Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Net alsof een reactie vragen zin heeft, je krijgt toch een politiek correct antwoord.

Maar wat wil je dan voor antwoord? Dit is toch de waarheid? Dat jij het er niet mee eens bent kunnen zij niet te veel aan doen.

Ik snap het motief, maar ik hoef de bundel niet. Laat dat ding dan gewoon links liggen. Als er geen aandacht voor is, verdwijnt het misschien vanzelf wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort releases hoef je dus eigenlijk hier niet neer te zetten. Het is een verkoopbundel, geen nieuwe releases ofzo. Dan kun je van alle platenzaken wel hier neer zetten als ze een bundel platen samen verkopen voor een lagere prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit soort releases hoef je dus eigenlijk hier niet neer te zetten. Het is een verkoopbundel, geen nieuwe releases ofzo. Dan kun je van alle platenzaken wel hier neer zetten als ze een bundel platen samen verkopen voor een lagere prijs.


de release staan hier toch ook om te kopen ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Parvuz schreef:
Dit soort releases hoef je dus eigenlijk hier niet neer te zetten. Het is een verkoopbundel, geen nieuwe releases ofzo. Dan kun je van alle platenzaken wel hier neer zetten als ze een bundel platen samen verkopen voor een lagere prijs.


de release staan hier toch ook om te kopen ??

Het is denk ik meer om te laten zien welke nieuwe tracks er zijn, en je kunt bepalen of je het een lekkere goede track vind, of wat minder. Aan de hand daarvan kun je nadenken over aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit soort releases hoef je dus eigenlijk hier niet neer te zetten. Het is een verkoopbundel, geen nieuwe releases ofzo. Dan kun je van alle platenzaken wel hier neer zetten als ze een bundel platen samen verkopen voor een lagere prijs.


Held, +100
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 14:25 
 
Donateur

:x :x :x :x :x
had dan liever 4 oude plaatjes erop gezien
en ben het overig helemaal met Mol eensch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 14:52 
 
Artiest

hoe kan je een digitale release nou opnieuw uitbrengen xd

die releases staan gewoon op de website en worden dus in een bundel gezet
om het iets goedkoper aan te bieden. Mensen zien er 3 nieuwe tracks in staan die ze al
hebben, maar zien een 4e (oudere) release staan die men nog niet heeft.

dus kopen ze alleen die 4e voor volledige bedrag... per saldo levert dat meer op dan die hele bundel ;)



dit is alleen maar vanuit commercieel oogpunt, om zelfs met die "radioshow" geld te verdienen.
net als dat ze voor die zogenaamde top25 ook geld vragen.. :')



van mij mogen ze die sampleboxxx platen wel in web releasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit soort releases hoef je dus eigenlijk hier niet neer te zetten. Het is een verkoopbundel, geen nieuwe releases ofzo. Dan kun je van alle platenzaken wel hier neer zetten als ze een bundel platen samen verkopen voor een lagere prijs.

+1, gewoon geen radioshow samplers meer plaatsen, je zult toch iedere keer dezelfde discussie krijgen. En waarom zou een bundel van scantraxx hier wel thuishoren, en een willekeurige andere bundel niet. Gewoon skippen die hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

3 nieuwere nummers, 1 ouder nummer. Is dit de standaard formule voor de Radioshow Samplers?

Supertoffe release dit! :) Allemaal goede tracks! Zoiezo halen. Dat ze al gereleased zijn boeit me geen reet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KhadberKomt schreef:
Komt die naam ook eens terug, zie je eigenlijk te weinig. Met alle respect, maar het is gewoon een bundeltje waar ik me niet druk om kan maken. Ik vind het niet interessant, dus ik laat het links liggen.

A-lusion is samen met Scope DJ bezig met dat Second Identity album, dus vandaar dat je niks nieuws van hem hoort de laatste tijd.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle