Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Twins schreef:
En had meer een soort van Live The Moment plaat als JDXMUSIC001 verwacht. Geen hands up hardstyle :x :thumbup:

Live the Moment is dan zoals jij zegt ook 'hands-up' he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:48 
 
Hardtraxx Addict

Hard Twins schreef:
WZY schreef:
Is live the moment dat niet dan? :x

Leg live the moment eens lang deze plaat. Als jij geen verschil hoort dan moet je even een oor spuit halen :lol:

Daar ging t niet om, t ging erom of het hands-up was of niet ;) en dat is Leef het momentje ook -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En dit is meer gericht naar het Amerikaanse publiek? Dat is wel te horen idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Hard Twins schreef:
WZY schreef:
Is live the moment dat niet dan? :x

Leg live the moment eens lang deze plaat. Als jij geen verschil hoort dan moet je even een oor spuit halen :lol:

Daar ging t niet om, t ging erom of het hands-up was of niet ;) en dat is Leef het momentje ook -.-

Weet je wel hoe hands up klink.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen allemaal lovend over de intro? Begin te denken dat ik hier de enige ben met smaak ofzo. Kun je het je voorstellen? "Tiesto trance, tiesto tiesto trance trance! Trance! Trance! Tiesto! Tiesto!". :')
Als artiest heb je best vrijheid van creativiteit enzo, maar sommige dingen kunnen gewoon niet. Of ben ik nou close minded xd


TakkU schreef:
Niet echt mijn type plaat dit.. Overigens wel apart dat in de video Buma/Stemra staat, terwijl het toch echt een US based label is


Waarschijnlijk is het alsnog in NL geregistreerd. Italian Hardstyle is ook een Nederlands label voor zover ik weet, terwijl dat zich ook richt op Italie. Zal er ook wel weer mee te maken hebben dat Dov en Rudy meehelpen of mee hebben geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zelf probeerde er nog enigszins positief over te zijn, ik zie nu mijn reactie terug, naja. Ik mag wel iets kritischer zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als dit een voorbode is op de rest wat gaat komen van JDXMUSIC...

Had er meer van verwacht! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Iedereen allemaal lovend over de intro? Begin te denken dat ik hier de enige ben met smaak ofzo. Kun je het je voorstellen? "Tiesto trance, tiesto tiesto trance trance! Trance! Trance! Tiesto! Tiesto!". :')
Als artiest heb je best vrijheid van creativiteit enzo, maar sommige dingen kunnen gewoon niet. Of ben ik nou close minded xd

Zekers niet. Dit is typerend voor amerikanen. ik, ik, ik, ik, ik, ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Leuk nummertje als eerste release! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Iedereen allemaal lovend over de intro? Begin te denken dat ik hier de enige ben met smaak ofzo. Kun je het je voorstellen? "Tiesto trance, tiesto tiesto trance trance! Trance! Trance! Tiesto! Tiesto!". :')
Als artiest heb je best vrijheid van creativiteit enzo, maar sommige dingen kunnen gewoon niet. Of ben ik nou close minded xd


TakkU schreef:
Niet echt mijn type plaat dit.. Overigens wel apart dat in de video Buma/Stemra staat, terwijl het toch echt een US based label is


Waarschijnlijk is het alsnog in NL geregistreerd. Italian Hardstyle is ook een Nederlands label voor zover ik weet, terwijl dat zich ook richt op Italie. Zal er ook wel weer mee te maken hebben dat Dov en Rudy meehelpen of mee hebben geholpen.

Italian Hardstyle is eigenlijk een sublabel van Scantraxx te noemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 20:17 
 
Artiest

vind het niet echt een eerste release waarmee je je label op de kaart zet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
PNXRMX schreef:
Iedereen allemaal lovend over de intro? Begin te denken dat ik hier de enige ben met smaak ofzo. Kun je het je voorstellen? "Tiesto trance, tiesto tiesto trance trance! Trance! Trance! Tiesto! Tiesto!". :')
Als artiest heb je best vrijheid van creativiteit enzo, maar sommige dingen kunnen gewoon niet. Of ben ik nou close minded xd


TakkU schreef:
Niet echt mijn type plaat dit.. Overigens wel apart dat in de video Buma/Stemra staat, terwijl het toch echt een US based label is


Waarschijnlijk is het alsnog in NL geregistreerd. Italian Hardstyle is ook een Nederlands label voor zover ik weet, terwijl dat zich ook richt op Italie. Zal er ook wel weer mee te maken hebben dat Dov en Rudy meehelpen of mee hebben geholpen.

Italian Hardstyle is eigenlijk een sublabel van Scantraxx te noemen ;)


Wat moet je met Scantraxx Italy dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou zomaar eens niet meer gebruikt kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt een verschrikkelijk nummer

Khadber schreef:
Zou zomaar eens niet meer gebruikt kunnen worden.


Wat bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Echt een verschrikkelijk nummer

Khadber schreef:
Zou zomaar eens niet meer gebruikt kunnen worden.


Wat bedoel je?


Scantraxx Italy heeft geen artiesten meer. Italian Hardstyle is overigens geen sublabel van Scantraxx, maar een hoop dingen worden wel door hetzelfde team geregeld. Het is niet als A2, dat wel bij Scantraxx hoort als sublabel, maar gewoon een losstaand label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom is Davide Sonar daar weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

westlife schreef:
Waarom is Davide Sonar daar weg?


Hij is naar Italian Hardstyle toe. Omdat er toch een hoop door Scantraxx mensen wordt geregeld daar en Italian Hardstyle toch aardig bekend wordt, kan hij voor z'n carriere beter daar zitten waarschijnlijk, terwijl er voor de mensen aan de business kant verder weinig verandert waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee vind het 3x niks :$

maar ben wel benieuwd wat er verder van dit label af gaat komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt wel goed, maar ik vind het niet goed uitgewerkt enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Plaatje waarbij je gewoon een glimlach op je gezicht krijgt bij het horen.

Nog altijd niet van mening veranderd. Alleen die S-Factor vocals in de gehele track is wat minder. Eens kijken wat JDX Music ons nog gaat brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 01:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

plaatje klinkt opzich niet slecht in de oren, kan wel wennen aan iets meer happy er tussen door (niet teveel.)maar die vocals in het begin dat vind ik echt crappy.

De climax vindt ik niet heel goed, klinkt wel maar had veel beter gekund.

al met al ik verwacht niet veel van die amerikanen maar het kan nog goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind um opzich wel wat hebben, verwacht geen harde dingen van jdx. kwalitatief is het iig een top plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dit raakt me meer dan scantraxx achtige platen weet niet waarom
klinkt wel lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap niet wat JDX nu allemaal aan het doen is. OF hij gaat gewoon verder met goeie tracks maken al wan taim OF hij gaat verder als producer van soundtracks ed..

Hoe durft hij dit soort nummers uit te brengen, terwijl hij met 10% vn zijn eigen kunnen dit al overtreft.. ben benieuwd wat voor top acts er nog meer een contract krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 20:55 
 
Hardtraxxer

Ik vind het wel weer eens wat anders. Intro bevalt me prima.
Melodie is wel heel blij dat is gewoon een feit, maar voor tussendoor is het wel leuk
Outro is ook wel weer lekker.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle