Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 21:32 
 
Hardtraxxer

Vond em veth op 7th Sunday!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 13:07 
 
Hardtraxx Newbie

Anco schreef:
Vond em veth op 7th Sunday!


Iemand heeft hem online gezet :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 13:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is al gewoon een officiele preview hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 16:56 
 
Hardtraxxer

Leuk melodietje, leuke synth maar die kick is gewooon drie keer niks :cry:
Voorderest: Leuk nummer om naar te luisteren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere track!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:51 
 
Hardtraxxer

Neliis schreef:
Laat ze asjeblieft trance maken ofzo, dit is niet aan te horen, commerciƫle prutsers :thumbdown:


Als de hardstylescene commercieel gaat worden, dan is Showtek toch een grote aanstichter hoor! :P
Nu dat gedoe met die jump ook voorbij is, hoor je er op tv, radio ed NIETS meer van.

En Showtek is onder een andere naam verder gegaan samen met Tiesto en nog iemand :P Boys Will Be Boys! Klinkt wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ze niet meer op Q/b2s feesten staan :) . Tot 2007 waren ze wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit hoort NIET op een hardtraxx forum thuis.. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Waarom wordt dit hier nog gepost? Het is toch geen hardstyle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoort duidelijk aan dit nummer dat Showtek gewoon extreem goede producers zijn. Ze gaan alleen volledig de verkeerde kant op. Als ze er nou ook een vlammende hardstyle remix van zouden maken zou dat echt een vet nummer kunnen worden. Het zit gewoon heel goed in elkaar maar het is zo slap en soft. Eeuwig zonde. Beter maakt Wildstylez een remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!

Ik vind het ook een fijne plaat, niet echt om los op te gaan, maar gewoon om te luisteren. Ik sluit me ook aan bij lyst, je hoort gewoon dat dit een goede productie is, als ik deze live hoorde echter, zou ik niet weten wat ik ermee moest doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!

Showtek en zagen zijn 2 woorden die allang niet meer bij elkaar passen. Ik vind dit ook echt luistermuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is ook gewoon een leuke plaat, maar zou er echt niet op los kunnen gaan.. Daar is ie wat die softie voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Ik vind het wel lekker verfrissend om wat Showtek te luisteren, tracks zitten altijd goed in elkaar.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neliis schreef:
Laat ze asjeblieft trance maken ofzo, dit is niet aan te horen, commerciƫle prutsers :thumbdown:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Mooie Arnold!

Ik had hem vandaag eens beluisterd, dit past inderdaad niet meer in het hokje hardstyle maar het luistert wel gewoon lekker weg. Helaas kunnen sommigen mensen zich er nooit over heen zetten dat hun stijl gewoon veranderd is. :cry:

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat het op DMW als hardstyle label gereleased wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:36 
 
Artiest

Ik wil niet weer heel erg tegen de stroming in gaan, maar dit kan je toch nog gewoon hardstyle noemen qua opbouw, ritme, sounds etc.
Showtek is altijd een andere stijl geweest, deze plaat kun je makkelijk draaien in een euforisch of mainstream setje hoor. Lekker nummer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:59 
 
Hardtraxxer

deze track is ook gewoon vet! beter dan al die andere releases van de laatste tijd. eens wat nieuws.

track past prima in je set tussen de eerste paar nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
dawasiknie schreef:
Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!

Ik vind het ook een fijne plaat, niet echt om los op te gaan, maar gewoon om te luisteren. Ik sluit me ook aan bij lyst, je hoort gewoon dat dit een goede productie is, als ik deze live hoorde echter, zou ik niet weten wat ik ermee moest doen.

Leuk dat je bij mij aansluit, maar naar mijn weten heb ik niets over deze release gezegd? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:20 
 
Hardtraxx Newbie

Skedoedelefloeps schreef:
Ik wil niet weer heel erg tegen de stroming in gaan, maar dit kan je toch nog gewoon hardstyle noemen qua opbouw, ritme, sounds etc.
Showtek is altijd een andere stijl geweest, deze plaat kun je makkelijk draaien in een euforisch of mainstream setje hoor. Lekker nummer ^^


Hier ben ik het helemaal mee eens!! waarom denken hier zoveel mensen in hokjes? sommige beginne te zeiken als er een 12 in een dozijn track is, en dan is het een keer een beetje orgineel, en dan is het ineens niet meer volwaardige hardstyle, terwijl de elementen er toch wel inzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:39 
 
Hardtraxxer

Sound Division schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik wil niet weer heel erg tegen de stroming in gaan, maar dit kan je toch nog gewoon hardstyle noemen qua opbouw, ritme, sounds etc.
Showtek is altijd een andere stijl geweest, deze plaat kun je makkelijk draaien in een euforisch of mainstream setje hoor. Lekker nummer ^^


Hier ben ik het helemaal mee eens!! waarom denken hier zoveel mensen in hokjes? sommige beginne te zeiken als er een 12 in een dozijn track is, en dan is het een keer een beetje orgineel, en dan is het ineens niet meer volwaardige hardstyle, terwijl de elementen er toch wel inzitten.


omdat iedereen hier maar voor die gore rauwe hardstyle is (volgens mij). zal wel zijn omdat de jonge garde hier pas hardstyle is aan het luisteren,

mja.. hoe een track zelf in elkaar steekt hoor je hier niet langs komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:04 
 
Hardtraxxer

heerlijk nummerke!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker hoor :thumbup: Hardstyle mag wel zo breed gaan van mij.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle