Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 21:12 

Artiest

2 lekker tracks met name Equipment!!! wat een melodie ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 22:43 

Artiest

dit word 24 juli
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Past echt perfect bij Midify dit. Lekker inspiratieloze troep als je 't mij vraagt.

Haha, geweldige reactie. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:42 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Past echt perfect bij Midify dit. Lekker inspiratieloze troep als je 't mij vraagt.

Alles behalve inspiratieloos...(Maar goed dat is jouw mening ;) ) Dit hoort hier gewoon niet thuis. 80 % op dit forum is onderhand Theracords fan.

Ontopic:
Erg vette track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:46 

Artiest

Mensen ik wil meteen beginnen te zeggen met geen aandacht te schenken aan you know what... :lol:

Vind het zelf ook inspiratieloos, maar dat is het lastige aan muziek maken. Emoties die je zelf hebt zo in een track te verwerken dat andere mensen het ook voelen, de vibe, de emotie... dat is toch de kunst van muziek.
Iedereen kan piano leren spelen, maar als je aanslag niet mooi is en je de emotie niet over kunt brengen ben je geen goede pianist, dus je kunt zeggen dat in deze release niet bepaald de kunst van muziek is gecaptured.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 10:47 

Hardtraxxer

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:03 

Aan het typen...

Als je geen inspiratie hebt, dan kun je altijd nog gewoon niets maken toch? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:07 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Als je geen inspiratie hebt, dan kun je altijd nog gewoon niets maken toch? :whistle:

Dan kan je ook van die 2-1 tooltjes maken! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:19 

Artiest

Lyst schreef:

Zie je vaak gebeuren toch, muzikanten zijn tegenwoordig vaak entertainers waar het vroeger kunstenaars waren. In elke muziek business is dit het geval overigens.
Muziek vind ik een pure vorm van kunst en kunst is een heel vaag begrip, maar ik probeer het uit te leggen.

Krusaders, S-Dee, Bioweapon (met eerdere nummers vooral), Nitrouz en vast nog wel meer, maar kan ze niet bedenken, zijn allemaal producers, maar in mijn ogen nog geen kunstenaars.
Waar Zany, The Machine, Beholder, Headhunterz (vooral oude nummers), Wildstylez, Noisecontrollers etc. producers en kunsenaars zijn, ze weten de emotie vast te leggen in de muziek en over te brengen en dan ben je een grote jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:39 

Aan het typen...

shuffleking schreef:
Lyst schreef:

Dan kan je ook van die 2-1 tooltjes maken! :whistle:

Ik ga toch maar even happen, want ik heb van jou de indruk dat je dit ook nog serieus meent ook.

Ten eerste is er een verschil tussen dj-tools en releases. In releases wordt vaak veel meer moeite in gestoken, terwijl een tooltje vaak een leuk dingetje is voor een feest.
Ten tweede is de tool uniek. Indien iets uniek is, vereist het inspiratie om op dat nieuwe te komen. Deze release daarentegen is meer van hetzelfde.
En ten derde is de tool erg effectief. Ik denk dat de Jack van Gelder vocal een van de beste sfeermakers is van alle dj-tools en misschien zelfs wel alle releases. Dan wel in Nederland, want die buitenlanders snappen er natuurlijk geen snars van.

Dus ik weet niet wat je punt is.. Of je gewoon een reactie uit wil lokken, nou gefeliciteerd dat is je gelukt, maar ook alleen omdat ik geen inschatting van jou kan maken. En als je denkt dat als je een willekeurige theracords track kunt noemen, omdat die hier wel populair zijn en daar kritiek op uit wil oefenen, dan mag dat natuurlijk, maar dan mag je wel met beter onderbouwing komen dan argumenten als: Dit is alles behalve inspiratieloos PUNT of als je het over inspiratieloos hebt: Dan kun je beter 2-1 tooltjes maken PUNT Ik kan ook wel van alles roepen zonder onderbouwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

Weer een newbie die verslagen achter de strijdkar van Lyst gehangen kan worden. :worship: Nummer 524 ongeveer denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:49 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Weer een newbie die verslagen achter de strijdkar van Lyst gehangen kan worden. :worship: Nummer 524 ongeveer denk ik :)

Laten we nog niet vooruitlopen op de zaken, ben wel benieuwd of er weer eens iemand komt die zich tegen de man op zet. Ik deed dat als newbie ook namelijk en moet de volgende nog ontmoeten :lol:
Heb wel zin in een beetje entertainment :cool:

Wellicht beter dit in het discussie topic te vervolgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:50 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Laten we nog niet vooruitlopen op de zaken, ben wel benieuwd of er weer eens iemand komt die zich tegen de man op zet. Ik deed dat als newbie ook namelijk en moet de volgende nog ontmoeten :lol:
Heb wel zin in een beetje entertainment :cool:

Wellicht beter dit in het discussie topic te vervolgen?

10 tegen 1 dat die vent niet eens meer reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:54 

Hardtraxxer

Haha lok het idd beetje uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:55 

Artiest

Ja dit was dus te voorspelbaar... en zo wacht ik nog steeds op de eerste newbie die wel weer een keer de discussie aan gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:56 

Hardtraxx Veteran

shuffleking schreef:
Haha, ik ga die teksten van Lyst niet meer lezen :P

Haha knuppel, beter had je gewoon niet meer gereageerd, nu neemt SOWIESO niemand je meer serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:57 

Aan het typen...

Haha editen terwijl er al quotes zijn gemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:59 

Hardtraxxer

Haha internet-gangsters >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:05 

Hardtraxxer

Kunnen jullie geen aparte Early Hardstyle gedeelte aanmaken in releases zoals op early-hardstyle.com :-P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:10 

Artiest

shuffleking schreef:
Kunnen jullie geen aparte Early Hardstyle gedeelte aanmaken in releases zoals op early-hardstyle.com :-P

Motie afgwezen, ook early hardstyle is nog altijd hardstyle. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:12 

Hardtraxxer

shuffleking schreef:

Ja Joh Dat gaat lekker werken, wie trekt de grens ? :surrender:
krijg je eerder weer domme discussies of het wel of geen early is
en early staat voor oud, de muziek die nu wordt gemaakt is dan geen early meer maar heeft eerder een sfeertje wat vroeger in die tracks zat
maar dat maakt het voor mij dan nog geen "oud(Early)"nummer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:15 

Hardtraxxer

E-Q-Lizer schreef:
shuffleking schreef:

Ja Joh Dat gaat lekker werken, wie trekt de grens ? :surrender:
krijg je eerder weer domme discussies of het wel of geen early is
en early staat voor oud, de muziek die nu wordt gemaakt is dan geen early meer maar heeft eerder een sfeertje wat vroeger in die tracks zat
maar dat maakt het voor mij dan nog geen "oud(Early)"nummer :/

Ja klopt, maar op die site wat Lyst in zijn naam heeft staan, staat vol met theracords platen vandaar ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

shuffleking schreef:

Zou wel een werk worden om over een paar jaar alle releasetopics van nu weer naar de Early Hardstyle sectie te verplaatsen.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:19 

Aan het typen...

Niet leuk Jolle :cry:
En shuffleking ik spreek jou over 2 jaar wel weer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:20 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Niet leuk Jolle :cry:
En shuffleking ik spreek jou over 2 jaar wel weer :whistle:

Ligt eraan als shufflen dan nog hip is :aww:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende