Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Je gaf zelf aan dat je de kick niet goed vindt. vond je dat ook al toen je de track opstuurde?


dit dus. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:37 
 
Hardtraxxer

Ja ikvond de kick toen al niet perfect. Het is geen NC kick ofzo dus nee hij was niet perfect... Ik zeg toch net dat ik het kwalitatief niet perfect hoef te vinden om er tevreden over te zijn? En zo vreselijk slecht vind ik hem welf nu niet, behoorlijk goed zelfs. Hoe hard er ook gegaan wordt om gelijk te krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

daar is ook niks mis mee, als jij hem goed vind. is het toch goed genoeg. maar we wijzen je er alleen op dat de bass in je kick verre van goed is. we bepalen echt niet hoe jij je kicks maakt. dat moet je allemaal zelf maar doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Aii die kicks ja.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 00:02 
 
Hardtraxx Elite

http://www.hardstyle.com/scavenger/the-blackout/org
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik begrijp de scavenger wel, hij heeft hier waarschijnlijk hard aan gewerkt en ik snap best goed dat hij dat harde werk op de markt gooit
Het is voor ons ook heel makkelijk om te oordelen.

Kaas van de lidl is immers ook geen kaas van de kaasboer toch ;)

Kwalitatief niet hoogstaand maar zeker niet verkeerd. Ga zo door in ieder geval je weet in ieder geval dat de kick niet helmaal OK is, daar kun je dus aan werken

Gefeliciteerd met je release ! op naar de volgende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je aan iets gewerkt hebt en heel erg trots op bent dan moet je het gewoon releasen.
Ik wou dat ik al zo kon produceren, kwa sounddesign zit het gewoon goed in elkaar, alleen aan de kick moet nog heel wat aan gebeuren maar dat komt wel goed zo te horen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay schreef:
ik begrijp de scavenger wel, hij heeft hier waarschijnlijk hard aan gewerkt en ik snap best goed dat hij dat harde werk op de markt gooit
Het is voor ons ook heel makkelijk om te oordelen.

Kaas van de lidl is immers ook geen kaas van de kaasboer toch ;)

Kwalitatief niet hoogstaand maar zeker niet verkeerd. Ga zo door in ieder geval je weet in ieder geval dat de kick niet helmaal OK is, daar kun je dus aan werken

Gefeliciteerd met je release ! op naar de volgende.


Je hebt zeker wel een punt hoor, niks op aan te merken, maar het komt bij scavenger over alsof hard werken ook altijd gelijk goed is, voor een producer is het hard werken en er komt gigantisch veel frustratie bij kijken... Denk je eindelijk iets lekkers te hebben, luister je het na een uurtje weer, is het toch weer niet hoe je het wilt hebben. En ik meot zeggen dat de ene producer het anders aanpakt dat de ander, als je kijkt naar bv The Vision, die begon ook met mindere tracks en door veel ervaring een leerzame dingen zijn zijn tracks ook beter geworden.

Zelf produceer ik ook al een lange tijd en ik wacht nog steeds tot ik zelf 100% tevreden ben met mijn eigen tracks. Nu heb ik megaveel dingen liggen die neit naar mijn zin zijn en ik die later misschien oppak. tuurlijk het is leuk om iets als dit te releasen en jezelf het gevoel te geven dat je toch een klein stapje verder bent, maar ik denk dat je ook moet nagaan, als dit gedraaid wordt ergens hoe het dan klinkt.. :)

Of zie ik het verkeerd? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 00:26 
 
Hardtraxxer

Hard Society schreef:
Jay schreef:
ik begrijp de scavenger wel, hij heeft hier waarschijnlijk hard aan gewerkt en ik snap best goed dat hij dat harde werk op de markt gooit
Het is voor ons ook heel makkelijk om te oordelen.

Kaas van de lidl is immers ook geen kaas van de kaasboer toch ;)

Kwalitatief niet hoogstaand maar zeker niet verkeerd. Ga zo door in ieder geval je weet in ieder geval dat de kick niet helmaal OK is, daar kun je dus aan werken

Gefeliciteerd met je release ! op naar de volgende.


Je hebt zeker wel een punt hoor, niks op aan te merken, maar het komt bij scavenger over alsof hard werken ook altijd gelijk goed is, voor een producer is het hard werken en er komt gigantisch veel frustratie bij kijken... Denk je eindelijk iets lekkers te hebben, luister je het na een uurtje weer, is het toch weer niet hoe je het wilt hebben. En ik meot zeggen dat de ene producer het anders aanpakt dat de ander, als je kijkt naar bv The Vision, die begon ook met mindere tracks en door veel ervaring een leerzame dingen zijn zijn tracks ook beter geworden.

Zelf produceer ik ook al een lange tijd en ik wacht nog steeds tot ik zelf 100% tevreden ben met mijn eigen tracks. Nu heb ik megaveel dingen liggen die neit naar mijn zin zijn en ik die later misschien oppak. tuurlijk het is leuk om iets als dit te releasen en jezelf het gevoel te geven dat je toch een klein stapje verder bent, maar ik denk dat je ook moet nagaan, als dit gedraaid wordt ergens hoe het dan klinkt.. :)

Of zie ik het verkeerd? :kiss2:


In mijn ogen kan ik echt 100% tevreden zijn met mijn tracks als ze kwalitatief even goed zijn als een Noisecontrollers ofzo. Lijkt me sterk om zo lang te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uiteraard dat 'wachten' niet te letterlijk nemen, maar ik bedoel meer, het komt nu over alsof je je 1e track afhebt en die gelijk wilt releasen en omdat een 'label' hem aanneemt hij goed is. Het hoeft uiteraard geen noisecontrollers kwaliteit te zijn, maar vergelijken doet al een hoop en dan heb ik het niet alleen over de opbouw of zo, maar ook qua frequencies van een track. Al zou ik die van jou door een analyzer gooien weet ik dat die niet helemaal juist is en daar zit ook een stukje muziek maken bij in mijn ogen. Muziek maken is in mijn ogen het complete plaatje van alles bij elkaar en dat mist hier gewoon. Dat lijkt mij duidelijk hoorbaar!?

Vindt overigens de vocalen wel tof en ik denk als je dit over een lange tijd hermaakt of terugluisterd dat je er anders naar luistert, maar goed ik ben benieuwd!

*Dit moet je trouwens niet persee negatief op te vangen hoor, bedoel het als positieve kritiek :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle