Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
Vond het eerst maar een rare belachelijke plaat, maar toch nog veel beluisterd en vind hem wel nog iets hebben nu :p
Is idd eens iets anders, happy hardsyle! :D

En dat is niet positief :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
junkyard_sam schreef:
Vond het eerst maar een rare belachelijke plaat, maar toch nog veel beluisterd en vind hem wel nog iets hebben nu :p
Is idd eens iets anders, happy hardsyle! :D

En dat is niet positief :P xd


Zolang er maar niet elke maand van die platen uitkomen, heb ik er niets op tegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 15:01 
 
Hardtraxxer

D-Ruz schreef:
Vind het helemaal niks :( . Nogal jammer om hier mee te openen.

dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Een beetje jammer van die S-factor vocals en de climax, maar voor een eerste release zeker niet slecht. ;)
Ik wil ze nog niet gelijk gaan bashen want ik had dezelfde vooroordelen ook bij Bioweapon. Kijken of er een stijgende lijn is bij volgende release van de Amerikanen, ik hou ze in de gaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:56 
 
Hardtraxx Addict

Maus schreef:
Een beetje jammer van die S-factor vocals en de climax, maar voor een eerste release zeker niet slecht. ;)
Ik wil ze nog niet gelijk gaan bashen want ik had dezelfde vooroordelen ook bij Bioweapon. Kijken of er een stijgende lijn is bij volgende release van de Amerikanen, ik hou ze in de gaten.

Dan is er niks meer over van de track :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Maus schreef:
Een beetje jammer van die S-factor vocals en de climax, maar voor een eerste release zeker niet slecht. ;)
Ik wil ze nog niet gelijk gaan bashen want ik had dezelfde vooroordelen ook bij Bioweapon. Kijken of er een stijgende lijn is bij volgende release van de Amerikanen, ik hou ze in de gaten.

Dan is er niks meer over van de track :lol:


De in- en outro klinken verder wel redelijk :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle