Hardtraxx Veteran

precies, dat soort gedoe :P

:list:
Hardtraxx Addict

Ravenwood schreef:
heady is juist hun voorbeeld xD
ik denk eerder NC dan, als je al kijkt hoe mensen reageerden op Surge of Power...

De "haters" vonden dat nummer juist goed..
Hardtraxxer

haha lach me hier echt dood om >.<
Hardtraxx Veteran

Ik kan begrijpen dat iemand Showtek niet kan waarderen, ik doe het echter wel. Uiteraard vond ik ook 2 Late en Hold Us Back helemaal niets, maar Dominate remix, HS Revolution Remix en de paar dingetjes die ik over dit album gehoord heb... Klinkt allemaal wel prima. Niet hard, maar wel prima!
Donateur

Met Black en Partylover is ook niks mis hoor. Prima plaatjes. Zit geen harde kick ofzo in, maar dat hoeft ook niet. Showtek weet zich wel te onderscheiden zo. Alleen jammer dat 90% dat hier meteen onder het kopje "veel te commercieel" knalt.
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Met Black en Partylover is ook niks mis hoor. Prima plaatjes. Zit geen harde kick ofzo in, maar dat hoeft ook niet. Showtek weet zich wel te onderscheiden zo. Alleen jammer dat 90% dat hier meteen onder het kopje "veel te commercieel" knalt.

wij zitten op 1 lijn ^^
Donateur

Ik heb een goed vertrouwen in dit album
omdat ze al een een album hebben gemaakt en die ook een knaller was

Is er nu al meer info over?

Dj rudestylez schreef:
dawasiknie schreef:

wij zitten op 1 lijn ^^

Showtek doet het laatste tijd slecht, enkele goede titels: Partylover, Early Soundz, Black. 3 Tha Hard Way, Raver, Shout Out en mss nog Skitzo
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Dj rudestylez schreef:
dawasiknie schreef:

wij zitten op 1 lijn ^^

Showtek doet het laatste tijd slecht, enkele goede titels: Partylover, Early Soundz, Black. 3 Tha Hard Way, Raver, Shout Out en mss nog Skitzo

ja en hoeveel slechte hebben ze daar tussen gemaakt? :P
niks tegen showtek, pioniers van de hardstyle, verdienen respect.
Hardtraxxer

niks tegen showtek, pioniers van de hardstyle, verdienen respect.[/quote]
:worship: amen
Hardtraxx Veteran

Dj rudestylez schreef:

:worship: amen[/quote]

Showtek pioneers van Hardstyle? hahahahahahah
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Dj rudestylez schreef:

:worship: amen

Showtek pioneers van Hardstyle? hahahahahahah[/quote]

showtek zijn zeker 1 van de pioneers van de hardstyle. lambal, kerel altijd slim proberen over te komen. 9 van de 10 keer dat ik een van je post lees denk ik ''WTF'' praat hij nou weer voor een onzin
Hardtraxx Addict

Dakpan doet zich op internet stoer omdat 'ie in het echte leven helemaal niks is. ;)
Hardtraxxer

Arthurhoihoi schreef:
Dakpan doet zich op internet stoer omdat 'ie in het echte leven helemaal niks is. ;)

nee en wat is dit voor praat dan >.<
Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:

Hoor dat mannetje nou praten. Serieus wat voor uitspraak is dat? Je kent me totaal niet je kent niet eens me voornaam dus vertel me, waarom die uitspraak? Omdat je niet tegen mijn mening kan? :')
Zal nu wel weer OT gezeik komen maar ik wel nu echt een reactie. Desnoods via PM.
Hardtraxx Addict

Was benieuwd naar je reactie :') Maargoed, verder over Showtek
Hardtraxxer

Ff 2 trackjes erbij:

Showtek - Freak
Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers RMX)

:surrender: :surrender:
Hardtraxxer

We Speak Music, weer lekkere track, kijk uit naar de cd. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Die NC remix is wel lekker:D!
Hardtraxxer

Taxi schreef:
Showtek - Freak
http://www2.zippyshare.com/v/31963069/file.html

Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
http://www2.zippyshare.com/v/98187662/file.html

Showtek - TBA
http://www2.zippyshare.com/v/32502994/file.html

Best leuk :)

Volgens mij heb ik die tracks net zelf gerecord en geupload maar niet op zippy :whistle: :surrender:
Hardtraxx Veteran

We Live For The Music (NC Remix) is wel vet :thumbsup:
Donateur

Die Noisecontrollers-remix is wel heerlijk zeg, lekker in de stijl van hun releases van 2 jaar terug. Mooie shit!
Misschien wordt dit van alle albums die dit jaar uit gekomen zijn wel de beste, het grote voordeel is dat aan dit album helemaal niks wordt gehyped omdat Showtek die periode al lang achter zich heeft gelaten.
Donateur

Freak & die NC Remix van WLFTM klinken nog wel vet, nu nog wachten op de andere nummers en dan koop ik het album misschien wel. Tot hier toe klinkt het wel prima :thumbup:
Donateur

van wat ik tot nu toe gehoord hebt klinkt dit album echt super goed.
denk ook wel dat ik deze ga halen. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Er word NIET met (semi) volle linkjes gestrooid aub. Liever de bron.

http://www.analogueplayersinadigitalworld.com/
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle