Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:53 
 
Hardtraxxer

Scavenger - The Blackout (IMP058)

Label: ImpMusic
WEB release: 24/08/2012

A1. The Blackout


Samples:





Bron: Mezelf

Soundcloud versie is wel niet de allerlaatst gemasterde/gemixte versie. Die komt nog op mijn youtube kanaal maar ik heb wat problemen met de video te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Niet verkeerd hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 23:04 
 
Hardtraxx Addict

Gefeliciteerd.

Ik kan het nu niet hard beluisteren, maar het lijkt alsof er in het laag nogal wat rommelt wanneer de kick pitched. Heb het youtube filmpje beluisterd dus weet niet of het aan youtube ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 23:18 
 
Hardtraxx Newbie

hmm.. ik hoor een bekende melodie, kan er alleen ff niet opkomen welke...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 10:59 
 
Hardtraxxer

Kevinnn87 schreef:
hmm.. ik hoor een bekende melodie, kan er alleen ff niet opkomen welke...

Een nummer van noisecontrollers inderdaad op het begin, Astral als ik me niet vergis. Voor de rest erg goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dutchiedutch schreef:
Kevinnn87 schreef:
hmm.. ik hoor een bekende melodie, kan er alleen ff niet opkomen welke...

Een nummer van noisecontrollers inderdaad op het begin, Astral als ik me niet vergis. Voor de rest erg goed bezig!

Eerder de melodie-climax van Alphaverb ft. Intractable One - C (Crowd Analyzer)



@ 2.19

Hoor Astral er inderdaad ook wel een beetje in, de kicks pitchen bijna hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt ook op AVIO - Triangle of Life
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hier is toch niks aan.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

is er nou niemand die hoort hoe raar die kicks gaan? wat de fuck is er met die subbass? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 21:32 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
is er nou niemand die hoort hoe raar die kicks gaan? wat de fuck is er met die subbass? :lol: :lol: :lol:


Ik hoorde het ookal maar was te lui om een comment te plaaten -.-

Maar idd, als hij omlaag pitched gaat er vanalles mis, en ophoog dan is er amper bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 00:58 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Lijkt ook op AVIO - Triangle of Life


Lijkt er wel erg veel op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:56 
 
Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
Case Dj schreef:
is er nou niemand die hoort hoe raar die kicks gaan? wat de fuck is er met die subbass? :lol: :lol: :lol:


Ik hoorde het ookal maar was te lui om een comment te plaaten -.-

Maar idd, als hij omlaag pitched gaat er vanalles mis, en ophoog dan is er amper bass.

Dit dus. Dat mensen dit uit willen brengen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 01:24 
 
Hardtraxxer

In de eerste plaats weet ik dat de kicks nog niet perfect zijn. Het is ook verre van makkelijk.
Ten tweede was het zeker niet de bedoeling om de melodie ergens op te laten lijken. Triangle of life had ik zelfs nog nooit gehoord. En eerlijk gezegd hoor ik ook geen overeenkomst met astral of tol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ScavengerDJ schreef:
In de eerste plaats weet ik dat de kicks nog niet perfect zijn. Het is ook verre van makkelijk.


Waarom release je het dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 02:11 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:
ScavengerDJ schreef:
In de eerste plaats weet ik dat de kicks nog niet perfect zijn. Het is ook verre van makkelijk.


Waarom release je het dan?

Moet ik even kwalitatief zijn als Headhunterz om iets te releasen dan? :)
Heb ik altijd een rare redenering gevonden.
Ik hoef niet beschaamd te zijn over iets waar zoveel werk is ingekropen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 06:53 
 
Hardtraxxer

ScavengerDJ schreef:
Maximize schreef:
ScavengerDJ schreef:
In de eerste plaats weet ik dat de kicks nog niet perfect zijn. Het is ook verre van makkelijk.


Waarom release je het dan?

Moet ik even kwalitatief zijn als Headhunterz om iets te releasen dan? :)
Heb ik altijd een rare redenering gevonden.
Ik hoef niet beschaamd te zijn over iets waar zoveel werk is ingekropen.


Dat kicks moeilijk zijn weet iedereen wel maar je kick bepaalt groot en deels je track, als je kicks flut zijn wordt de rest er niet beter op.

(dat is tenminste m'n mening)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:30 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
De kicks zijn niet flut hoor, best goed zelfs. Alleen het pitchen gaat niet helemaal goed, daarbij valt de bass weg.


Zeg ook niet echt dat de kicks hierin flut zijn hoor :P sommige tracks zijn de kicks wel slap/flut/waardeloos en voor mij persoonlijk haalt dat de track naar beneden. (en ik was niet bepaald wakker toen ik dat poste) maar klopt wat je zegt.

-
@ScavengerDJ
Over dat kwalitatief zijn als Headhunterz, dat hoef je inderdaad niet maar je hoort toch zelf dat er van alles mis gaat als het gaat pitchen.. in die toestand zou je dat niet meteen moeten release maar er nog ff langer aanwerken..

Practice makes perfect toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:58 
 
Hardtraxxer

Misschien wel ja, maar het was nog veel erger toen ik eraan begon. Op een bepaald punt moet je ook kunnen stoppen. Mijn volgende kicks klinken in ieder geval (naar mijn mening) beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:14 
 
Hardtraxx Elite

klopt niks van het pitchen. klinkt voor geen meter. Synth en melodie is wel lekker als daar een goede kick onder zat had je een prima track ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ScavengerDJ schreef:
Misschien wel ja, maar het was nog veel erger toen ik eraan begon. Op een bepaald punt moet je ook kunnen stoppen. Mijn volgende kicks klinken in ieder geval (naar mijn mening) beter.


Vindt het een beetje een slap argument eigenlijk, 'op een bepaald punt moet je stoppen', misschien verschillen de meningen hierover, maar ik vindt dit nog totaal niet releasewaardig. Synths kunnen voller, klinkt wat leeg en inderdaad de kicks klinken nergens naar.. zou het eerder onder eigen producties zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hard Society schreef:
ScavengerDJ schreef:
Misschien wel ja, maar het was nog veel erger toen ik eraan begon. Op een bepaald punt moet je ook kunnen stoppen. Mijn volgende kicks klinken in ieder geval (naar mijn mening) beter.


Vindt het een beetje een slap argument eigenlijk, 'op een bepaald punt moet je stoppen', misschien verschillen de meningen hierover, maar ik vindt dit nog totaal niet releasewaardig. Synths kunnen voller, klinkt wat leeg en inderdaad de kicks klinken nergens naar.. zou het eerder onder eigen producties zetten ;)


Ik vind het argument 'op een bepaald punt moet je stoppen' ook behoorlijk onzin. je wilt toch dat je track perfect is naar jou mening? en dan wacht je maar met een release. als je track naar jou mening maar perfect is. niet zo van. zo vind ik het wel aardig dus release ik het maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Hard Society schreef:
ScavengerDJ schreef:
Misschien wel ja, maar het was nog veel erger toen ik eraan begon. Op een bepaald punt moet je ook kunnen stoppen. Mijn volgende kicks klinken in ieder geval (naar mijn mening) beter.


Vindt het een beetje een slap argument eigenlijk, 'op een bepaald punt moet je stoppen', misschien verschillen de meningen hierover, maar ik vindt dit nog totaal niet releasewaardig. Synths kunnen voller, klinkt wat leeg en inderdaad de kicks klinken nergens naar.. zou het eerder onder eigen producties zetten ;)


Ik vind het argument 'op een bepaald punt moet je stoppen' ook behoorlijk onzin. je wilt toch dat je track perfect is naar jou mening? en dan wacht je maar met een release. als je track naar jou mening maar perfect is. niet zo van. zo vind ik het wel aardig dus release ik het maar.


Ik vindt ook dat er tegenwoordig te gemakkelijk gereleased kan worden.. Dat heeft ook invloed op de kwaliteit die je tegenwoordig wel eens hoort denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:04 
 
Hardtraxx Addict

Opzich geen hele slechte release hoor, alleen de kick moet je fixen (of voor je volgende release..) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:31 
 
Hardtraxxer

Dat het kwalitiatief niet perfect is wil helemaal niet zeggen dat ik er niet tevreden over ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:34 
 
Hardtraxx Addict

Je gaf zelf aan dat je de kick niet goed vindt. vond je dat ook al toen je de track opstuurde?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle