'de goede kant' voormij minimaal betekent dat het binnen het hokje hardstyle zou moeten vallen. Verder: Zie Lyst.

edit: excuus voor dubbelpost, voeg maar samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Titatovenaar schreef:
Pete schreef:
Welke Kicks?


Deze kicks dreunen echt superhard ;-)

Noem eens 1 softere kick binnen de hardstyle zoals we die nu kennen?


Sarcasme maat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:24 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem vet! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee was niet sarcastisch .. Deze plaat heeft echt superveel diepe laag en op een feest doen ze het geweldig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 18:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Nee was niet sarcastisch .. Deze plaat heeft echt superveel diepe laag en op een feest doen ze het geweldig :)

Dat zeg ik maar niemand gelooft mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit valt niet echt meer onder Hardstyle, dus snap eigenlijk niet zo goed waarom dit hier nog word geplaatst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Je hoort duidelijk aan dit nummer dat Showtek gewoon extreem goede producers zijn. Ze gaan alleen volledig de verkeerde kant op. Als ze er nou ook een vlammende hardstyle remix van zouden maken zou dat echt een vet nummer kunnen worden. Het zit gewoon heel goed in elkaar maar het is zo slap en soft. Eeuwig zonde. Beter maakt Wildstylez een remix :)

Showtek heeft al enige tijd geleden aangegeven dat ze geen Hardstyle meer maken, maar gewoon muziek die ze vet vinden. Dit past dus niet onder het kopje Hardstyle en ik vindt prima dat ze dat toendertijd hebben gezegd. Kan d'r ook geen discussie meer ontstaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit een leuk nummertje om af en toe te horen.
Niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Je hoort duidelijk aan dit nummer dat Showtek gewoon extreem goede producers zijn. Ze gaan alleen volledig de verkeerde kant op. Als ze er nou ook een vlammende hardstyle remix van zouden maken zou dat echt een vet nummer kunnen worden. Het zit gewoon heel goed in elkaar maar het is zo slap en soft. Eeuwig zonde. Beter maakt Wildstylez een remix :)

Showtek heeft al enige tijd geleden aangegeven dat ze geen Hardstyle meer maken, maar gewoon muziek die ze vet vinden. Dit past dus niet onder het kopje Hardstyle en ik vindt prima dat ze dat toendertijd hebben gezegd. Kan d'r ook geen discussie meer ontstaan. :)


Lezen. Boven je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Nee was niet sarcastisch .. Deze plaat heeft echt superveel diepe laag en op een feest doen ze het geweldig :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mijn ding. Op zich wel een goede track. Alleen het ligt mij totaal niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:09 
 

Krijg dit nr echt niet meer uit m'n kop nadat Alphaverb 'm draaide afgelopen Zaterdag, heerlijk plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle of niet, ik vind van niet. Maar Vind het iig een heerlijke plaat. Beetje te vergelijken met de stijl van Breakbeat Junkie, wat ik ook een prima luisterplaat vond!

En mensen die zeggen dat hierdoor de hardstyle scene te commercieel vinden worden etc. praten onzin, want ze geven zelf aan dat ze geen hardstyle meer produceren, maar harddance ;).

Als dit het genre gaat worden van hun nieuwe album ben ik tevreden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:34 
 

Luca77 schreef:
En mensen die zeggen dat hierdoor de hardstyle scene te commercieel vinden worden etc. praten onzin, want ze geven zelf aan dat ze geen hardstyle meer produceren, maar harddance ;).



Hetgene waar ik denk dat mensen moeite mee hebben is dat Showtek harddance produceren onder hun Showtek alias. Showtek is/was een van de grootste hardstyle artiesten en dus associƫren mensen deze muziek met hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoorde hem net voor het eerst, vond hem ook wel lekker :thumbsup: Mooie stem, lekker zomers, geen hardstyle natuurlijk maar dat hoeft ook niet en dat is ook helemaal niet meer de bedoeling van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 18:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heeeerlijke vocals heerlijke drive lekker zomers !! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle