Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Geweldig dit :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
View on YouTube

Voelt voor mij een beetje als Coone in een ander jasje qua vocals en dergelijke. Denk live wel heel tof om zo te laten horen, maar voor de playlist is het niet mijn ding.
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Wat een ongelofelijk fijn nummer dit! :loving:
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Best oke plaatje, lang niet zo enthousiast als sommige andere mensen hier maar ik heb dan ook niet de nostalgische gevoelens bij Showtek die de meeste hier wel hebben :P
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Fantazoo wrote:Best oke plaatje, lang niet zo enthousiast als sommige andere mensen hier maar ik heb dan ook niet de nostalgische gevoelens bij Showtek die de meeste hier wel hebben :P
Ja hier mee eens, doet me eigenlijk helemaal niks.
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
Videoclip doet me denken aan die van Takin It Back van Headhunterz. Mooie tijden hebben we beleefd met deze muziek! Nostalgie Level 100 natuurlijk. Maar net als wat Zany zei in de PLAFONDDIENST podcast, Hardstyle mag wel weer meer gevoel krijgen, en dat is bij deze plaat zeker gelukt. :thumbsup:
Last edited by SQREUR on 29 Nov 2023 19:35, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Verplaatst.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Op de bromkicks na is dit echt helemaal geweldig, meer van dit graag! :loving:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 37 minutes ago
vet :loving:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Heel erg vet dit :worship: :loving: :yay:
Heerlijk classic gevoel in de midintro. Doet me een beetje denken aan de eerste track die ze draaide tijdens In Qontrol 2008.
View on YouTube
@3:15

Enige jammer van Dear Hardstyle vind ik het einde, die 2e climax had van mij wel door mogen lopen tot het eind. Nu fade ie wat onverwachts uit.
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 1 day ago
op de outro na wel heerlijk plaatje.
Kom niet in de flow na zo'n heerlijke middenstukje.
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Vind die melodie echt heerlijk :loving:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Direct kippenvel bij deze plaat. Voor mij een instant TOTY. Mede door de nostalgie.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
makrooy wrote:Poehhh hier werd ik blij van. Bracht me even terug naar 2008/2009 toen ik net begon met hardstyle luisteren :love:
Blijf hier nog steeds bij. Fantastische track. TOTY waardig haast (L)
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
:worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Doet me niet heel veel, break is veel te lang. Heb vroeger ook niet enorm veel met Showtek gehad.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 9 minutes ago
Erg lange break en vind de vocals echt heel erg cringe, maar verder is dit wel een hele toffe plaat :)
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Zoals hierboven ook al gezegd: een wel erg lange break. Maar goed, mooi tijd om even te zeiken of drinken te halen. Ben je weer op tijd voor het wél toffe gedeelte.
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2018
last seen Feb 2026
Dit is geweldig!

Toen ik in 2006 begon met hardstyle heb ik ze regelmatig gezien en dit brengt veel nostalgische gevoelens terug. Gaat hoog eindigen dit jaar!
2 posts member since 2023
last seen Dec 2023
Fijne plaat! De melodie pakt mij (nog) niet helemaal maar misschien gaat dat nog komen. Kicks zijn on point maar de break is inderdaad wat lang. Ach, er valt altijd wel iets te zeiken he... :loving: :clap:
ULTIMO wrote:Misschien niet technisch de beste plaat ooit maar qua gevoel en sfeer eindigt deze heel hoog op de lijst van dit jaar :loving:
Bedoel je dan qua arrangement? Er gebeurd niet veel spannends nee, dat klopt. Maar productie technisch gezien klopt het aan alle kanten. :bomb: