Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Scantraxx Radioshow presented by A-lusion Show#2 Sampler (SCRS002)

Label: Scantraxx Radioshow
Vinyl release: -
WEB release: 30-08-2010

Dj Duro - Just Begun (Showtek RMX)
Scope DJ - Househeads
D-Block & S-te-Fan - Revelation
Ran-D & Adaro - Struggle For Existence

Samples:
http://www.scantraxx.com/scantraxx/rele ... easeid=333

Bron: http://www.scantraxx.com/scantraxx/rele ... easeid=333
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:29 
 
Hardtraxx Elite

gaat maar door, jeeeeee :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robster schreef:
:')

Ja inderdaad. Waar is dit goed voor? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kansloos is dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:47 
 
Hardtraxxer

Echt jammer dat scantraxx dit gaat doen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fail #2. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha. Scantraxx is echt cool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bedoel je niet coowl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Bedoel je niet coowl?


c00wl
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:57 
 
Artiest

zo bijzonder is het niet.. ze brengen bepaalde releases gewoon nog een keer aan het ligt
en dat koppelen ze aan hun "RadioShow"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
zo bijzonder is het niet.. ze brengen bepaalde releases gewoon nog een keer aan het ligt
en dat koppelen ze aan hun "RadioShow"

Nah, maar je moet niet vergeten dat Scantraxx dat niet mag doen.. Dan is het commercieel.

Zie het als die oude bundle of the week dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 13:00 
 
Artiest

Robster schreef:
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al iemand die em gekocht heeft? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TheDizZorder schreef:
zo bijzonder is het niet.. ze brengen bepaalde releases gewoon nog een keer aan het ligt
en dat koppelen ze aan hun "RadioShow"

Nah, maar je moet niet vergeten dat Scantraxx dat niet mag doen.. Dan is het commercieel.

Zie het als die oude bundle of the week dingen.


Maar het heeft toch 0,0 zin aangezien het niet als vinyl wordt gedrukt maar als WEB uitkomt. Die dingen staan allemaal al op het web. Als het nou vinyl was, dan was het wel een goede actie. Stel dat je deze 4 plaatjes nou net op vinyl wou, dan kan je dat een hoop kosten besparen. Bij WEB maakt het geen ruk uit, want ze staat er toch al op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Khadber schreef:
TheDizZorder schreef:
zo bijzonder is het niet.. ze brengen bepaalde releases gewoon nog een keer aan het ligt
en dat koppelen ze aan hun "RadioShow"

Nah, maar je moet niet vergeten dat Scantraxx dat niet mag doen.. Dan is het commercieel.

Zie het als die oude bundle of the week dingen.


Maar het heeft toch 0,0 zin aangezien het niet als vinyl wordt gedrukt maar als WEB uitkomt. Die dingen staan allemaal al op het web. Als het nou vinyl was, dan was het wel een goede actie. Stel dat je deze 4 plaatjes nou net op vinyl wou, dan kan je dat een hoop kosten besparen. Bij WEB maakt het geen ruk uit, want ze staat er toch al op..

Maar als je goed kijkt naar de prijs zie je dat de bundel goedkoper is als je ze bij elkaar koopt. Misschien een goede voor mensen die pas beginnen met het kopen van MP3's oid. En heel belangrijk: al vind je het niet interessant, laat je het toch links liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

Maar als je goed kijkt naar de prijs zie je dat de bundel goedkoper is als je ze bij elkaar koopt. Misschien een goede voor mensen die pas beginnen met het kopen van MP3's oid. En heel belangrijk: al vind je het niet interessant, laat je het toch links liggen?


dat vind ik ook, kijk naar beatport, al die top 10's van bekende house DJ's staan vol met eerder gereleasede tracks, niemand die er om geeft, maar in de hardstyle kan het natuurlijk weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 14:18 
 
Artiest

Guide4U schreef:
Khadber schreef:

Maar als je goed kijkt naar de prijs zie je dat de bundel goedkoper is als je ze bij elkaar koopt. Misschien een goede voor mensen die pas beginnen met het kopen van MP3's oid. En heel belangrijk: al vind je het niet interessant, laat je het toch links liggen?


dat vind ik ook, kijk naar beatport, al die top 10's van bekende house DJ's staan vol met eerder gereleasede tracks, niemand die er om geeft, maar in de hardstyle kan het natuurlijk weer niet.



op HS.com heb je dat ook... ook alleen maar top10 met tracks die te koop zijn, want jah
een promo kan je niet verkopen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar als je goed kijkt naar de prijs zie je dat de bundel goedkoper is als je ze bij elkaar koopt. Misschien een goede voor mensen die pas beginnen met het kopen van MP3's oid. En heel belangrijk: al vind je het niet interessant, laat je het toch links liggen?


Ah, nu zie ik het. Het scheelt inderdaad nog wel als je zo'n bundel koopt. Naja in ieder geval voor de mensen die ze alle vier of drie (want dat is alsnog goedkoper dan 3 los) willen kopen. Ik hoef ze niet, want alleen Struggle For Existence vindt ik alleen interessant en die heb ik al. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen die Showtek remix lijkt me misschien nog wel boeiend. Dit heeft zelfs al een Datum en al terwijl er over die release van Krusaders nog niks bekend is .. Breng dan je Releases wat sneller uit i.p.v zo'n onzin Release zoals deze .. En haal aub de naam A-Lusion weg! Die man kreeg zijn laatste Release niet uitgebracht omdat het niet "Catchy" is maar dit is wel "Catchy" dan .. Nauw gaat lekker dan! (y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zeg verander de naam van het sub label in: scantraxx epic fail records

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Alleen die Showtek remix lijkt me misschien nog wel boeiend. Dit heeft zelfs al een Datum en al terwijl er over die release van Krusaders nog niks bekend is .. Breng dan je Releases wat sneller uit i.p.v zo'n onzin Release zoals deze .. En haal aub de naam A-Lusion weg! Die man kreeg zijn laatste Release niet uitgebracht omdat het niet "Catchy" is maar dit is wel "Catchy" dan .. Nauw gaat lekker dan! (y)

Ja idd. Straks gaat A-lusion hier nog kapot aan :/

Laat 'm een eigen label beginnen :thumbsup: HELD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
bRt_ schreef:
Alleen die Showtek remix lijkt me misschien nog wel boeiend. Dit heeft zelfs al een Datum en al terwijl er over die release van Krusaders nog niks bekend is .. Breng dan je Releases wat sneller uit i.p.v zo'n onzin Release zoals deze .. En haal aub de naam A-Lusion weg! Die man kreeg zijn laatste Release niet uitgebracht omdat het niet "Catchy" is maar dit is wel "Catchy" dan .. Nauw gaat lekker dan! (y)

Ja idd. Straks gaat A-lusion hier nog kapot aan :/

Laat 'm een eigen label beginnen :thumbsup: HELD

Inderdaad, A-Lusion is toch zeker een van mn favoriete DJ/Producer. Staat zeker in mn top 5. Een eigen label lijkt me echt vet! :love: Hij heeft zoveel vette nummers.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle