Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 10:07 
 
Hardtraxxer

Showtek & Earl St. Clair - Dear Hardstyle (Q349)

Label: Q-Dance Music
WEB release: 29/11/2023

Tracks:
Showtek & Earl St. Clair - Dear Hardstyle

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel een superlekkere track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippenvel tijdens de stream, erg goed als eerste track op Qlimax :woot: . Break wel wat lang.. Als dit de sound een beetje is op het album, ben ik blij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 14:22 
 
Hardtraxxer

Snap echt niet wat hier zo speciaal aan is. Nostalgie zal wel een grote rol spelen online. Moeilijk lange break, slappe kicks en een climax die zowat 1:1 DBSTF klinkt. En dat door elkaar heen praten tijdens het zelf mcen. Pffff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Snap echt niet wat hier zo speciaal aan is. Nostalgie zal wel een grote rol spelen online. Moeilijk lange break, slappe kicks en een climax die zowat 1:1 DBSTF klinkt. En dat door elkaar heen praten tijdens het zelf mcen. Pffff.

Tja Emre, het zal gewoon je smaak niet zijn denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Snap echt niet wat hier zo speciaal aan is. Nostalgie zal wel een grote rol spelen online. Moeilijk lange break, slappe kicks en een climax die zowat 1:1 DBSTF klinkt. En dat door elkaar heen praten tijdens het zelf mcen. Pffff.



het is een stijl hardstyle die er bijna niet meer is en toch erg gemist wordt. dat maakt het waarschijnlijk zo veel meer speciaal voor velen.

Plus slappe kicks? valt wel mee hoor. Deze kicks klinken niet hard nee maar dat betekend niet dat ze slap zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 19:32 
 
Hardtraxx Crew

Zaagkick schreef:
Snap echt niet wat hier zo speciaal aan is. Nostalgie zal wel een grote rol spelen online. Moeilijk lange break, slappe kicks en een climax die zowat 1:1 DBSTF klinkt. En dat door elkaar heen praten tijdens het zelf mcen. Pffff.

Ben het hier wel mee eens ja, maar zal inderdaad wel een smaak dingetje zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Release is al binnenkort :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 11:34 
 
Hardtraxxer

kippenvel :yes: :yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er niet kapot van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, ontzettend fijn plaatje dit :loving: Benieuwd naar het album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 12:33 
 
Hardtraxxer

Heel fijn plaatje, set op Qlimax was sowieso lekker, de collebs klinken ook prima.
Maar kan iemand mij vertellen wat ze precies bedoelen met ze zijn terug, ze hebben net nog een album gereleased, geen Hardstyle overigens, maar zijn ze helemaal terug in de Hardstyle scene of beide EDM en Hardstyle en gaan ze weer vaker draaien op Hardstyle feesten zoals een Decibel / Defqon enzovoorts????
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Zaagkick schreef:
Snap echt niet wat hier zo speciaal aan is. Nostalgie zal wel een grote rol spelen online. Moeilijk lange break, slappe kicks en een climax die zowat 1:1 DBSTF klinkt. En dat door elkaar heen praten tijdens het zelf mcen. Pffff.

Tja Emre, het zal gewoon je smaak niet zijn denk ik?


En geen zaagkick :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poehhh hier werd ik blij van. Bracht me even terug naar 2008/2009 toen ik net begon met hardstyle luisteren :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Heel fijn plaatje, set op Qlimax was sowieso lekker, de collebs klinken ook prima.
Maar kan iemand mij vertellen wat ze precies bedoelen met ze zijn terug, ze hebben net nog een album gereleased, geen Hardstyle overigens, maar zijn ze helemaal terug in de Hardstyle scene of beide EDM en Hardstyle en gaan ze weer vaker draaien op Hardstyle feesten zoals een Decibel / Defqon enzovoorts????


Ze komen met een hardstyle album begin 2024. Weet niet of ze ook echt op hs feestjes terug komen, maar zou je haast denken als ze een album releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik bijzonder vind is dat ze zaterdag dit groots aankondigde en een verhaal vertelde dat Hardstyle altijd in hun hart zal zijn en dat ze de fans nooit zullen vergeten. Vervolgens hebben ze wel bijna 10 jaar lang de fans geditched
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat valt ook wel mee toch.

Ze zitten nou eenmaal in de EDM en wonen in amerika. Maar af en toe hebben ze zich zeker nog laten horen in de hardstyle. Zoals XQ Legends, Defqon 2017, collab met TNT, collab met tweekaz en tnt, optreden op knock-out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Release 27 november (Bron: Q-Dance) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begin deze steeds toffer te vinden.
Het wekt een heerlijk euforisch gevoel op. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2023 05:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nostalgie en oprecht een heel dik nummer :drool:

Zie deze door de snelle release nog wel in de top 10 van 2023 eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2023 17:30 
 
Hardtraxxer

Nu een aantal keer beluisterd en ik moet zeggen, dit is toch wel écht die oude Showtek voor mij hoor. Ook blij verrast met de andere nieuwe platen van Showtek. Deze plaat is een prachtig anthem voor hardstyle. En, de plaat is 4:33 min lang :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo deze is wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh wat een fijn plaatje :loving:
Misschien niet technisch de beste plaat ooit maar qua gevoel en sfeer eindigt deze heel hoog op de lijst van dit jaar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2023 10:55 
 
Hardtraxxer

Nostalgie in een nieuw jasje :loving: zo fijn :drool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle