Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 09:15 

Hardtraxx Veteran

Vind Equipment wel een leuk plaatje, melodie en synth zijn wel in orde. Hij lijkt wel erg veel op We Own The Night maarja. Geen blijvertje maar gewoon een leuk plaatje voor tussendoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:36 

Hardtraxxer

Elexz schreef:
EDIT: dat geluidje op 1:02 komt me zo bekend voor, weet iemand waarvan dat is? Uit een spel of zo als je een code verkeerd hebt ingetoetst :lol:

Weet niet of je Lost gezien hebt maar het lijkt regelrecht uit een scene te komen dat ze weer eens in een van die kooien zitten.

wat de release betreft, geinig maar pakt me totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 14:38 

Hardtraxx Addict

Madbone schreef:
Elexz schreef:
EDIT: dat geluidje op 1:02 komt me zo bekend voor, weet iemand waarvan dat is? Uit een spel of zo als je een code verkeerd hebt ingetoetst :lol:

Weet niet of je Lost gezien hebt maar het lijkt regelrecht uit een scene te komen dat ze weer eens in een van die kooien zitten.

wat de release betreft, geinig maar pakt me totaal niet.

Dat zou inderdaad heel goed kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 00:04 

Hardtraxx Newbie

Zo nu en dan als ik in een new release topic op hardtraxx terecht kom lees ik altijd eventjes de reacties door. Begint mij in ieder geval wel te irriteren dat er bij dit type nummers werkelijk ALTIJD gigantische discussies ontstaan :D

Hoe mensen zich kunnen opwinden als een nieuwe plaat niet helemaal in hun straatje ligt.. lol. Ik vind Equipment in ieder geval wel een lekker nummertje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 02:00 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Festuca schreef:
@ Hardstyle.com

Equipment heerlijk emotioneel :innocent:

Ja inderdaad, ik begin al te janken na de eerste paar tonen :P

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle